quote:Ja, het blijft een mystery!
Aangespoeld in Engeland, of een hoax?
Waarom waren al de labels uit zijn kleding geknipt?
Kan hij echt goed piano spelen of pingelt hij er maar een beetje op los?
quote:
Ik neig naar hoax.quote:Ja, het blijft een mystery!
Aangespoeld in Engeland, of een hoax?
Mja, en waarom droeg hij niets bij zich, geen papieren, geen geld, geen paspoort, nada?quote:Waarom waren al de labels uit zijn kleding geknipt?
Hij speelt 2 (herkenbare) deuntjes, stukje uit het Zwanenmeer en iets van John Lennon.quote:Kan hij echt goed piano spelen of pingelt hij er maar een beetje op los?
Er zijn denk ik een hoop mensen op de wereld die EN geen internet EN geen tv EN geen krant hebben gok ik zoquote:Op dinsdag 24 mei 2005 07:56 schreef boyv het volgende:
tvp
Hoe is het toch mogelijk dat niemand deze vent kent? Die gast is al zo vaak op tv geweest...
Ja ok, maar die man is blank en kan professioneel piano spelen, dan ga ik er toch vanuit dat hij in ieder geval familie, vrienden en eventueel vage kennissen heeft die hem herkennen. Het lijkt mij niet de standaard pauper of zwerver die alleen maar mensen kent zonder televisie.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 07:58 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Er zijn denk ik een hoop mensen op de wereld die EN geen internet EN geen tv EN geen krant hebben gok ik zo
Zijn haar is niet geblondeerd. Op de foto met pak straalt de zon op zijn hoofd, dat is te zien aan de zon op zijn voorhoofd.quote:Mja, en waarom droeg hij niets bij zich, geen papieren, geen geld, geen paspoort, nada?
Waarom was zijn haar geblondeerd?
Waarom tekent hij een piano en niet bv een huis of iets dat iets over zijn afkomst vrijgeeft?
Waarom schrijft hij wel muziek maar verders niets?
Hoe kan het dat niemand hem herkent heeft tot op heden, hij moet toch iemands zoon/broer/collega of wat dan ook zijn?
Hoe geraakt een dermate getraumatiseerd persoon zonder papieren en geld in Engeland?
Zijn houding (met dat dekbed) is dat van iemand die langere tijd in een inrichting heeft gezeten (zoals hij zijn dekbed vastklemt, het afnemen van het vertrouwde dekbed is een straf die in sommige landen wordt toegepast), hoe is hij daaruit (in smoking?) ontsnapt, en wordt hij daar niet gemist?
Hoe kan het dat hij momenteel in een gesloten inrichting nog immer zijn stropdas en veterschoenen tot zijn beschikking heeft (is toch uit veiligheidsoverwegingen een nono)
Je ziet een momentopname. Je weet 0,0 van de achtergrond/reden van die foto. Je neemt van alles aan.quote:Zijn houding (met dat dekbed) is dat van iemand die langere tijd in een inrichting heeft gezeten (zoals hij zijn dekbed vastklemt, het afnemen van het vertrouwde dekbed is een straf die in sommige landen wordt toegepast), hoe is hij daaruit (in smoking?) ontsnapt, en wordt hij daar niet gemist?
Waar maak je uit op dat hij nog de beschikking heeft over zijn stropdas en veterschoenen, en belangrijker, waaruit maak jij op dat hij in een gesloten inrichting zit?quote:Hoe kan het dat hij momenteel in een gesloten inrichting nog immer zijn stropdas en veterschoenen tot zijn beschikking heeft (is toch uit veiligheidsoverwegingen een nono)
Er zijn tips binnengekomen. Het is nog helemaal niet zeker dat geen enkele tip de identiteit van de man bekend zal maken. Wederom een te vroege conclusie van jouw kant.quote:Hoe kan het dat niemand hem herkent heeft tot op heden, hij moet toch iemands zoon/broer/collega of wat dan ook zijn?
Over 2 maanden komt zn eerste cd uit.. blijkt alles een reklamestunt te zijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:10 schreef DarkElf het volgende:
Ik ben benieuwd naar de ontknoping iig.
er zijn ontzettend veel oorzaken te bedenken waarom iemand zo is, buiten een hoax, en ik ga dus helemaal niet van oplichting uit.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Over 2 maanden komt zn eerste cd uit.. blijkt alles een reklamestunt te zijn.
ja je kan bedenken wat je wil, voor het zelfde geld is het de nieuwe Messias, wie weet. Maar ik hou het op de voor de hand liggende rede.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:59 schreef DarkElf het volgende:
[..]
er zijn ontzettend veel oorzaken te bedenken waarom iemand zo is, buiten een hoax, en ik ga dus helemaal niet van oplichting uit.
Ik ook, het is gewoon een Jason Bournequote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
ja je kan bedenken wat je wil, voor het zelfde geld is het de nieuwe Messias, wie weet. Maar ik hou het op de voor de hand liggende rede.
Ik denk dat een afrekening in het criminele circuit niet helemaal goed is afgelopen... en kan de mafia het nu niet meer maken om hem an publiek dood te schietenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:03 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Ik ook, het is gewoon een Jason Bourne![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik denk dat een afrekening in het criminele circuit niet helemaal goed is afgelopen... en kan de mafia het nu niet meer maken om hem an publiek dood te schieten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |