Ik ken het, wat is favo smaak? Ik deed een tijd niet anders dan theemutsen en aangezien ik nogal van het suiker ben kwam ik in die periode zo'n 7 kilo aan.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik maak dan ook altijd thee mbv een waterkoker. Theewater moet wel gekookt zijn... en in een voorverwarmd theeglas worden gegoten.
Oh jee... ik ben een theesnob.
hoeveel deed erin dan? drie eetlepels per glas?quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:38 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ken het, wat is favo smaak? Ik deed een tijd niet anders dan theemutsen en aangezien ik nogal van het suiker ben kwam ik in die periode zo'n 7 kilo aan.![]()
Suikerwater met een kleurtjequote:Op woensdag 25 mei 2005 12:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hoeveel deed erin dan? drie eetlepels per glas?
Muntthee met verse blaadjes munt, pijnboompitten en twee (mini)klontjes suikerquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:38 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ken het, wat is favo smaak?
die zieltjes wisten allang dat ik rook en drinkquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:42 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Roken, wijn ...
Pas je op voor de tere Fok-kinderzieltjes.
Als moderator moet je het goede voorbeeld geven hè. Dat staat in je functieomschrijving.
By the way, zit nog steeds op kantoor.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:46 schreef DarkElf het volgende:
groot gelijk, aan de weg, tis lekker weer jij bermtoerist
omdat jij toch stiekem wijn aan het drinken bent ipv thee, want dat heb ik nooit getypd.quote:
Voorverwamd theeglas? wat is er fout aan een koude theeglas uit de kast?quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik maak dan ook altijd thee mbv een waterkoker. Theewater moet wel gekookt zijn... en in een voorverwarmd theeglas worden gegoten.
Oh jee... ik ben een theesnob.
ik bedoelde "ik zit ook aan de thee' By the way ( bij de weg)quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:51 schreef DarkElf het volgende:
zit ook aan de thee bij de weg
staat er echt
ik ga brood maken
espresso drinkt ook beter uit een voorgewarm kopje dus zo vreemd is het nietquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Voorverwamd theeglas? wat is er fout aan een koude theeglas uit de kast?
dat weet ik niet, aangezien ik geen espressodrinker benquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
espresso drinkt ook beter uit een voorgewarm kopje dus zo vreemd is het niet
Alles...quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:51 schreef Sjowhan het volgende:
Voorverwamd theeglas? wat is er fout aan een koude theeglas uit de kast?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |