Moet jij dat niet verzorgen?quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:17 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ben er weer, breng de champagne maar![]()
Voor jou is elke dag dan ook een reden tot een feestje, of in ieder geval een flesquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:19 schreef DarkElf het volgende:
net maandag de laatste fles soldaat gemaakt
ik ook niet, allebei, ik hou er totaal niet van.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:22 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Wijn enzo
Nou ga ik ook niet roepen "Bier| , want dat drink ik ook bijna niet.
soms lijkt het erop jaquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor jou is elke dag dan ook een reden tot een feestje, of in ieder geval een fles.
Dat is jouw perceptie, lieverd.quote:
nooi op de fles gekeken eigenlijkquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:23 schreef Copycat het volgende:
Klopt het trouwens dat champagne een redelijk korte tht datum heeft?
Ik zit op mijn werk, kan even niet langs de AH al is het ongeveer 500 m hiervandaan.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Moet jij dat niet verzorgen?
Hoewel, ik heb nog twee flessen die al geruime tijd wachten op een goede gelegenheid...
Het leuke zijn van die apparaten waar koffie en thee uit dezelfde opening krijt, dan heb je of kee of toffie...quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:33 schreef Copycat het volgende:
Ons koffie-apparaat is negen van de tien keer stuk... en die ene keer dat dat kloteding het wél doet, komt er bocht uit.
Dan maar thee... en nu lunchen: woensdag: broodjesdag.
Liquid lunchpauze is okay!quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:33 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk, kan even niet langs de AH al is het ongeveer 500 m hiervandaan.![]()
Ik maak dan ook altijd thee mbv een waterkoker. Theewater moet wel gekookt zijn... en in een voorverwarmd theeglas worden gegoten.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:35 schreef Tranceptor het volgende:
Het leuke zijn van die apparaten waar koffie en thee uit dezelfde opening krijt, dan heb je of kee of toffie...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |