Ik ben ook een klant van alle andere subforaquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:45 schreef DarkElf het volgende:
je bent een klant van renpee, daar heb ik niets mee te maken.
Ik hou ook van jouquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:46 schreef DarkElf het volgende:
eerst met veel drama afscheid nemen, en dan weer terug kruipen.
gatver, zo'n hekel aan zulke mensen
Gelukkig aan jou ook absoluut niet, Miss High and Mightyquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:46 schreef Copycat het volgende:
Yeah right...
Zelfkennis is niet bepaald aan jou besteed, wel?![]()
Geen dank, iedere vorm van aandacht moet al bijzonder zijn als MODquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:48 schreef DarkElf het volgende:
" Ik hou ook van jou'"
nou geweldig hoor, you light up my life
Wil jouw poes niet meedoen?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:50 schreef Panthera1984 het volgende:
wedstrijdje 'wie kat wie' het best af?
* Panthera1984 gaat er voor zitten![]()
jammer genoeg wel, ja..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:45 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben ook een klant van alle andere subfora
Ach nog een smurfje met een leuk kleurtje, komt de hele kleuterklas het proberen tegen één iemand? Leuk hoor zo'n verkleedpartijtjequote:
Nee het is natuurlijk toevallig dat er een samenscholing is van smurfjes hier van andere subfora.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:53 schreef DarkElf het volgende:
ach jee, denk je dat we speciaal voor jou hier zijn? Zoals Cc al zei: zelfkennis is je vreemd he?
da's één ding wat ik wel jammer vind van m'n kleurtje, ik heb moeten beloven niet meer voluit te gaan flamen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:52 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ach nog een smurfje met een leuk kleurtje, komt de hele kleuterklas het proberen tegen één iemand? Leuk hoor zo'n verkleedpartijtje![]()
![]()
ach we kijken wel ff de andere kant opquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:55 schreef Ruis het volgende:
[..]
da's één ding wat ik wel jammer vind van m'n kleurtje, ik heb moeten beloven niet meer voluit te gaan flamen.
Ik heb nog wel een handjevol klonen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:55 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ach we kijken wel ff de andere kant op
Ik was daar toch niet de moeite van waard?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:55 schreef Ruis het volgende:
[..]
da's één ding wat ik wel jammer vind van m'n kleurtje, ik heb moeten beloven niet meer voluit te gaan flamen.[afbeelding]
Plaatje doettet nietquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:55 schreef Ruis het volgende:
[..]
da's één ding wat ik wel jammer vind van m'n kleurtje, ik heb moeten beloven niet meer voluit te gaan flamen.[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |