Huh, wie wat waar slaapmaatje??quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:01 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Misschien ontstaat er nog iets moois met het slaapmaatje![]()
Volgens mij heb ik iets gemistquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:00 schreef Tranceptor het volgende:
Dat hebben we gister gezien in het IRC-kanaal![]()
Ik woon vlakbijquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:03 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Huh, wie wat waar slaapmaatje??
Ow ja goede morgen overgens![]()
![]()
![]()
Wacht maar tot je mij ziet, dan wil je niet meer anders...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik woon vlakbij
ga niet blijven slapen daar![]()
Ik heb een roommatequote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:10 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wacht maar tot je mij ziet, dan wil je niet meer anders...![]()
Sorry ik slaap liever bij vrouwen haha..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:10 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wacht maar tot je mij ziet, dan wil je niet meer anders...![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:13 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Sorry ik slaap liever bij vrouwen haha..
maar waar in de buurt moeten er slaapplekken zijn?
hahaha had jij een mmv trio in gedachten of zoquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:14 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
![]()
In één of ander hotel in de buurt met reductie en voor maximaal 2 personen, daar gaat mijn voorgenomen triootje![]()
Betaald de derde de volle mepquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:14 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
![]()
In één of ander hotel in de buurt met reductie en voor maximaal 2 personen, daar gaat mijn voorgenomen triootje![]()
Ik had eerder een mvv in gedachten, maar ja één meisje strikken het bed met me te delen valt al niet mee, laat staan twee.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:16 schreef PieterCK het volgende:
[..]
hahaha had jij een mmv trio in gedachten of zo
En hoe oud zijn de 2 die iig op die kamer slapen dan?
Dan is het mvvv niet mvvquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:20 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik had eerder een mvv in gedachten, maar ja één meisje strikken het bed met me te delen valt al niet mee, laat staan twee.![]()
Ik denk sowieso dat zoiets niet werkt om singles bij elkaar te brengen. Veel leuker om een paar singles los te laten op een groep mensen met relatie waarvan de partner thuis is
![]()
Ik had em al geedit, ik was overenthousiastquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan is het mvvv niet mvv
Tenminste als je dr dire wil overhalen.
Of ga je dr vanuit dat minimaal op het laatste moment afhaakt?
*kuch* hoeren meenemen *kuch*quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:20 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik had eerder een mvv in gedachten, maar ja één meisje strikken het bed met me te delen valt al niet mee, laat staan twee.![]()
Ik denk sowieso dat zoiets niet werkt om singles bij elkaar te brengen. Veel leuker om een paar singles los te laten op een groep mensen met relatie waarvan de partner thuis is
![]()
temptation islandquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:20 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
![]()
Lijkt wel IRC van gisteravondquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:29 schreef Metro2005 het volgende:
Wie van de singles zou meedoen aan temptation island, je weet wel, dat programma waarin allemaal joeyT's rondlopen die hun lul achterna lopen
Weet niet wel een paar weken feesten daar op een lekker eiland.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:29 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
temptation island![]()
Wie van de singles zou meedoen aan temptation island, je weet wel, dat programma waarin allemaal joeyT's rondlopen die hun lul achterna lopen
Maar die JoeyT's hebben wel de tijd van hun leven terwijl jij voor de beeldbuis zit te rukken op wat hem wel lukt.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:29 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
temptation island![]()
Een goede vriend van me zegt altijd: 'je bent zo aantrekkelijk als je jezelf maakt'quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:34 schreef PieterCK het volgende:
maar ach ben toch niet aantrekkelijk genoeg om gekozen te worden.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:35 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Maar die JoeyT's hebben wel de tijd van hun leven terwijl jij voor de beeldbuis zit te rukken op wat hem wel lukt.![]()
[..]
Dat wel maar daar kijken ze toch ook hoe je eruitziet in je zwembroekquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:35 schreef Tranceptor het volgende:
Een goede vriend van me zegt altijd: 'je bent zo aantrekkelijk als je jezel maakt'
Maar stevig ben je ook niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:40 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Dat wel maar daar kijken ze toch ook hoe je eruitziet in je zwembroek
En blokjesbuik e.d. heb ik niet....
Nope maar ook niet Tempation Island figuur hequote:
Nee maar ja, zou je er aan mee willen doen?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:43 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Nope maar ook niet Tempation Island figuur he
Had ik al eerder gepost, wel paar weken feesten op een mooi eilandquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:44 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Nee maar ja, zou je er aan mee willen doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |