Leuk spel idd, beetje makkelijk alleen als je het voor de 4e keer gaat uitspelenquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:01 schreef search64 het volgende:
Niet de eerste, wel degene die ik het best heb onthouden en het meest heb gespeeld;
[afbeelding]
Ken dit karatespel idd maar het waren bij mij wel andere achtergrondenquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:44 schreef Dragonetti het volgende:
Deze moet IEDERE old skool kennen:
[afbeelding]
De achtergrond verandert naarmate je vordert in het spel. Ook is er een tweede deel van verschenen, met als enige verschil (bij mijn weten) andere achtergronden.quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ken dit karatespel idd maar het waren bij mij wel andere achtergronden
Die heb ik ook gruwelijk veel gespeeld ja.quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:01 schreef search64 het volgende:
Niet de eerste, wel degene die ik het best heb onthouden en het meest heb gespeeld;
[afbeelding]
dune.. idd leuk..alleen op een gegeven moment kreeg je allemaal harvesters.. en toen ging het bij mij mis.. ik verloor altijdquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:01 schreef search64 het volgende:
[afbeelding]
doet me gelijk meer denken aan budokanquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ken dit karatespel idd maar het waren bij mij wel andere achtergronden
hehe, dit spel zit nu op me Ipodquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:35 schreef SamuraiJack het volgende:
Ik krijg spontaan tranen in m'n ogen van weemoed als ik dit topic doorlees.
* Denkt terug aan Paratrooper
[afbeelding]
die ken ik denk ik niet , maar de volgende welquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:44 schreef Dragonetti het volgende:
Deze moet IEDERE old skool kennen:
[afbeelding]
Space invaders !!quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:01 schreef MaHawK het volgende:
Space Commanders!!
Ook paratroopers en dat spelletje met die katten van de topic starter horen daarbij.
[afbeelding]
Wil je het spelletje proberen download het dan hier;
http://www.pcgaming.ws/games/space_commanders_ii.zip
Dikke shit destijds!![]()
hete dat spel geen tunneler!! of zoiet!!quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:44 schreef ParanoidEv het volgende:
Maar daarvoor speelden we mij familie nog wel eens een ander spel, namelijk Tank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |