abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 juni 2005 @ 16:01:41 #201
26631 Boink
Ik ben er klaar voor!
  dinsdag 28 juni 2005 @ 23:50:40 #202
100636 Energie
i am the #1
pi_28322328
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 16:01 schreef Boink het volgende:
Bijna 160 dollar!
Met je auto gespot site was het toch

edit:
ow staat ook in je profiel zie ik net
Ooiie oooo, Waar zijn die bananen, Kom uit die bananen boom !!, Kom uit die bananen boom !!
pi_28329973
4 a 5 dagen niets
  woensdag 29 juni 2005 @ 10:59:39 #204
39240 jagermaster
stof en water, dat ben ik
pi_28330787
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
4 a 5 dagen niets
me 2 zit heel erg te twijvelen aan de betrouwbaarheid van adsense met de opgave van de pageviews.
Where's my fear???
pi_28331204
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:59 schreef jagermaster het volgende:

[..]

me 2 zit heel erg te twijvelen aan de betrouwbaarheid van adsense met de opgave van de pageviews.
Mjah, ik hield het de laatste dagen in de gaten en nu blijkt dat iedere keer de pageviews van AdSense totaal afwijken ivm Ladot. Meestal heeft AdSense het aantal pageviews een stuk lager staan, maar soms is het ook veel meer. Daar kan ik geen touw aan vastknopen dus.
  woensdag 29 juni 2005 @ 11:38:37 #206
39240 jagermaster
pi_28332004
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:13 schreef Golf het volgende:

[..]

Mjah, ik hield het de laatste dagen in de gaten en nu blijkt dat iedere keer de pageviews van AdSense totaal afwijken ivm Ladot. Meestal heeft AdSense het aantal pageviews een stuk lager staan, maar soms is het ook veel meer. Daar kan ik geen touw aan vastknopen dus.
bij mij is het gemiddeld een derde tot de helft lager... Volgens mij rekend adsense de pageviews over een andere tijdzone dan hier in nederland hebben. Desondanks klopt er niets van. Over de maand juni zeg ik dat er 2265 paginas zijn bekeken en google 1297. Dat vind ik een behoorlijk groot verschil.
Where's my fear???
  woensdag 29 juni 2005 @ 11:44:49 #207
73259 Monus
ĄViva Espaņa, coņo!
pi_28332172
Hebben jullie er wel rekening mee gehouden dat mensen die geen java gebruiken of een banner blokker heeft door adsense niet als hits worden getelt.
pi_28332326
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:38 schreef jagermaster het volgende:

[..]

bij mij is het gemiddeld een derde tot de helft lager... Volgens mij rekend adsense de pageviews over een andere tijdzone dan hier in nederland hebben. Desondanks klopt er niets van. Over de maand juni zeg ik dat er 2265 paginas zijn bekeken en google 1297. Dat vind ik een behoorlijk groot verschil.
Dat is een enorm verschil ja. Viel het bij jou nooit hoger uit ipv lager?
pi_28332350
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:44 schreef Monus het volgende:
Hebben jullie er wel rekening mee gehouden dat mensen die geen java gebruiken of een banner blokker heeft door adsense niet als hits worden getelt.
Dat heeft verder niets met pageviews van doen.
  woensdag 29 juni 2005 @ 11:53:40 #210
39240 jagermaster
pi_28332461
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:49 schreef Golf het volgende:

[..]

Dat is een enorm verschil ja. Viel het bij jou nooit hoger uit ipv lager?
altijd lager en google maakt het mij niet wijs dat die komt door een bannerblokker.
Where's my fear???
pi_28332546
heb de laatste tijd redelijk vaak dat ik wel een klik heb maar geen geld.. en dan heb ik niet vanaf thuis zitten klikken...
  woensdag 29 juni 2005 @ 12:15:12 #212
73259 Monus
ĄViva Espaņa, coņo!
pi_28333206
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:50 schreef Golf het volgende:

[..]

Dat heeft verder niets met pageviews van doen.
Daar heeft er wel mee te doen, als men de java niet execute dan wordt er geen hit getelt bij google.
pi_28333576
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:15 schreef Monus het volgende:

[..]

Daar heeft er wel mee te doen, als men de java niet execute dan wordt er geen hit getelt bij google.
wánt de banner wordt niet weergegeven en is dus volgens google geen pageview
  woensdag 29 juni 2005 @ 12:34:05 #214
39240 jagermaster
pi_28333876
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

wánt de banner wordt niet weergegeven en is dus volgens google geen pageview
ja maar je maakt mij niet wijs dat de helft van mijn bezoekers dat heeft..
Where's my fear???
  woensdag 29 juni 2005 @ 12:53:04 #215
73259 Monus
ĄViva Espaņa, coņo!
pi_28334572
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:34 schreef jagermaster het volgende:

[..]

ja maar je maakt mij niet wijs dat de helft van mijn bezoekers dat heeft..
Aangezien het grooste deel van jouw visitors webmasters zijn zal dat best kunnen. Let wel dat ik niet zeg dat er niks aan de hand is, maar je moet er wel rekening mee houden. Ik weet niet welke trackings software je gebruikt voor het tracken van je site, maar ook zijn lang niet alle spiders die er op het net zijn herkent bij tracking software. Er zijn een heleboel 'not human' visitors op het net die pagina's voor verschillende zaken opvragen (email harvester, onbekende spiders, scripts) die moeilijk te tracken zijn omdat ze dat proberen te verbergen.
pi_28334829
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:53 schreef Monus het volgende:

[..]

Aangezien het grooste deel van jouw visitors webmasters zijn zal dat best kunnen. Let wel dat ik niet zeg dat er niks aan de hand is, maar je moet er wel rekening mee houden. Ik weet niet welke trackings software je gebruikt voor het tracken van je site, maar ook zijn lang niet alle spiders die er op het net zijn herkent bij tracking software. Er zijn een heleboel 'not human' visitors op het net die pagina's voor verschillende zaken opvragen (email harvester, onbekende spiders, scripts) die moeilijk te tracken zijn omdat ze dat proberen te verbergen.
De googlebot die regelmatig op visitie komt sinds ik de banner er op heb staan, wordt door mn stats en door invision gewoon gezien als bezoeker (gast op het forum)

en die zal google niet mee tellen
pi_28337189
Ow vandaar, ik zag een hit als een advertentieklik en niet als pageview.
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:04:11 #218
39240 jagermaster
pi_28337468
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

De googlebot die regelmatig op visitie komt sinds ik de banner er op heb staan, wordt door mn stats en door invision gewoon gezien als bezoeker (gast op het forum)

en die zal google niet mee tellen
de googlebot had ik eral vanaf gehaald
150 hits Mediapartners-Google/2.1
216 hits Googlebot/2.1 (+http://www.google.com/bot.html)

Kan wel wat vinden in de redenering dat "webmasters" eerder een bannerblocker hebben. Echter verklaard dit niet de verhouding steeds schrever is gaan liggen. Het had dan juist meer het zelfde aantal pageviews moeten geven inplaats van een groter verschil. Dit omdat in deze website ook op Webhostingtalk is genoemd (hier zitten veel hosters enzo), waar je eerder van mag uitgaan dat ze een bannerblocker hebben.
Maar ik zal zodra ik tijd heb wel een scriptje schrijven wat een nog beter beeld gaat geven door te zorgen dat die ook geblockt gaat worden als er een bannerblocker gebruikt wordt.
Where's my fear???
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:32:59 #219
73259 Monus
ĄViva Espaņa, coņo!
pi_28338513
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:04 schreef jagermaster het volgende:

[..]

de googlebot had ik eral vanaf gehaald
150 hits Mediapartners-Google/2.1
216 hits Googlebot/2.1 (+http://www.google.com/bot.html)
En de zeer moeilijk te vinden email harvesters? Als je site op een grote website genoemd is dan komen de email harvesters snel genoeg langs.
quote:
Kan wel wat vinden in de redenering dat "webmasters" eerder een bannerblocker hebben. Echter verklaard dit niet de verhouding steeds schrever is gaan liggen. Het had dan juist meer het zelfde aantal pageviews moeten geven inplaats van een groter verschil. Dit omdat in deze website ook op Webhostingtalk is genoemd (hier zitten veel hosters enzo), waar je eerder van mag uitgaan dat ze een bannerblocker hebben.
Dit snap ik eventjes niet...
Je krijgt minder pageviews bij adsense als men een bannerblocker gebruikt.
quote:
Maar ik zal zodra ik tijd heb wel een scriptje schrijven wat een nog beter beeld gaat geven door te zorgen dat die ook geblockt gaat worden als er een bannerblocker gebruikt wordt.
Dat zal ik je sterk afraden. Mischien verdien je geen geld aan die visitors maar er is nog steeds een goede kans dat hij een website heeft en een link naar je site plaats waardoor je elke dag (soms veel) nieuwe visitors krijgt. De kans dat hij andere mensen vertelt over jouw site is ook heel goed mogelijk. Die kans verspeel jij als je visitors gaat blocken en dat zal je op de langere termijn heel veel gaan kosten.
  woensdag 29 juni 2005 @ 15:03:45 #220
39240 jagermaster
pi_28339663
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:32 schreef Monus het volgende:

[..]

En de zeer moeilijk te vinden email harvesters? Als je site op een grote website genoemd is dan komen de email harvesters snel genoeg langs.
[..]

Dit snap ik eventjes niet...
Je krijgt minder pageviews bij adsense als men een bannerblocker gebruikt.
[..]

Dat zal ik je sterk afraden. Mischien verdien je geen geld aan die visitors maar er is nog steeds een goede kans dat hij een website heeft en een link naar je site plaats waardoor je elke dag (soms veel) nieuwe visitors krijgt. De kans dat hij andere mensen vertelt over jouw site is ook heel goed mogelijk. Die kans verspeel jij als je visitors gaat blocken en dat zal je op de langere termijn heel veel gaan kosten.
niet goed omschreven wat ik bedoelde. De site zal wel getoond worden, alleen niet een test banner die wil gebruiken.
Where's my fear???
pi_28369717
Hm, ik heb nu maar zo'n 60 tot 90 unieke bezoekers per dag (ook echt bezoekers, is dus exclusief robots e.d.), vanaf hoeveel bezoekers is het nou ongeveer de moeite waard om over dingen als Adsense na te denken?

Bovendien bied ik mp3's aan (wel van bootlegs, maar dat zal google denk ik weinig kunnen schelen), als ik die weg moet halen dan zal dat ook wel wat bezoekers schelen. Zou je wel mogen linken naar bv. een torrentsite?

Edit: en hoe zit dat met uitbetalen? Maken ze gewoon over naar m'n rabobetaalrekening? ('t zal wel niet? )
  donderdag 30 juni 2005 @ 21:44:58 #222
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_28369821
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 21:41 schreef Murray het volgende:
Hm, ik heb nu maar zo'n 60 tot 90 unieke bezoekers per dag (ook echt bezoekers, is dus exclusief robots e.d.), vanaf hoeveel bezoekers is het nou ongeveer de moeite waard om over dingen als Adsense na te denken?

Bovendien bied ik mp3's aan (wel van bootlegs, maar dat zal google denk ik weinig kunnen schelen), als ik die weg moet halen dan zal dat ook wel wat bezoekers schelen. Zou je wel mogen linken naar bv. een torrentsite?

Edit: en hoe zit dat met uitbetalen? Maken ze gewoon over naar m'n rabobetaalrekening? ('t zal wel niet? )
je mag best linken naar torrentsite's. dat doet google zelf ook nl. ik ben em een paar keer tegen gekomen bij mn banners..
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  donderdag 30 juni 2005 @ 21:49:17 #223
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_28369961
60 tot 90 bezoekers.. ik zou er nog even niet mee beginnen. Is nauwelijks de moeite. Hou het dan een hobby...
pi_28370509
quote:
Auteursrechtelijk beschermd materiaal

Om te voorkomen dat advertenties worden geassocieerd met bepaalde auteursrechten, mogen uitgevers geen Google-advertenties plaatsen op webpagina’s met mp3-bestanden, videobestanden, nieuwsgroepen en zoekresultaten voor afbeeldingen. Als we een officiële klacht krijgen die in overeenstemming is met de Digital Millennium Copyright Act ('DMCA'), zullen we deze klacht behandelen volgens de DMCA richtlijnen.
Als ik dus op die pagina waar ik mp3's aanbied geen advertenties zet accepteren ze de rest van de site wel?

Alhoewel...
quote:
inhoud van de site

De site mag geen inhoud bevatten zoals:

* Enige andere inhoud die illegale activiteiten stimuleert of inbreuk maakt op rechten van anderen
Iemand hier ervaring mee?
Het zijn overigens bootleg mp3's, geen officieel materiaal.
  donderdag 30 juni 2005 @ 22:38:07 #225
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_28371666
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 22:03 schreef Murray het volgende:
Iemand hier ervaring mee?
Het zijn overigens bootleg mp3's, geen officieel materiaal.
Kijk eens op site's die ongeveer hetzelfde als jou aanbieden?
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')