hmz.. ik kwam er ook achter dat ik ook al niet bij http://addons.mozilla.org kwam..quote:Op maandag 20 juni 2005 18:06 schreef Boink het volgende:
Je internet is overhit hier werkt het gewoon.
Inmiddels doet hij het bij mij ook weer. Maar hij heeft een tijdje stil gestaan..quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:48 schreef ALTF4 het volgende:
Mijn teller doet het wel. Wel een erg lage paginaweergave tot nu toe, dus ik vraag me af hoe up to date ie is. Maargoed... er zijn vandaag wel wat paginaweergaves gemeten...
hoezo??quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:45 schreef Energie het volgende:
zorg ervoor dat je Pagina-CTR niet boven de 10% komt
tja.. het gemiddelde bij mij zit op 4% maar heb ook wel een dat tussen zitten met 86.7% maar ook dagen met 0%quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:45 schreef Energie het volgende:
zorg ervoor dat je Pagina-CTR niet boven de 10% komt
88 procent? heb jij 3 bezoekers per dag, waarvan 2x jijzelf, en klik je zelf dan ook nog is 2x op de banner?quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:20 schreef jagermaster het volgende:
[..]
tja.. het gemiddelde bij mij zit op 4% maar heb ook wel een dat tussen zitten met 86.7% maar ook dagen met 0%
waren die dag volgens google 15 bezoekers met 13 kliks. Volgens mijn stats waren het die dag 176 pages. Regelmatig zit google veel ste laag! maandag 20 juni volgens google 42 volgens mijn stats 166 pages en 82 unieke bezoekers.quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
88 procent? heb jij 3 bezoekers per dag, waarvan 2x jijzelf, en klik je zelf dan ook nog is 2x op de banner?
ik vind 4 procent al veel..quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
88 procent? heb jij 3 bezoekers per dag, waarvan 2x jijzelf, en klik je zelf dan ook nog is 2x op de banner?
heb nog vrij weinig bezoekers, dat maakt ook uit voor de klikrate. Daarbij komt ook dat de bezoekers die er op dit moment komen vaak voor het eerst komen..quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:25 schreef Frenkie het volgende:
[..]
ik vind 4 procent al veel..
ik kom niet hoger dan 1,8 op dé topdag. Maar nu ik het aantal verschijningen omhoog heb gegooid verwacht ik eerder een daling dan een stijging van de CTR.
En die ben je dan direct weer kwijt.quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:26 schreef jagermaster het volgende:
[..]
heb nog vrij weinig bezoekers, dat maakt ook uit voor de klikrate. Daarbij komt ook dat de bezoekers die er op dit moment komen vaak voor het eerst komen..
Je kan dezelfde code toch gebruiken?quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:39 schreef JortK het volgende:
Zou Google ook een site aannemen dat alleen een forum heeft en voor de rest niets?
Ja maar ik wil zeg maar dat als je www.domein.nl intypt dat je dan gelijk het forum ziet... en dat is ook het enige wat die site heeft... keurt google dat goed?quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
Je kan dezelfde code toch gebruiken?
Ik heb het ook op meerdere plekken staan, dus waarom niet?
ik heb heel lang de banner alleen op het forum gedeelte gehad.quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:39 schreef JortK het volgende:
Zou Google ook een site aannemen dat alleen een forum heeft en voor de rest niets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |