zag het als eerste over het hoofdquote:
hij moet nu op de homepage staan, boven dat intro tekstje. hij verdwijnt af en toe omdat ik nog een beetje aan het klooien benquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:02 schreef jagermaster het volgende:
[..]
zag het als eerste over het hoofdkan het zijn dat het niet altijd wordt weergegeven?
zie hem niet echt. dan kan ik toch niet klikkenquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
hij moet nu op de homepage staan, boven dat intro tekstje. hij verdwijnt af en toe omdat ik nog een beetje aan het klooien ben![]()
Hij moet binnenkort onder het "Syndicate" stukje komen, samen met nog wat Affliates
op mn links pagina werkt ie welquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:36 schreef jagermaster het volgende:
[..]
zie hem niet echt. dan kan ik toch niet klikken![]()
Er zijn ook personen die een knopje voor 'Volgende Pagina' express heel dicht bij de links van google zetten, zodat mensen met een trillerig handje er per ongeluk op klikken. Zeker bij sites met duizenden bezoekers per dag kan zoiets nog wel eens wat opleveren..quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:11 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja als het zou lukken zou het mooi zijn
Maar of het mag.. denk het niet![]()
Ja "het aller ergste" kan je blijkbaar op meerdere manieren interpreterenquote:Op donderdag 26 mei 2005 01:28 schreef qu63 het volgende:
Beetje jammer van die uitvaartplein.nl banner die erbij zit![]()
welke kolom bedoel je eigenlijk??
klopt ja. kan je meer kliks krijgenquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja "het aller ergste" kan je blijkbaar op meerdere manieren interpreteren
[afbeelding]
Dat hier links, dat heb ik nu een paar keer gehad. De laatste keer "klopte" de banner kwa formaat wél, dus ik denk dat ze idd met iets nieuws aan het experimenteren zijn. De inhoud van de banner veranderde trouwens ook echt.
aantal kliks / 10.000 * kliks geloof i..quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:24 schreef Larafairy het volgende:
En toch heb ik nog het idee dat de hoeveelheid van de inkomsten afhangt van het aantal hits ( ja, ik bedoel hits.. en geen bannerkliks ).
Geloven doe ik al lang niet meer... bron?quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:25 schreef qu63 het volgende:
[..]
aantal kliks / 10.000 * kliks geloof i..
klein foutje:quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:28 schreef Larafairy het volgende:
[..]
Geloven doe ik al lang niet meer... bron?
0% .. ik gok 29 juni je geld op je rekeningquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik sta nu op EXACT 100 dollar
Ik heb zojuist mn rekening nummer veranderd, heb electr. betalen aan staan, en heb aangevinkt dat ik best wel uitbetaald wil krijgen
Hoe groot is de kans dat het er voor de 24e (juni) op staat?
Dus het duurt ruim 6 weken voordat het er is.. kut...quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:33 schreef nikao het volgende:
[..]
0% .. ik gok 29 juni je geld op je rekening
Ik zie wel eens nadat een nieuwe dag is begonnen, dat het bedrag van de dag ervoor nog wordt bijgesteld..quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Overigens heb ik wel is gehad dat het bedrag er later nog bijkwam
hoop dat dat ook is met de vertoningen, want daar klopt ook nog niets van voor vandaag. Verdient het nog een beetje via de advertentielinks? heb ze nu op me website ook erop staan (op all4hosting), maar alleen omdat de layout er dan beter uit ziet...quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:40 schreef Larafairy het volgende:
[..]
Ik zie wel eens nadat een nieuwe dag is begonnen, dat het bedrag van de dag ervoor nog wordt bijgesteld..
vergeet je niet dat AdSensequote:Op donderdag 26 mei 2005 20:40 schreef Larafairy het volgende:
[..]
Ik zie wel eens nadat een nieuwe dag is begonnen, dat het bedrag van de dag ervoor nog wordt bijgesteld..
Als je bij de volgende dag stats ziet verschijnen.. dan is voor Google de volgende dag begonnen. Als je dan ziet dat de dag ervoor nog wisselt in gegevens, dan lijkt mij het vrij simpel.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 07:50 schreef nikao het volgende:
[..]
vergeet je niet dat AdSense
1: niet realtime stats heeft
2: in amerika zit dus 6-8 uur achter ons aan hobbelt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |