Hier een wallpaper met alle data, zodat je het niet vergeetquote:Economie: Hele boek, alles wat je in de 2de en 3de hebt gehad
Wiskunde: Meetkunde
Ak: Nederland multiculterele samenleving en die module over transport
Geschiedenis: Koude oorlog en Nederland verzorgingsstaat
Nederlands: Brieven en samenvatten
Engels: Brieven en samenvatten
Handel: Vragen over winkels en boekingsstempels
Biologie: Geen idee, heb ik niet
NsK1: Geen idee, heb ik niet
Nsk2: Geen idee, heb ik niet
yep dacht van wel, maar je moest volgens mij een 7 tegenover hebben. ik weet het niet zekerquote:Op maandag 23 mei 2005 17:17 schreef mark-- het volgende:
Even een ander vraagje, je mag toch 1 vijf hebben ?
economie zitten ook dingen in die je uit hoofdstuk 3 moet halen denk ik, maar moet je ff kijken achterin he..:)quote:Op maandag 23 mei 2005 17:13 schreef got.rice het volgende:
Ik heb heel wat anders gekregen van school, wat je moet leren.
Economie: H4 t/m H7 en V1, V2 (Boek: Pincode 4de leerjaar)
Wiskunde: H1 t/m H8 Behalve H5 (Boek: Netwerk 4de leerjaar)
Aarderijkskunde: Heb ik niet
Geschiedenis: Koude Oorlog en Nederlandse Industriele Revolutie (hoe zit dat?) (boek: Sfinx 4de leerjaar)
Nederlands: Lezen (Teksten) / Brieven, Samenvattingen en voor de zekerheid zou ik ook Artikelen en Solicitatiebrief doornemen (geen boek, boel aantekeningen)
Engels: Lezen (Teksten) / Brieven en Solicitatiebrief (heb nog nooit een samenvatting voor engels gemaakt hiero) (boek: Go for it 4de leerjaar)
Handel: Heb ik niet
Biologie: Heb ik niet
Nask1: Heb ik niet
Nask2: Heb ik niet
Frans: ook niet
Duits: zelfde
Maatschappijleer 2: Politieke Besluitvorming en Multiculturele Samenleving ( boek: Team 4de leerjaar)
btw, voor wiskunde moet je algebra ook kennen of krijgen alleen maar dingen over meetkunde? ( tan cos sin etc)
en wat een kut walllpaper zeg! me ogen gaan telkens naar rechts![]()
Mijn lijstje.quote:Op maandag 23 mei 2005 16:49 schreef Roi het volgende:
Mischien handig om een centraal vmbo-t topic te hebben, want in andere VMBO topics zitten ook B&K en die hebben toch weer andere dingen
Hier dingen die we moeten leren (volgens Sherman, pin hem er niet aan vast)
[..]
Hier een wallpaper met alle data, zodat je het niet vergeet
[[url=http://img167.echo.cx/img167/6378/roiwallpaper27ti.th.jpg]afbeelding][/URL]
Nope heb je allemaal 10en op je cijferlijst en één 3 ben je gezakt..quote:Op maandag 23 mei 2005 17:20 schreef got.rice het volgende:
ja je kan ook een 1 halen maar dan moet je 2 zevens hebben of je kan 2 vijfen halen maar dan moet je ook 2 zevens hebben.
Bij ons ook niet echt erg.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:41 schreef Roi het volgende:
LAKS zal zeker een klacht ontvangen voor NED van mij! Echt veeeels te lang! bijna niemand was er ook klaar mee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |