Kan die het aan denk je? Ik ken hem niet zo goed.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:51 schreef methodmich het volgende:
Grégory Vignal wordt weer nadrukkelijk genoemd...
blind neem ik aanquote:Op maandag 23 mei 2005 20:36 schreef JeroenV het volgende:
Niemand FC Godenzonder gezien? Volgens Barbera Barend heeft vd Lem contact met Davids gehad, en wil hij niet terug komen.
Overigens is Koeman weer naar Rosenberg wezen kijken. En Hatem wil veel meer geld, volgens zijn zaakwaarnemer. Aldus Derksen...
Koemanquote:Op maandag 23 mei 2005 20:36 schreef JeroenV het volgende:
Overigens is Koeman weer naar Rosenberg wezen kijken. En Hatem wil veel meer geld, volgens zijn zaakwaarnemer. Aldus Derksen...
quote:Op maandag 23 mei 2005 20:36 schreef JeroenV het volgende:
Overigens is Koemanweer naar Rosenberg wezen kijken. En Hatem zijn zaakwaarnemer wil veel meer geld, volgens zijn zaakwaarnemer. Aldus Derksen...
quote:Op maandag 23 mei 2005 20:48 schreef JaWi het volgende:
Stil eens. Dat was niet hier, hier viel het niet op
.
quote:Derksen: zaakwaarnemer Trabelsi zet onderhandelingen weer op scherp
VI hoofdredacteur Johan Derksen liet in het programma Voetbal Insite weten dat zaakwaarnemer Sedoc van Trabelsi met enkele scherpe uitspraken de onderhandelingen van Trabelsi met Ajax weer op scherp heeft gezet. Volgens Sedoc moet Ajax nu laten zien dat ze Tranelsi waarderen en wat ze hem waard vinden. Ajax zou eerder volgens hem beloften niet zijn nagekomen en zal dat nu wel moeten doen in de onderhandelingen over een nieuwe verbintenis.
Als Hatem een nieuw contract wil tekenen, lijkt me dat daar ook wel een financiele verhoging bij hoort. Ik denk dat Ajax blij mag zijn als hij bij wil tekenen.quote:Op maandag 23 mei 2005 21:11 schreef Suijk het volgende:
We moeten nou ook niet gaan doen alsof Ajax bijna geen salaris betaalt natuurlijk.
er zijn ook grenzenquote:Op maandag 23 mei 2005 21:13 schreef S-Two het volgende:
[..]
Als Hatem een nieuw contract wil tekenen, lijkt me dat daar ook wel een financiele verhoging bij hoort. Ik denk dat Ajax blij mag zijn als hij bij wil tekenen.
AZquote:Davids sluit terugkeer niet uit
Edgar Davids sluit een terugkeer naar Nederland niet uit, maar hij moet eerst met Inter om de tafel gaan zitten. Als hij weer in Nederland gaat spelen ziet hij AZ wel zitten, omdat Louis van Gaal daar volgend jaar trainer is.
Dat zei Davids maandagavond na de wedstrijd Suriprofs-Heracles (2-1) tegen AT5. De middenvelder komt bij Inter niet aan spelen toe en zoekt een nieuwe uitdaging.
De afgelopen dagen werd Davids in verband gebracht met Ajax. Assistenttrainer Van der Lem sprak een paar maal met hem. Davids: "Voor de toekomst sluit ik niets uit, ook Ajax niet. "
(AT5)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |