Ik meen hier enig sarcasme te bespeuren.....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:16 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Boukhari is geweldig! Ik juich het toe, Boukhari in de basis!
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:13 schreef aldostuta het volgende:
Boukhari wordt de revelatie van het nieuwe seizoen(en was al beter dan iig Mitea)
De ervaring leert dat dat niets zegt.........quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:20 schreef DrDentz het volgende:
de broer van boukhari is beter dan de echte, hij dolt 'm op het straatvoetbaltournooitje
Mitea ja..... Als hij een actie leert maken en een voorzet leert geven, kan het nog wat wordenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]Mitea
gaat schitteren volgend jaar. Niet die trage, langzame, teveel truukjes die hij niet kan willen doen Boukhari
Maar snel en behendig (zonder bal) is ie zeker!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:22 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Mitea ja..... Als hij een actie leert maken en een voorzet leert geven, kan het nog wat worden
Helemaal niemand of iedereeen, zo gaat het ieder jaar.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:16 schreef S-Two het volgende:
Godver man, als ik alle geruchten omtrend de aankopen mag geloven komt er dus helemaal niemand
mogelijk, maar Kluivert is uitgesloten volgens mij.. met Rosenberg op die positie of desnoods Harry zou ik ook tevreden zijn ;-)quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:26 schreef P0RN0STAR het volgende:
--------------Stekelenburg---------------
Trabelsi-Heitinga-Maduro-Emanuelson
-----------------Davids--------------------
-------de Jong---------Sneijder----------
de Ridder----Kluivert---------Babel-----
Van t Ajax-netwerk forum.. wordt geen bron genoemt dus of t te vertrouwen is...quote:Melvin Plet schreef:
Ik kreeg vandaag nog maar eens bevestigd dat Davids voor 2 jaar tekent bij Ajax.
Ik blij, jullie blij en mijn meisjes blij
quote:Op maandag 23 mei 2005 12:41 schreef VoreG het volgende:
Komt allemaal goed, op de laatste dag gaat hij weg voor 15 miljoen.
Tja, da's die knakker die een tijdje geleden zijn mannelijkheid op het spel heeft gezet omdat ie het zo zeker weet... Ik ben benieuwd hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:38 schreef Jajong het volgende:
[..]
Van t Ajax-netwerk forum.. wordt geen bron genoemt dus of t te vertrouwen is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |