En? Dan nog lijkt me 7-8 miljoen die genoemd wordt behoorlijk (te) veel...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:28 schreef methodmich het volgende:
[..]
Beetje makkelijk. Vorig seizoen topscorer in Zweden.
Vond het ook een nietszeggend argument van Derksen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:28 schreef methodmich het volgende:
[..]
Beetje makkelijk. Vorig seizoen topscorer in Zweden.
Is hij niet naar een Schotse club gegaan?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:43 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Vond het ook een nietszeggend argument van Derksen.
Hristov scoorde bij NEC ook in de eerste 4 wedstrijden 8 goals ofzo, maar waar is ie nu?
Ja, tuurlijk, maar dat 1 uit 5 verhaal vond ik wat slapjes.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:32 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
En? Dan nog lijkt me 7-8 miljoen die genoemd wordt behoorlijk (te) veel...
Ja, Derksen smult ervan om aankopen af te zeiken en lekker de nuchtere sjaak uit te hangen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, maar dat 1 uit 5 verhaal vond ik wat slapjes.
Kluivert terug naar Spanje en Davids naar AZ (terug naar ZIJN trainer)quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:00 schreef Nashje het volgende:
Davids en Kluivert. Zou enorm fantastisch zijn.
quote:'Blind ziet in Boukhari opvolger Van der Vaart'
24 mei 2005
Ajax-coach Danny Blind wil Nourdin Boukhari graag voor Ajax behouden. Dat wist Barbara Barend maandagavond te melden in het AT5-programma FC Godenzonen. Volgens de journaliste heeft Boukhari van zijn trainer te horen gekregen dat hij zich moet richten op de positie van de naar Hamburger SV vertrekkende Rafael van der Vaart. Tot dusverre speelde de Marokkaanse international bij Ajax als linksbuiten.
Blind geeft op die positie echter de voorkeur aan Ryan Babel en Nicolae Mitea. Voor de positie van linkshalf zal Boukhari moeten concurreren met Wesley Sneijder en Rasmus Lindgren.
En De Ridder overweegt te vertrekken.quote:'Geen terugkeer Kluivert, Lindenbergh vooralsnog te duur'
24 mei 2005
Patrick Kluivert keert niet terug bij Ajax, zo wist Barbara Barend maandagavond te melden in het AT5-programma FC Godenzonen. Volgens de journaliste sprak Ajax' assistent-coach Gerard van der Lem enkele keren met de spits van Newcastle United, maar kwam uit die gesprekken naar voren dat Kluivert niet terug wil keren in Amsterdam. De zaakwaarnemer van de ex-Ajacied bevestigde tegenover AT5 dat Kluivert geen interesse heeft in een terugkeer.
Ook Olaf Lindenbergh komt vooralsnog niet naar de hoofdstad. Volgens Barend heeft Ajax vergaande belangstelling voor de middenvelder, maar wordt de transfersom die AZ vraagt door de Amsterdammers vooralsnog te gortig bevonden.
Davids zou gek zijn..... Uefa cup....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
Kluivert terug naar Spanje en Davids naar AZ (terug naar ZIJN trainer)
Dat zou wat zijn![]()
Maar óók een kans op Oranje (heeft ie bij Ajax natuurlijk ook).quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Davids zou gek zijn..... Uefa cup....
Tuurlijk kan Ajax hem wel betalen maar heeft het bedrag wat AZ er voor vraagt er gewoon niet voor over.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:09 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Als Ajax een speler als Lindenbergh (die toch ook z'n beperkingen heeft) niet kan halen begin ik me een beetje zorgen te maken over de positie van nederlandse topclubs, maar mischien is het ook een positief signaal naar nederlandse subtoppers.
Da's ook niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:13 schreef aldostuta het volgende:
Boukhari wordt de revelatie van het nieuwe seizoen(en was al beter dan iig Mitea)
Daar mist hij de constante voor.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:13 schreef aldostuta het volgende:
Boukhari wordt de revelatie van het nieuwe seizoen(en was al beter dan iig Mitea)
Ik denk het ook. Boukhari is geweldig! Ik juich het toe, Boukhari in de basis!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:13 schreef aldostuta het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |