Ja duh, ze lieten in de leader al een shot zien van een vliegende Rolls-Royce boven een zwembadquote:Op zondag 12 juni 2005 23:08 schreef Chillmeister het volgende:
vond de Rolls Royce geweldig, maar wel een tikkeltje voorspelbaar
quote:Op maandag 13 juni 2005 00:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ja duh, ze lieten in de leader al een shot zien van een vliegende Rolls-Royce boven een zwembad
zo iets moet je opknappen gek.quote:Op maandag 13 juni 2005 00:40 schreef hermandeperman het volgende:
ik vond het erg zonde ja
maar hart kapot.... nee...
Hij was als kets versleten gek
Heb je de rook ook gezien die eruit kwam?quote:Op maandag 13 juni 2005 00:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zo iets moet je opknappen gek.
Dat leer was nog prima. Dat hout was nog prima.
Op wat roest plekken na was hij nog best mooi voor een auto van ruim 30 jaar
Boomknuffelaarquote:Op maandag 13 juni 2005 00:50 schreef Sjoewe het volgende:
Ik had nog liever gezien dat z'n m kapot hadden geschoten...ols
oyce
heb je gezien dat het nep wasquote:Op maandag 13 juni 2005 00:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je de rook ook gezien die eruit kwam?
maar idd, hij had hem op moeten knappen, maar dat kost je op zeker 20k
Net als de kogel die neerplofte op de Maserati 220 turbo twee weken terug....quote:Op maandag 13 juni 2005 00:39 schreef ook_gek het volgende:
ben ik nou de enige waar het hart kapot ging op het moment dat ze de rols het water in reden ?
ik heb geen video meerquote:Op donderdag 16 juni 2005 10:58 schreef Mr._T-Rex het volgende:
daar heb je een programmeerbare video voor
Ik moest idd best hard lachen toen. Net als bij die discussie over de files: "The government somehow thinks we all sit in our cars at 8:30 in the morning just to be really annoying."quote:Op maandag 13 juni 2005 13:24 schreef JMS00 het volgende:
Geniaal fragment was trouwens in de studio met Richard z'n Morgan:
"The salesman told me 'you should get that carbon fibre rooftop, good for security' (schuift het raampje open) ...I don't think so"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |