en anders is er nog de 700MB digiTV ripquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:23 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Voor degenen die't zondag gemist hebben, NU is dus de herhaling op BBC2
was het niet scenic?quote:Op woensdag 22 juni 2005 08:35 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Hamster: "The Renault Modus: Honey I shrunk the megane"
Was er geloof ik niet helemaal bij toen ik dit postte. het was dus de espacequote:
31:20 - 32:02 : Coldplay - Square onequote:Op woensdag 22 juni 2005 10:55 schreef MrTimbo.B het volgende:
twas gelukkig een beter uitzending dan vorige week
( weet iemand misschien welke muziek je hoort als ze in de 3 serie rijden)
http://forum.finalgear.com/viewforum.php?f=28&sid=caafc5fa6e4b21e220a1e925ec8a1223quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:10 schreef MrTimbo.B het volgende:
33:33 - 34:23 : Klint - Diamond jah die bedoelde ik bedankt![]()
( heb je dit zelf uitgezocht of is dit ergens opt i net te vinden?)
Inderdaad, tvgids.nl en filmtotaal.nl zeggen beide hetzelfde.quote:Op zondag 26 juni 2005 18:47 schreef Dom_Konijn het volgende:
jup vnaaf om 9 uur toch?? (bbc2 uiteraard weer)
Of die tank tegen de Range Rover Sportquote:Op zondag 26 juni 2005 21:55 schreef DennisMoore het volgende:
Whahaha!
Wat een idioten ook! Scherpschutters gebruiken om te zien of ze Jeremy kunnen raken in een snelle auto!.
Doet me denken aan die aflevering waarbij een gevechtshelicopter een Lotus Elise moest zien te raken....
]quote:Op zondag 26 juni 2005 21:55 schreef DennisMoore het volgende:
Whahaha!
Wat een idioten ook! Scherpschutters gebruiken om te zien of ze Jeremy kunnen raken in een snelle auto!.
Doet me denken aan die aflevering waarbij een gevechtshelicopter een Lotus Elise moest zien te raken....
Ik zeg dan door die beweging dat ie het kan zijn.quote:Op zondag 26 juni 2005 22:06 schreef DennisMoore het volgende:
Damon Hill kan nog best wel The Stig zijn hoor....
Dit zegt nog niets natuurlijk..
De gasten weten dus niet wie de Stig is? Die gast loopt de hele tijd door een helm zijn verhaal te doen?quote:Op zondag 26 juni 2005 22:10 schreef -Mzraki- het volgende:
Het bewijs!
[afbeelding]
Top Gear homepage @ www.bbc.co.uk/topgear
Nee, laat maar, ik dacht dat die kerel naast The Stig Damon Hill was, maar nee.quote:Op zondag 26 juni 2005 22:12 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
De gasten weten dus niet wie de Stig is? Die gast loopt de hele tijd door een helm zijn verhaal te doen?![]()
quote:Op zondag 26 juni 2005 22:13 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nee, laat maar, ik dacht dat die kerel naast The Stig Damon Hill was, maar nee.
quote:Op maandag 27 juni 2005 00:54 schreef Setambre het volgende:
Volgende week een race naar Oslo toe met de SLR vs. Train en Plane
Kunnen ze dan geen zwarte SLR pakken met McLaren striping a la Gumball 3000?quote:Op maandag 27 juni 2005 00:54 schreef Setambre het volgende:
quote:"Beautifull car! Watch it flop"
Yep. Die ten tijde van de opnames voor die film nog geeneens een rijbewijs bezat.quote:Op maandag 27 juni 2005 13:42 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
De snode brit uit Gone in 60 Seconds.
Zat ook een lekker geluidje in dat ding..quote:Op maandag 27 juni 2005 15:04 schreef sdk het volgende:
Die Maserati Gransport is echt
Jammer dat de stig er geen rondje in maakt, had vast wel een redelijke tijd neergezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |