voor mij wel.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:38 schreef Chewie het volgende:
Waarom eigenlijk? Gevoel is geen argument.
The Georgia Guidestonesquote:Op maandag 23 mei 2005 12:59 schreef JoZzephus het volgende:
deze wetenschappers hebben iets ontdekt wat absoluut niet naar buiten mag en of mocht komen.
hier heb ik het 130 topics terug ook al eens over gehad.
er wordt genoeg ontdekt in de wetenschappelijke wereld alleen "zij" met de echte macht bepalen wat er gebeurt met een ontdekking en of het (gefilterd) naar buiten mag komen.
het is makkelijker/veiliger om iemand om te leggen door middel van verkeersongelukken en ander soort toevalligheden, dan de eventuele pleuris die kan gaan uitbreken bij bekendmaking met alle gevolgen vandien.
macht behouden is waar het om gaat.
Tja nu heb je het ook over een complotquote:Op maandag 23 mei 2005 13:50 schreef JoZzephus het volgende:
en nu ga ik koffie zetten want m'n schoonmoeder komt zo.
ik voel me ineens niet goed.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zal het proberen te onthouden.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:49 schreef rthls het volgende:
[..]
Be my guestom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zal vanavond even zoeken, maar wat er dus gezegd wordt is dat in de top van Bio wetenschap er misschien 5.000 of minder mensen zitten en die 82 doden zitten allemaal in die range, ( ik weet het niet helemaal zeker, kan ook een ander getal zijn. ) Als je dan bekijkt hoeveel doden er vallen in in dat stukje van de wetenschappers dan is het relatief veel meer dan bijvoorbeeld hetzelfde aantal administratieve medewerkers.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:23 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik zal het proberen te onthouden.
Maar vind jij 82 wetenschappers in 5 jaar veel? Denk zelf dat er wel meer wetenschappers overleden zijn maar dat die niet in dit verhaaltje pasten.
Als je snel die 2 lijstjes hier doorkijkt zie je al dat het niet allemaal bio-tech wetenschappers zijn.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik zal vanavond even zoeken, maar wat er dus gezegd wordt is dat in de top van Bio wetenschap er misschien 5.000 of minder mensen zitten en die 82 doden zitten allemaal in die range, ( ik weet het niet helemaal zeker, kan ook een ander getal zijn. ) Als je dan bekijkt hoeveel doden er vallen in in dat stukje van de wetenschappers dan is het relatief veel meer dan bijvoorbeeld hetzelfde aantal administratieve medewerkers.
Maar zoals ik al zeg, ga vanavond even zoeken, dan vind ik het welom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het gaat niet om de gehele bio-tech populatie, maar gewoon de top ervan, de best of the best zullen we maar zeggen. Ze hebben allemaal wel iets te maken met de biologische industrie. Er zullen trouwens heus wel mensen tussen zitten die wel gewoon dood zijn gegaan zonder hulp hoor, daar niet vanquote:Op maandag 23 mei 2005 15:04 schreef Chewie het volgende:
[..]
Als je snel die 2 lijstjes hier doorkijkt zie je al dat het niet allemaal bio-tech wetenschappers zijn.
Ik denk dat 5000 ook wel een erg lage schatting is voor een zo snel groeiende bedrijfstak.
Wil je nu beweren dat wij administratieve medewerkers geen gevaarlijke baan hebben? Heb je gezien hoe scherp die ontnieters zijn.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:58 schreef jogy het volgende:
[..]
relatief veel meer dan bijvoorbeeld hetzelfde aantal administratieve medewerkers.
De enige manier dat een administratief medewerker om kan komen tijdens zijn werk is als hij van verveling spontaan vergeet te ademen.quote:Op maandag 23 mei 2005 16:32 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Wil je nu beweren dat wij administratieve medewerkers geen gevaarlijke baan hebben? Heb je gezien hoe scherp die ontnieters zijn.
*Garp* hijg * Goed dat je het zegt.quote:Op maandag 23 mei 2005 16:40 schreef jogy het volgende:
[..]
De enige manier dat een administratief medewerker om kan komen tijdens zijn werk is als hij van verveling spontaan vergeet te ademen.
of je stropdas, da's nog veel gevaarlijkerquote:Op maandag 23 mei 2005 16:45 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
*Garp* hijg * Goed dat je het zegt.
Maar vergeet die levensgevaarlijke bekertjes met koffie niet. De kopieermachine, je zult maar klemraken met je hoofd.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ze zijn redelijk atje random. Maar, nu komt het weer hè. Als het zo is dat de media en het gerechtelijke apparaat in handen is van de evil-guys dan kan je de waarheid vormen zoals je zelf wilt. dat is het probleem.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
of je stropdas, da's nog veel gevaarlijker
ontopic: een hoop van die mysterieuze doden zijn niet zo mysterieus imo.
ik denk dat je ook zo'n lijstje kunt maken van fiat-bezittersquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:35 schreef jogy het volgende:
[..]
Ze zijn redelijk atje random. Maar, nu komt het weer hè. Als het zo is dat de media en het gerechtelijke apparaat in handen is van de evil-guys dan kan je de waarheid vormen zoals je zelf wilt. dat is het probleem.
Ok, als jij de top 5% van Fiat bezitters in een lijstje zet en dan die sterfgevallen ( percentueel ) vergelijkt met de top 5% biowetenschappers en op hetzelfde uitkomt dan heb je gelijk. nu is het rijden in een fiat wel gevaarlijk dus je weet het nooitquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
ik denk dat je ook zo'n lijstje kunt maken van fiat-bezitters
probleem is alleen dat ik geen toegang heb tot een lijst met fiatbezitters en hun oorzaken van overlijden, anders zou ik het graag doen:{quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Ok, als jij de top 5% van Fiat bezitters in een lijstje zet en dan die sterfgevallen ( percentueel ) vergelijkt met de top 5% biowetenschappers en op hetzelfde uitkomt dan heb je gelijk. nu is het rijden in een fiat wel gevaarlijk dus je weet het nooitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, maar hebben ze wel allemaal met een wetenschap te maken waarmee je een ziekte danwel geneesmiddel kan maken?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:46 schreef Wombcat het volgende:
[..]
probleem is alleen dat ik geen toegang heb tot een lijst met fiatbezitters en hun oorzaken van overlijden, anders zou ik het graag doen:{
is je trouwens wel opgevallen dat in die lijst heel wat andere wetenschappers staan dan biowetenschappers?
oh ja?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, maar hebben ze wel allemaal met een wetenschap te maken waarmee je een ziekte danwel geneesmiddel kan maken?
quote:In June, Dr. John Mullen, a McDonnell Douglas nuclear scientist on contract to Boeing
en er zitten nog wel meer tussen (heb nu alleen de eerste 4 ofd zo bekeken en er al 2 te pakken)quote:Dr. Eugene Mallove, an alternative energy expert and cold fusion researcher
Nee, het was een vraagquote:
het antwoord is duidelijk, danquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:55 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, het was een vraagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jup, met nucleare shit kan je ook ongein uithalenquote:
er zitten ook vrij veel verkeersongelukken tussen, en die zijn op zichzelf ook niet bijzonder.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Jup, met nucleare shit kan je ook ongein uithalenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Maar ok. Het is natuurlijk heel goed mogelijk dat er mensen tussen zitten die een natuurlijke dood zijn gestorven. Ik vind het gewoon zo verdomd jammer dat ik die site met de berekening niet meer kan vinden, die was erg interessant.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop