Hier iemand nog een antwoord op?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:15 schreef Oblivion het volgende:
Weet iemand waar ik op moet letten qua lak?
Ik bedoel in mijn ogen is lak gewoon lak...![]()
Zijn daar benamingen voor?
Wij zijn heel tevreden over het merk Glitsa. Je zou altijd kunnen vragen welk merk ze gebruiken en dan gebruikservaringen opzoeken.quote:
Mja.... *twijfel....quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:03 schreef just me het volgende:
Ik zou voor was gaan!!
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:12 schreef just me het volgende:
Ik zou naar een goeie parketzaak gaan en me laten voorlichten!
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:15 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Daar kom ik net vandaan, en die man die hier is geweest wist weinig te vertellen erover...![]()
Nee, want je zou geen parket overhouden....quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:15 schreef Martijn_77 het volgende:
Als ik de middelste foto bekijk zie ik ook putjes hoe erg zijn die en moeten die er ook uit?
Want dat zou de boel nog lastiger kunnen maken
Oei, olie en hoe ga je die vette zooi straks verwijderen als je besluit toch te lakken?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 08:26 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee, want je zou geen parket overhouden....![]()
Ik heb 'm gisteravond in de meubelolie gezet...![]()
Dat is voedende olie voor hout.
Nou de vloer is ook hout, dus ik dacht 'smeren'!
Ziet er wel een stukje beter uit. Al zeg ik het zelf.
En nu maar denken voor een eind oplossing.
Zal even een foto maken.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:49 schreef Dirkh het volgende:
Heb je ook voor (die hebben we al) en na foto's?
Hoe vaak moet je de vloer nu olieën? Een keer per jaar?
Ja, maar het hous tis daar door vetter geworden waardoor de eventuele lak niet meer zo goed hecht. Daarom moet je voor het schilderen ook altijd alles ontvetten.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:44 schreef Oblivion het volgende:
Hoezo vette zooi?
Het is er netjes ingetrokken.
En je kent niemand die dat voor je wil doen?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:34 schreef Oblivion het volgende:
Ik zou het liefst wel willen lakken... Maar ja...
Ga er maar aan staan...![]()
Ik dus niet.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |