abonnement Unibet Coolblue
pi_27604507
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 12:20 schreef afraidtech het volgende:
ok dan maar hier

ik vond nog wat foto's op mijn fototoestel (tsja tijdje niet gebruikt) van vorige maand toen ik in de dierentuin was (emmen) dus ik dacht laat ik ze even posten hiero kijken wat jullie er van vinden.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
dat zijn ze natuurlijk niet allemaal maar tis een greep uit de collectie
Ik vind het knap dat je de dieren van zo dichtbij hebt kunnen fotograferen. Verder vind ik het wel heel jammer dat de meeste dieren er niet echt mooi op staan (ogen dicht, rare houding, etc.). Dat is misschien een punt om de volgende keer op te letten
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  zondag 5 juni 2005 @ 14:40:06 #27
20572 Rino
wErkelijk
pi_27644803
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 12:20 schreef afraidtech het volgende:
ok dan maar hier

ik vond nog wat foto's op mijn fototoestel (tsja tijdje niet gebruikt) van vorige maand toen ik in de dierentuin was (emmen) dus ik dacht laat ik ze even posten hiero kijken wat jullie er van vinden.



[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
dat zijn ze natuurlijk niet allemaal maar tis een greep uit de collectie
Dus daarom stond dat bordje daar!


Hier mijn leuke foto uit Emmen. Als hij zich helemaal lang maakte kon hij net bij de struiken buiten het verblijf.
Het uitzicht hierboven is daar beneden....
  FOK!fossiel zondag 5 juni 2005 @ 22:48:30 #28
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_27659510
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 12:21 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

Dat kunnen we overmorgen pas beoordelen
Ik ben niet geweest, over een week of twee/ drie een nieuwe kans
pi_27669372
Ik ben een tijdje geleden wel in Burgers Zoo geweest maar toen sneeuwde het helaas. Hierdoor waren veel dingen dicht
Om te weten of het een goede dierentuin is om te fotograferen moet ik dus nog een keertje terug.

Is er iemand wel eens in de dierentuin van Berlijn geweest? Ik zag op de site dat ze daar de echte panda's hebben.
pi_27810448
gisteren nog even in Artis geweest





En de nieuwe zeeleeuwtjes


<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
  zondag 12 juni 2005 @ 19:04:48 #31
66812 Blackraven
to be or not to be
pi_27863598












(-> The Black Winged Mistress <-) bescherm de dieren tegen de beesten!
pi_27866173
quote:
Op zondag 12 juni 2005 19:04 schreef Blackraven het volgende:
Die eerste is lief Maar uit welke dierentuin is dit?
  zondag 12 juni 2005 @ 20:46:48 #33
66812 Blackraven
to be or not to be
pi_27866932
quote:
Op zondag 12 juni 2005 20:24 schreef werty het volgende:

[..]

Die eerste is lief Maar uit welke dierentuin is dit?
1e 3 uit emmen en de rest is uit aquazoo in leeuwarden
(-> The Black Winged Mistress <-) bescherm de dieren tegen de beesten!
pi_27868279
Ik ben vandaag nog even in Blijdorp geweest (de vliegshow was te druk). Weer een heleboel fototjes gemaakt (109 om precies te zijn). Ik zal ze niet allemaal hier posten maar bij deze mijn selectie

1. Tijgertje in zijn nieuwe verblijf


2. Nog een foto van de tijger


3. Een lieve Okapi


4. Een Vicuna


5. Prairiehondjes


6. Prairiehondjes kunnen bijten


7. Nog meer Prairiehondjes


8. Prairiehondjes


9. Het laatste Prairiehondje


10. Een Bizon met een lief kleintje


11. Een hele stoere Bizon


Commentaar en complimenten zijn altijd welkom
pi_27877948
Ik heb net bovenstaande foto's ook op www.stationzuid.nl gezet. Als ik van de week tijd heb zal ik daar nog wat meer leuke fotos neerzetten.
  maandag 13 juni 2005 @ 10:05:57 #36
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_27878502
Alle foto's gemaakt in Zuid-Afrikaanse parken... ik krijg spontaan heimwee


St. Lucia Crocodile Centre


Cango Wildlife Ranch in Oudtshoorn


Cango Wildlife Ranch in Oudtshoorn


Monkeyland Primate Sanctuary in Plettenberg Bay


Monkeyland Primate Sanctuary in Plettenberg Bay


Monkeyland Primate Sanctuary in Plettenberg Bay


Monkeyland Primate Sanctuary in Plettenberg Bay


Hluhluwe Umfolozi Park


Boulders Beach
pi_27881953
quote:
Op maandag 13 juni 2005 10:05 schreef twentemeisje het volgende:
Alle foto's gemaakt in Zuid-Afrikaanse parken... ik krijg spontaan heimwee
Erg mooie foto's
Mag ik vragen hoe je naar Zuid Afrika gegaan bent? Heb je ergens een complete reis geboekt of ben je gewoon zelf daar een beetje op ontdekking gegaan?
  maandag 13 juni 2005 @ 12:26:47 #38
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_27882767
quote:
Op maandag 13 juni 2005 12:00 schreef werty het volgende:

[..]

Erg mooie foto's
Mag ik vragen hoe je naar Zuid Afrika gegaan bent? Heb je ergens een complete reis geboekt of ben je gewoon zelf daar een beetje op ontdekking gegaan?
Vliegticket geboekt, auto gehuurd en op pad gegaan! Echt een aanrader! Gevlogen naar Johannesburg, toen omhoog gereden richting Kruger, daar iets meer dan een week gebleven, toen via Hluhluwe en Swaziland naar St. Lucia Wetlands en vervolgens in Durban op het vliegtuig naar Port Elizabeth en vanaf daar de hele kust afgereden naar Kaapstad.

Nog wat fotootjes uit de parken die we daar bezocht hebben (ik reken het Krugerpark uiteraard niet tot de dierentuinen dus die foto's zal ik maar achterwege laten ) :


The Greater St. Lucia Wetland Park (ook geen dierentuin natuurlijk, maar vind de foto zo mooi )


Monkeyland Primate Sanctuary, Plettenberg Bay


Cango Wildlife Ranch, Oudsthoorn


Cango Wildlife Ranch, Oudsthoorn


Ostrich Farm, Oudsthoorn


Hluhluwe Umfolozi Park (ook geen dierentuin, maar (naar mijn mening dan) een van de mooiste foto's van die reis... )
pi_27883077
quote:
Op maandag 13 juni 2005 12:26 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Vliegticket geboekt, auto gehuurd en op pad gegaan! Echt een aanrader! Gevlogen naar Johannesburg, toen omhoog gereden richting Kruger, daar iets meer dan een week gebleven, toen via Hluhluwe en Swaziland naar St. Lucia Wetlands en vervolgens in Durban op het vliegtuig naar Port Elizabeth en vanaf daar de hele kust afgereden naar Kaapstad.

Nog wat fotootjes uit de parken die we daar bezocht hebben (ik reken het Krugerpark uiteraard niet tot de dierentuinen dus die foto's zal ik maar achterwege laten ) :
Van mij mag je alle dierenfoto's plaatsen, ik het altijd prachtig om te zien ook als het geen dierentuin is

Lijkt me wel heel cool om ook een keer zo door zuid-afrika te gaan. Alleen ik zal eerst even een rijbewijs moeten halen
pi_27908853


en nog wat uit artis
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
pi_27959332


lief hé
pi_27971614
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 18:26 schreef moon1702 het volgende:
[afbeelding]

lief hé
helaas niet te zien bij mij dus de link is
http://img53.echo.cx/my.php?image=beer22du.jpg

Wel schattig dat kuifje
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
pi_27973640
quote:
Op maandag 13 juni 2005 12:26 schreef twentemeisje het volgende:
[afbeelding]
Hluhluwe Umfolozi Park (ook geen dierentuin, maar (naar mijn mening dan) een van de mooiste foto's van die reis... )
Die is inderdaad heel mooi. Je zou eens kunnen kijken of het Wildebeest (dat is het toch?) in de nabewerking wat meer licht kan geven, zodat ie er duidelijker uitspringt. Aan de andere kant doet dat misschien afbreuk aan het in-de-schaduw effect. Je zou ook eens wat kunnen spelen met verschillende crops, zien wat het doet met het beeld.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_27977421
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 00:52 schreef dontcare het volgende:

[..]

helaas niet te zien bij mij dus de link is
http://img53.echo.cx/my.php?image=beer22du.jpg

Wel schattig dat kuifje
Bij mij ook niet te zien, raar maar nu is de link er dus geen probleem, bedankt hé
pi_27981653
Apenheul!




De rest van de foto's waren te groot om te uploaden via PicServer! Op een gegeven moment begaf mijn camera het ook nog! Anders had ik meer foto's gehad!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  maandag 20 juni 2005 @ 00:50:23 #46
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_28078719
Vandaag een dagje Noorder Dierenpark gedaan. Een paar leuke:





  maandag 20 juni 2005 @ 10:57:29 #47
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_28082891
quote:
Op maandag 20 juni 2005 00:50 schreef TripleM het volgende:
Vandaag een dagje Noorder Dierenpark gedaan. Een paar leuke:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
WOW, echt gave foto's!
pi_28099153
Foto's kwam ik tegen bij opruimen. 2 keer beekse bergen en 1 keer blijdorp






Na een tijdje alleen foto's bekeken te hebben, mijn eerste bijdrage. Commentaar is altijd welkom.

[ Bericht 8% gewijzigd door Schimmetje op 20-06-2005 21:52:07 (stukje tekst toegevoegd) ]
pi_28101174
Zo heerlijk in het zonnetje

pi_28133889
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 00:52 schreef dontcare het volgende:

[..]

helaas niet te zien bij mij dus de link is
http://img53.echo.cx/my.php?image=beer22du.jpg

Wel schattig dat kuifje
nieuwe mode trend bij beren...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')