Ok cool, ik zou nog naar Dj Luna, onverwacht maar werd te duur toen naar Amsterdam geweest. Dat was wel ok, maar niet echt geweldig.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:24 schreef timbob het volgende:
was ook nog ff gaan kijken bij Bong-Ra, maar dat was me weer net ff te chaos
Is ie jarig?quote:Op maandag 23 mei 2005 12:27 schreef MissBliss het volgende:
[..][afbeelding] Feli mark_03 [afbeelding]
Het duurde zowiezo even voordat ik doorhad hoe de maat uberhaupt liepquote:Op maandag 23 mei 2005 12:26 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Bong-Ra, ja dansen als een bezetene en dan nog uit de maat dansen...
Ik maak muziek en ben gewend aan andere maatsoorten, maar ik heb vaak zat dat ik het zelfs niet kan volgen. Het is echt complete chaos en geram op drums...quote:Op maandag 23 mei 2005 12:28 schreef timbob het volgende:
[..]
Het duurde zowiezo even voordat ik doorhad hoe de maat uberhaupt liep
zelfs de strobe liep uit de maatquote:Op maandag 23 mei 2005 12:29 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik maak muziek en ben gewend aan andere maatsoorten, maar ik heb vaak zat dat ik het zelfs niet kan volgen. Het is echt complete chaos en geram op drums...
Je moet er van houden he![]()
Nee, ben examens aan het leren... maar moet ook nog afstuderenquote:
Zal best... ik voel me nog steeds 16quote:
Volgens mij wel... althans, dat denk ik. Was wel erg rustig in de discotheek zaterdagquote:Op maandag 23 mei 2005 12:45 schreef babette21 het volgende:
zijn de eindexamens trouwens al begonnen??
sorry voor de mensen die er middenin zitten, ik weet dat soort dingen nooit??
Bupatih en Tom_Tomquote:Op maandag 23 mei 2005 13:14 schreef babette21 het volgende:
oké dan... en wie moeten hier allemaal eindexamen doen dan???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |