Als newbies gaan schreeuwen lokken ze meestal dit gedrag uit op Fok!quote:Op zondag 22 mei 2005 20:34 schreef Metro2005 het volgende:
Kap eens met al die rare verwijzingen naar de gouden gids. Daar heeft de TS toch helemaal niks aan
Hij vraag toch om ervaringen met rijscholen.
Truequote:Op zondag 22 mei 2005 19:40 schreef Mr._T-Rex het volgende:
JE HOEFT NIET ZO TE SCHREEUWEN IN JE TT HOOR
ontopic: geen idee, kom niet uit die buurt
ik heb ook bij cum laude gereden, en de 2e keer geslaagd. dat ik de eerste keer gezakt ben ligt wel helemaal aan mezelf (spookrijden helpt niet echt zegmaarquote:Op zondag 22 mei 2005 22:26 schreef renz0r het volgende:
[..]
True
Cum Laude uit Rotterdam is goed. Heb ik ook bij gereden (Woon in Zwijndrecht)
alternate is kutquote:Op maandag 23 mei 2005 00:05 schreef aKra het volgende:
Zit daar Alternate niet?
Alternate zit in Ridderkerkquote:Op maandag 23 mei 2005 00:05 schreef aKra het volgende:
Zit daar Alternate niet?
quote:Op maandag 23 mei 2005 00:20 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Fout, zijn verhuist. Zitten nu in Barendrecht
Ik weet hoe jij rijdt, dus ga maar niet naar Contact.quote:Op zondag 22 mei 2005 20:32 schreef Metro2005 het volgende:
Rijschool Contact
Zeer hoog slaginspercentage, Ik heb er gereden, mijn zusje heeft er gereden en de exvriend van mijn zusje heeft er gereden. Zeer relaxte kerel en goede instructies tijdens het rijden.
(alle 3 in 1 keer geslaagd overigens)
Dat jij schadevrij rijdt komt ook alleen maar door oplettende medeweggebruikersquote:Op maandag 23 mei 2005 00:22 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Ik weet hoe jij rijdt, dus ga maar niet naar Contact.![]()
Ik woon zelf in spijk, maar heb gelest bij 1 of andere beunhaas voor een zeer lage prijs. Alles netjes in 1x gehaald en geen gezeik met teveel lessen ofzo of andere rare problemen. Ik rij nu dik 3 jaar schadevrij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |