Je weet toch zelf ook wel dat het spel om iets te krijgen leuker is dan wat je krijgt zelf?quote:Op maandag 23 mei 2005 13:22 schreef DarkElf het volgende:
t zijn net kleine kinderen, zeiken en zeuren om iets en dan krijgen ze uiteindelijk en dan hoeft het niet meer
Het spel is meestal leuker dan de knikkersquote:
Waddan? (Ik volg niet alles..)quote:Op maandag 23 mei 2005 13:27 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Het spel is meestal leuker dan de knikkers
Alleen afgelopen vrijdag was de prijs mooier dan de strijd
Nee, ho, wacht!quote:Op maandag 23 mei 2005 13:22 schreef DarkElf het volgende:
t zijn net kleine kinderen, zeiken en zeuren om iets en dan krijgen ze uiteindelijk en dan hoeft het niet meer
Maar jij bent dan ook een modquote:Op maandag 23 mei 2005 13:32 schreef DarkElf het volgende:
mm ik heb geen moeite met dat aangeleerde gedrag doorbreken
Doorgeevolueerd. Beter aangepast aan nieuwe situaties. Dat soort dingen. Blauwe schutkleur om minder op te vallen enzoquote:
Woei, netjes.. details svp..quote:Op maandag 23 mei 2005 13:37 schreef Ynske het volgende:
ìk heb vanavond een date
lekker uiteten, daarna stappen en maar zien wat er verder van komt...
ben iig super happy, vrolijk en toch ook een beetje zenuwactig hoor![]()
Ik zit ws wel dichter bij een koelkast dan jijquote:Op maandag 23 mei 2005 13:38 schreef MouseOver het volgende:
Staan jullie ook hoger in de foodchain dan wij?![]()
ja, en raad eens wie er direct onder ons zittenquote:Op maandag 23 mei 2005 13:38 schreef MouseOver het volgende:
Staan jullie ook hoger in de foodchain dan wij?![]()
vergeet niet opmaken etc...quote:Op maandag 23 mei 2005 13:39 schreef DarkElf het volgende:
wat doen je dan op fok? je moet je voorbereiden: waxen, plukken, maskertjes, oksels scheren, haren wassen, nagels knippen...
pff wat een werk
Ooops misschien heeft ze mij niet ingelicht??quote:Op maandag 23 mei 2005 13:40 schreef DarkElf het volgende:
frenkie, wil je ons iets vertellen?
utrecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |