Lieverd, dan moet je gewoon een strakker truitje aan, en geiler kijken naar die CBR gozerquote:
Jij hebt het er levend vanaf gebracht zo te zien, je ex ook?quote:Op zondag 22 mei 2005 21:22 schreef zoalshetis het volgende:
ik zat vandaag met mijn ex op de schietbaan. zoiets?leuk initiatief. goed voor de ontw. van r&p.
Ik ookquote:Op zondag 22 mei 2005 23:18 schreef Copycat het volgende:
Zo maar eens mijn bed induiken...
nou ben ik ook een ontzettende koukleum, dus dat is fijn.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:21 schreef Copycat het volgende:
Kijk... en dat zou ik dan wel weer willen....
Ken het gevoel gehoor. Het is dat ik geen AM kan pakken in de auto (iets met de antenne, tis teveel werk om 'm te vervangen), anders heb ik 'm op Arrow staan . . .quote:Op zondag 22 mei 2005 20:58 schreef Copycat het volgende:
Ik wil op de terugreis altijd wel muziek om bij wakker te blijven. 3fm is op maandagavond bij wijle té alternatief naar mijn smaak, BNR lekker jazzy maar niet oppeppend, de honderdste keer 'down under' van Man at Work langs horen komen, gaat ook vervelen... dus blijf ik maar zappen...
150 maar ?? Ook niet snel . . .quote:Op zondag 22 mei 2005 21:08 schreef Copycat het volgende:
Nee, ik ben diegene met haast die jou met 150 voorbijrijdt.
Ha Buuv!quote:
quote:
Zeg maar gewoon dat je karretje niet harder gaat . . .quote:
Voel je je nog steeds thuis, in erenpee?quote:
Is auto van de zaak... goeie auto ... bmw geloof ik... kan ook mercedes zijn...quote:Op zondag 22 mei 2005 23:30 schreef ThunderChild het volgende:
Zeg maar gewoon dat je karretje niet harder gaat . . .![]()
Da's een tvp, dat mag nietquote:
Oh. Sorry.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Da's een tvp, dat mag niet.
Sorry... old habits enzo
grinnek. zij krijg alleen maar met de wittevlabuks op haar donder.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij hebt het er levend vanaf gebracht zo te zien, je ex ook?
Dit in het kader van de psychologische oorlogsvoering, om via een omweg toch maar ontopic te zijnquote:Op zondag 22 mei 2005 23:58 schreef Copycat het volgende:
Maar voor het tweede moet je officieel in HVJJN zijn!
Ja, wij houden het graag ingewikkeld in R&P.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |