Heb twee weken geleden naar Antwerpen gereden en terug naar Amsterdam, zonder muziekquote:Op zondag 22 mei 2005 20:30 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
zonder muziek geen goede reis zeg ik altijd maar
Zonder muziek begin ik vaak juist mee te bleren met een liedje dat dan in mijn hoofd zit...quote:Op zondag 22 mei 2005 20:33 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Heb twee weken geleden naar Antwerpen gereden en terug naar Amsterdam, zonder muziek![]()
Miste het meebleren toch wel ja![]()
Mijn cd's staan tjokvol met jaren 70 stijl muziekquote:Op zondag 22 mei 2005 20:52 schreef Copycat het volgende:
Als ik vergeet cd's mee te nemen (ga naar A'dam met een auto van de zaak) dan ben ik op de terugweg constant een andere zender aan het zoeken. En leg ik een voorliefde aan de dag voor gouwe ouwes.
Ik wil op de terugreis altijd wel muziek om bij wakker te blijven. 3fm is op maandagavond bij wijle té alternatief naar mijn smaak, BNR lekker jazzy maar niet oppeppend, de honderdste keer 'down under' van Man at Work langs horen komen, gaat ook vervelen... dus blijf ik maar zappen...quote:Op zondag 22 mei 2005 20:54 schreef Metro2005 het volgende:
Mijn cd's staan tjokvol met jaren 70 stijl muziek![]()
En als de cdspeler weer eens staakt zet ik RTL fm opOok best goede muziek !
Nee, ik ben diegene met haast die jou met 150 voorbijrijdtquote:Op zondag 22 mei 2005 21:06 schreef Bartholomeus het volgende:
Ow, en dan ben jij zeker weer zo'n muts die het stuur niet recht kan houden en die ik bijna onder mijn voorbumper heb zitten..
Ah, dus jij bent fan van mijn áchterbumper... Mag ook hoor, daar merk ik toch niks vanquote:Op zondag 22 mei 2005 21:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ik ben diegene met haast die jou met 150 voorbijrijdt.
Ik rij inderdaad altijd achter een andere snelle Henkie aan... in de hoop dat hij/zij de flitsers opvangt.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:11 schreef Bartholomeus het volgende:
Ah, dus jij bent fan van mijn áchterbumper... Mag ook hoor, daar merk ik toch niks van
quote:Op zondag 22 mei 2005 21:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ik ben diegene met haast die jou met 150 voorbijrijdt.
Mijn vrachtwagen loopt dankzij de begrenzer hooguit 90quote:Op zondag 22 mei 2005 21:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik rij inderdaad altijd achter een andere snelle Henkie aan... in de hoop dat hij/zij de flitsers opvangt.![]()
Alleen als je erachter komt te rijdenquote:Op zondag 22 mei 2005 21:16 schreef _Kimmie_ het volgende:
vrachtwagens zijn irritant om tegen te komen...
Mensen die achter een vrachtwagen blijven hangen snap ik dus echt niet. Je hebt geen zicht, geen vaart...quote:
Frontaal op een vrachtwagen rijden is ook niet je van het anders..quote:Op zondag 22 mei 2005 21:17 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Alleen als je erachter komt te rijden
Dan is 90 ineens wel hardquote:Op zondag 22 mei 2005 21:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Frontaal op een vrachtwagen rijden is ook niet je van het anders..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |