ach alles ontwent snel he?quote:Op zondag 22 mei 2005 23:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voel je je nog steeds thuis, in erenpee?
doorgaande evaluatie![]()
Dachtutniequote:Op maandag 23 mei 2005 12:21 schreef MouseOver het volgende:
Toch maar weer stelllingen misschien?
Jamaar! Jamaar!quote:Op maandag 23 mei 2005 12:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dachtutnie.
Dit is een sc reeks geen stellingen reeks...
Is er even geen animo om te slowchatten, is dat toch prima? Het topic zal daardoor echt niet in rook opgaan...
Dat is ook weer zoquote:Op maandag 23 mei 2005 12:44 schreef Copycat het volgende:
En met stellingen ga je wederom de kant van hokjes op, ben ik bang.
Je kunt hier veel kwijt, maar ik vraag me af of het slim is dat specifiek in stellingen te gieten...
dat voel je toch niet ?quote:Op maandag 23 mei 2005 13:00 schreef DarkElf het volgende:
oi niet zo stoer doen, iedereen weet dat je een vrouw hebt en papa bent
Het lijkt er wel op hè.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:17 schreef Frenkie het volgende:
Is dit het mod SC-topic??
Je weet toch zelf ook wel dat het spel om iets te krijgen leuker is dan wat je krijgt zelf?quote:Op maandag 23 mei 2005 13:22 schreef DarkElf het volgende:
t zijn net kleine kinderen, zeiken en zeuren om iets en dan krijgen ze uiteindelijk en dan hoeft het niet meer
Het spel is meestal leuker dan de knikkersquote:
Waddan? (Ik volg niet alles..)quote:Op maandag 23 mei 2005 13:27 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Het spel is meestal leuker dan de knikkers
Alleen afgelopen vrijdag was de prijs mooier dan de strijd
Nee, ho, wacht!quote:Op maandag 23 mei 2005 13:22 schreef DarkElf het volgende:
t zijn net kleine kinderen, zeiken en zeuren om iets en dan krijgen ze uiteindelijk en dan hoeft het niet meer
Maar jij bent dan ook een modquote:Op maandag 23 mei 2005 13:32 schreef DarkElf het volgende:
mm ik heb geen moeite met dat aangeleerde gedrag doorbreken
Doorgeevolueerd. Beter aangepast aan nieuwe situaties. Dat soort dingen. Blauwe schutkleur om minder op te vallen enzoquote:
Woei, netjes.. details svp..quote:Op maandag 23 mei 2005 13:37 schreef Ynske het volgende:
ìk heb vanavond een date
lekker uiteten, daarna stappen en maar zien wat er verder van komt...
ben iig super happy, vrolijk en toch ook een beetje zenuwactig hoor![]()
Ik zit ws wel dichter bij een koelkast dan jijquote:Op maandag 23 mei 2005 13:38 schreef MouseOver het volgende:
Staan jullie ook hoger in de foodchain dan wij?![]()
ja, en raad eens wie er direct onder ons zittenquote:Op maandag 23 mei 2005 13:38 schreef MouseOver het volgende:
Staan jullie ook hoger in de foodchain dan wij?![]()
vergeet niet opmaken etc...quote:Op maandag 23 mei 2005 13:39 schreef DarkElf het volgende:
wat doen je dan op fok? je moet je voorbereiden: waxen, plukken, maskertjes, oksels scheren, haren wassen, nagels knippen...
pff wat een werk
Ooops misschien heeft ze mij niet ingelicht??quote:Op maandag 23 mei 2005 13:40 schreef DarkElf het volgende:
frenkie, wil je ons iets vertellen?
utrecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |