Dan is de nacompetitie ook vrijwel afgelopenquote:Tot de 5e speelronde neem ik nieuwe users op in de ranglijst,daarna niet meer!
Dan pas je ze toch aan na de eerste ronde? Als je t maar ff duidelijk aangeeft is het geen probleem hoor. Het is:quote:Op zondag 22 mei 2005 19:59 schreef Yeahinho het volgende:
Op zich wel logisch om 2 speelrondes tegelijk in te laten vullen, maar eigenlijk is het ook wel lastig.
Het is nogal belangrijk wat de uitslagen van de 1e ronde zijn geweest, wanneer ik mijn 2e ronde-voorspellingen in ga vullen.
Dit wordt gewoon gokwerk zo (nog erger dan het al isquote:Op zondag 22 mei 2005 20:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo hoog ben je niet geindigd in de toto's Yeahinho, misschien werkt dit wel in je voordeel.
Dit was toch het eerste jaar dat er überhaupt een GGD toto was?quote:Op zondag 22 mei 2005 20:41 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dit wordt gewoon gokwerk zo (nog erger dan het al is).
En ik ben 7e geworden in de GGD-toto hoor, vorig jaar zelfs 4e.
Jaquote:Op zondag 22 mei 2005 20:42 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Dit was toch het eerste jaar dat er überhaupt een GGD toto was?![]()
Komen er zo aanquote:Op zondag 22 mei 2005 20:48 schreef Mindlight het volgende:
Darkshine. Tip: Als je niet bij de laatste 5 wilt eindigen, zou ik ook jou verwachte eindstanden erbij plaatsen.
Ik heb het in de toto's waar mijn club niet in meespeelt tot nog toe aardig gedaan, in tegenstelling tot de HCE-toto van dit jaarquote:Op zondag 22 mei 2005 20:54 schreef Mindlight het volgende:
Dat zit er wel in dan ja. Ach de NC-toto winnen is ook een hele eer natuurlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |