Check 3 posts terugquote:Op zondag 22 mei 2005 17:06 schreef Tha_T het volgende:
Rob Thomas - Streetcorner Symphony
Ik had hem gezien ja maar had geen zin om te edittenquote:Op zondag 22 mei 2005 17:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Check 3 posts terug
Rob Thomas - Problem Girl
Haaai, ik vond het grappig dat je Piano Man op had staan terwijl een man doorweekt in Engeland gevonden isquote:
Aha, nu snap ik het....quote:Op zondag 22 mei 2005 19:57 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Haaai, ik vond het grappig mat Piano Man terwijl een man doorwwekt in Engeland gevonden is
quote:Op zondag 22 mei 2005 20:31 schreef Tha_T het volgende:
Matchbox 20 - Time After Time
a. Ja ik ga ook naar het concertquote:Op zondag 22 mei 2005 20:28 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ging jij nou naar het concert? oh ja ook mijn nummer
You make me blushquote:Op zondag 22 mei 2005 20:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
[..]
a. Ja ik ga ook naar het concert
b. Danm! Wat heb jij een goede smaakMatchbox Twenty
Oh en...
c. Coldplay - High Speed
Uuhm.. als Matchbox Twenty überFan... schaam ik me diep bij deze vraag..quote:Op zondag 22 mei 2005 20:43 schreef Tha_T het volgende:
Matchbox 20 - Closing Time
Gevonden op mijn P2P-progje. Ik heb op zich veel van ze maar dat en een paar andere heb ik toen gedownload om te kijken of Matchbox 20 wat wasquote:Op zondag 22 mei 2005 20:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Uuhm.. als Matchbox Twenty überFan... schaam ik me diep bij deze vraag..
Hoe kom jij aan dat nummer.. ik dezeniet. Ik heb zowat alle live en rare recordings singles en alles.. wat mogelijk is... maar dit nummer ken ik niet
Het is verkeerd getagged, het is van Semisonic.quote:Op zondag 22 mei 2005 20:51 schreef Dizer het volgende:
Hoe kom jij aan dat nummer.. ik dezeniet. Ik heb zowat alle live en rare recordings singles en alles.. wat mogelijk is... maar dit nummer ken ik niet
Luistert T nu dus naar een ander band en denkt ie dat het MB20 is?quote:Op zondag 22 mei 2005 21:05 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Het is verkeerd getagged, het is van Semisonic.
Ik draai: T Raumschmiere - Energiekriese
quote:Is niet van matchbox twenty.
Closing Time is van Semisonic.
Het klinkt geen eens als Rob...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |