Klopt, je kunt rechtstreeks exporteren naar Flickr; maar ook die foto's gesynct houden, dus als je iets aan een eenmaal geexporteerde foto wijzigt, wordt die opnieuw geupload. Het grootste voordeel vind ik nog wel dat tags automatisch meegenomen wordenquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dat zit geïntegreerd in de web-export sectie blijkbaar. Ik moet het ook nog proberen, maar alleen dat is al even de moeite waard om LR3 te proberen. Zorgt weer voor een stukje verfijning van de Workflow.
Nooit gewetenquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:41 schreef ebeaydojraes het volgende:
tags werden toch al meegenomen? (althans, als je ze mee-exporteerd bij conversie)
Ziet er goed uitquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Komt nieuwe photo page aan: http://www.flickr.com/help/general/#1567038
Kloptquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:19 schreef PiperMaru het volgende:
De integratie van je photostream met Lightroom 3 is trouwens wel goed zeg!
Je kan gewoon je eigen webpagina bouwen, vervolgens wat Flickr API's aanspreken, zodat je die laat inladen op je eigen pagina. Voordeel daarvan is dat je je eigen design/opbouw hebt en dat de foto's onbeperkt qua ruimte bij Flickr gehost zijn, plus het scheelt je bandbreedte kosten.quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:37 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ziet er goed uitBen ook wel tevreden dat ze eindelijk all sizes en download aanpakken (voorheen was dat één knop, nu zo te zien niet meer?)
Zelf ben ik deze week van flickr weggegaan vanwege de slechte opbouw van de pagina's, wellicht dat ik nu terugkeer.
Hoewel imageview nog altijd veel beter isOp Flickr krijg je echter wel meer aandacht.
Antagonist is vrij gul met banbreedte, 60GB p/mndquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je kan gewoon je eigen webpagina bouwen, vervolgens wat Flickr API's aanspreken, zodat je die laat inladen op je eigen pagina. Voordeel daarvan is dat je je eigen design/opbouw hebt en dat de foto's onbeperkt qua ruimte bij Flickr gehost zijn, plus het scheelt je bandbreedte kosten.
View EXIF info onder Actions.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:19 schreef Omniej het volgende:
Nieuwe layout is een flinke verbetering inderdaad.
Ik ben nu alleen het "More properties" linkje bij foto's kwijt... In de oude layout is die gewoon zichtbaar, maar in de nieuwe zie ik hem nergens.
Ah.quote:
Zie http://www.flickr.com/help/general/#1567038quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nieuwe layout? Volgens mij is die al op z'n minst een jaar niet veranderd?
En die account is?quote:Op maandag 28 juni 2010 20:30 schreef poolie het volgende:
Ik heb ook een account (:
Aantal van mijn uploads:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |