dat was het risico wat je liepquote:Op zondag 22 mei 2005 02:29 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Maar dan kom ik niet verder dan één. En dan zou de opmerking kloppen. En dan heb ik twee posts voor niets getikt.
Ja en wie ben jij nou weer?quote:Op zondag 22 mei 2005 02:28 schreef ArtyShock het volgende:
Oeps. Klachten hier dat de complimentjes naar het manvolk niet terugkomt naar het vrouwvolk.
Dude? Je bent de leukste, liefste, knapste Dude die ik ken.
Ik stel me hier bijzonder kwetsbaar op, ja. Dat gaat wel eens mis.quote:
Ontzettend VIVA van je D.Rosequote:Op zondag 22 mei 2005 02:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nou zeg, geef ik ook eens een complimentje
bij mij valt niets te halenquote:Op zondag 22 mei 2005 02:33 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik stel me hier bijzonder kwetsbaar op, ja. Dat gaat wel eens mis.
Maar je krijgt er zóveel voor terug.
Ik houd niet van katten in bedden. Zeker niet als ik er nog in moet slapen.quote:Op zondag 22 mei 2005 02:32 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja en wie ben jij nou weer?
Damn, zal je zien, weer zo'n straycat die onderdak nodig heeft![]()
Oh ja. En nou weet jij opeens wat ik wil van het leven? Jaja...quote:
En nu een vraag voor jouw VIVA minded persoonlijkheid:quote:Op zondag 22 mei 2005 02:35 schreef D.Rose het volgende:
en dat lees ik niet eens
ik heb er feeling voor
Wijfquote:Op zondag 22 mei 2005 02:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
en dat lees ik niet eens
ik heb er feeling voor
beter van nietquote:Op zondag 22 mei 2005 02:39 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
En nu een vraag voor jouw VIVA minded persoonlijkheid:
Hoe te reageren als de Eurovisie compilatie CD voor de derde keer deze avond in de herhaling gaat?
Niet reageren?quote:
da's een investeringquote:Op zondag 22 mei 2005 02:42 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Niet reageren?
Okee...
Maar het is nu hier verplicht dansen op hits van weleer.
Ik heb nu een filmpje van een dansende Dude gemaakt.quote:
mailen mag ookquote:Op zondag 22 mei 2005 02:46 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik heb nu een filmpje van een dansende Dude gemaakt.
Vast niet verstandig om dat te gaan posten hier...![]()
Ja. Hmm. Nog even over nadenken hoor... Oh wacht. Makkelijk zat, ik heb gewoon je email adres niet.quote:
die staat in mijn profielquote:Op zondag 22 mei 2005 02:50 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ja. Hmm. Nog even over nadenken hoor... Oh wacht. Makkelijk zat, ik heb gewoon je email adres niet.
Ja. Euh. Maar ik word momenteel even teveel afgeleid.quote:
afgeleid?quote:Op zondag 22 mei 2005 02:53 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ja. Euh. Maar ik word momenteel even teveel afgeleid.
Morgen Later vandaag meer?
Niet helemaal bedtijd nog. Maar wel tijd voor andere dingen dan online. Dus eh... wegens onderbrekingen: tot later?quote:
ik ben er ook vandoorquote:Op zondag 22 mei 2005 02:58 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Niet helemaal bedtijd nog. Maar wel tijd voor andere dingen dan online. Dus eh... wegens onderbrekingen: tot later?
Dansen op Alcazar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |