ik was gisteren afwezig (had ik ook emeldquote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:03 schreef Myers het volgende:
Jack Bauer is de coolste persoon op deze planeet.
Mag deze naar ONZ
Topic is inmiddels dicht. Bij volgende topics zal ik zijn randdebielige gewauwel wel schonen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:45 schreef static het volgende:
Kunnen jullie hier even ruimen? De laffer & static meet. Ode aan überbeeb Barb. [4]
En dan met name de posts van Dromenvanger, die is weer met zijn obsessie bezig (en bescherm hem een beetje tegen zichzelf).
Donequote:
Het antwoord staat in het telefoonboek, en voor de rest is het klagen over Kapsalons in Rotterdam. Lijkt me voor niemand interessant.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:22 schreef Gillian_Anderson het volgende:
buzzer (MOD 0 Waarom slotje !!
Thuiskappers regio rotterdam
Wat is hier de reden voor ???
Dat zeg JIJquote:Op maandag 18 juli 2005 16:04 schreef buzzer het volgende:
[..]
Het antwoord staat in het telefoonboek, en voor de rest is het klagen over Kapsalons in Rotterdam. Lijkt me voor niemand interessant.
liever niet nog groterquote:Op maandag 18 juli 2005 16:09 schreef Gillian_Anderson het volgende:
[..]
wordt je een grote jongen van
Ik gooi het wel ff in de groep achter ok?quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:57 schreef dwerg het volgende:
Dan kun je de Whatpulse topics ook wel terughalen, die hebben in principe ook niks met DIG te maken.
OK.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:59 schreef HeatWave het volgende:
Ik gooi het wel ff in de groep achter ok?
ik vind het nog wel een verschil hoor, pakketten kraken met een processor, of een beetje dom muisafstanden meten... Ik vind deze zaken niet vergelijkbaarquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:45 schreef dwerg het volgende:
[BeWeS] Team!fok
Aangezien de Whatpulse topics naar DIG zijn gegaan, lijkt het me logisch dat deze ook naar DIG gaat.
Nee.quote:Op donderdag 21 juli 2005 07:12 schreef buzzer het volgende:
pakketten kraken met een processor
mail komt eraanquote:Op donderdag 21 juli 2005 10:51 schreef HeatWave het volgende:
Tja, dan is dit toch niet de juiste plek vrees ik. Je zal moeten mailen naar forum@fok.nl dat account wordt door alle FA's gelezen.
En, wat is de mening van de groep?quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:59 schreef HeatWave het volgende:
Ik gooi het wel ff in de groep achter ok?
Klik maar wat is daar feedback aan?quote:Op maandag 25 juli 2005 23:12 schreef lady-wrb het volgende:
als iets 10lbs weegt (amerikaans dus) hoeveel kilo's zijn dat op zn nederlands?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |