Wat hij zegt, rekkie is zeer irritant bezig.quote:Op maandag 11 juli 2005 17:17 schreef HostiMeister het volgende:
Mag de Slowchat/Beledigingen vanuit mijn kant en Rekkie uit dit topic gehaald worden, is best een leuk topic zonde van die SC
Hoe dronken ben jij geweest?
opgelostquote:Op maandag 11 juli 2005 17:17 schreef HostiMeister het volgende:
Mag de Slowchat/Beledigingen vanuit mijn kant en Rekkie uit dit topic gehaald worden, is best een leuk topic zonde van die SC
Hoe dronken ben jij geweest?
ook opgeruimdquote:Op maandag 11 juli 2005 18:58 schreef DarkManta het volgende:
Mensen kijk ook even hier Marktplaats Sukkels, deeltje 9 alweer een bepaalde user heeft zich speciaal op fok aangemeld om zich te verdedigen, niks mis mee eigenlijk. Maar het topic begint wel langzaam verneukt te worden.
Uit de GC FAQ:quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:38 schreef Bastard het volgende:
Mag er als het topic niet meer voldoet aan de topictitel er verder niet meer over worden gepraat? Lijkt mij gewoon een general chat about Almere nu
Plattegrond Almere
Het is nu een slow chat topic geworden en daar zijn er al genoeg van in GC. Bijvoorbeeld in GCSC, daar kan je ook met z'n allen gaan zitten en de chat voort zetten.quote:Plaatsnaam topics. Er is een centraal : "Waar woon jij?" topic.
Dat wil niet zeggen dat andere aspecten van een stad of regio niet meer besproken kunnen worden. Als je wilt weten waar je het beste kunt gaan winkelen of uitgaan, dan kun je daarvoor in UVT terecht. Andere stadsaspecten horen dan weer beter thuis in C&H. Ook in Travel is een leuk topic: "Toerist in jouw woonplaats", waarin je dingen kwijt kunt over je woonplaats.
Duidelijk ok.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Uit de GC FAQ:
[..]
Het is nu een slow chat topic geworden en daar zijn er al genoeg van in GC. Bijvoorbeeld in GCSC, daar kan je ook met z'n allen gaan zitten en de chat voort zetten.
nee hoor, hoeft niet, ik waardeer het juist. Ik zie veel maar niet allesquote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:57 schreef Brighteyes het volgende:
Sorry Buzz... ik verveel meMaar dat is wel duidelijk lijkt me.
![]()
Ik zal vandaag verder mijn handjes op de rug houden.
opgelost zie ikquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:59 schreef static het volgende:
De laffer&static meet. neuken, hoeren en zuipen.
donequote:Op woensdag 13 juli 2005 18:51 schreef Tranceptor het volgende:
[Singles] een lege fles wijn en kledingstukken kan dicht, ik was te traag
heeft niet zoveel zin meerquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:59 schreef dolle_hond het volgende:
mag de TT van GCSC - Op naar Warschau weer terug naar Waschau.
het was een bewuste spelling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |