Die is dicht en deze is open!!quote:Op zondag 22 mei 2005 01:19 schreef nuker het volgende:
er zijn echt veel betere topic dan deze glurp-pruts0ls pr0w0roboobpob
Kleuter in de ballenbak met stoer shirt![]()
Dat had je al moeten beseffen doordat je onregelementaire topic niet gesloten werd door je regelbuigende modje.quote:
quote:Op zondag 22 mei 2005 01:20 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Dat had je al moeten beseffen doordat je onregelementaire topic niet gesloten werd door je regelbuigende modje.
maargoed, bij deze dan.
Ben je boos vanwege je kut topic?quote:Op zondag 22 mei 2005 01:20 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Dat had je al moeten beseffen doordat je onregelementaire topic niet gesloten werd door je regelbuigende modje.
maargoed, bij deze dan.
Waarom? wat scheelt er aan?quote:Op zondag 22 mei 2005 01:23 schreef nuker het volgende:
ik ben boos ...
Waarom moeten andere altijd het werk doen?quote:Op zondag 22 mei 2005 01:24 schreef nuker het volgende:
ik heb nog steeds een hekel aan dit topic ... verzin es een leus
Wat een spannend leven heb je toch Havoc.quote:Op zondag 22 mei 2005 00:31 schreef Havoc het volgende:
slapen om 0:30 op een zaterdag?. Ik ben hier nog wel tot een uurtje of 5 vannacht hoor
.
Beter een tong uit je klep en dan eentand er door heen!quote:Op zondag 22 mei 2005 01:24 schreef nuker het volgende:
ik heb nog steeds een hekel aan dit topic ... verzin es een leus
Maar Havoc is wel gezelligquote:Op zondag 22 mei 2005 01:26 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Wat een spannend leven heb je toch Havoc.
![]()
Wat is dat? Een gulden?quote:Op zondag 22 mei 2005 01:29 schreef nuker het volgende:
ik heb nog wel een gulden voor je ....
Dat heb ik niet nodigquote:Op zondag 22 mei 2005 01:35 schreef nuker het volgende:
das zon ding waar je een leven mee koopt
Alleen bij de nederlandse bankquote:Op zondag 22 mei 2005 01:35 schreef nuker het volgende:
das zon ding waar je een leven mee koopt
Lekker voor je! Neem je je schpje en veger wel mee?quote:Op zondag 22 mei 2005 01:47 schreef Havoc het volgende:
De hond moet hier ook nog wel eens uitgelaten worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |