Omdat dit was het nieuws al om 19.00 wasquote:Op zondag 22 mei 2005 00:17 schreef S-Two het volgende:
Wat ik me nu af vraag he, kijken jullie naar het songfestival voor de muziek of uhmsz... ja waarom kijken jullie er eigenlijk naar?
Noorwegen vond ik wel leuk, Moldavië.. mwah, niet zo heel erg bijzonder.. als was die oma dan wel weer mooi natuurlijk.quote:Op zondag 22 mei 2005 00:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, Israel en Malta!.
Noorwegen en Moldavie vraag ik maar niet, dat vond je toch niks.
Precies! We hoeven niet elke dag RAM te zien en andere verantwoorde kunst!quote:
Nooit gedacht dat wij het op dit punt nog eens redelijk eens zouden zijn.quote:Op zondag 22 mei 2005 00:18 schreef BVO het volgende:
Noorwegen vond ik wel leuk, Moldavië.. mwah, niet zo heel erg bijzonder.. als was die oma dan wel weer mooi natuurlijk..
De grote 4 mogen altijd deelnemen aan de finale, ook al zijn ze zoals nu de 4 laatstenquote:Op zondag 22 mei 2005 00:18 schreef miss_dynastie het volgende:
De grote vier moeten ook naar de halve finale??????????????
HAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moet ik nog zien gebeuren.. zij betalen het meest.quote:Op zondag 22 mei 2005 00:18 schreef miss_dynastie het volgende:
De grote vier moeten ook naar de halve finale??????????????
HAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welquote:Op zondag 22 mei 2005 00:18 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Precies! We hoeven niet elke dag RAM te zien en andere verantwoorde kunst!
Ze heeft toch ook een kont...quote:
slipje?quote:
Laat ik dan maar gauw zeggen dat ik Glennis beter vond dan wat ik vandaag gezien heb.quote:Op zondag 22 mei 2005 00:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat wij het op dit punt nog eens redelijk eens zouden zijn.
Toen was ik verdomme aan het voetballenquote:Op zondag 22 mei 2005 00:17 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Omdat dit was het nieuws al om 19.00 was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |