Hij is nèt iets ouder als jij bent. Dus eh, kan prima dacht ik zo.quote:
ow jawel hoor, jude lawquote:Op zondag 22 mei 2005 01:13 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Hij is nèt iets ouder als jij bent. Dus eh, kan prima dacht ik zo.
Maar het is wel lekker voorspelbaar om op hem te vallen. Geen originelere suggesties?
Niet dat ik van mannen hou hoor maar...quote:Op zondag 22 mei 2005 01:13 schreef Shreever het volgende:
[..]
In deze film vond ik m wel lekker hoor![]()
Maybe it's because of the wine, ask me again tomorrow![]()
Who the fuck is..?quote:Op zondag 22 mei 2005 01:14 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ow jawel hoor, jude law![]()
![]()
dies nog net ff lekkerder
matthew mcconaugheyquote:Op zondag 22 mei 2005 01:13 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Hij is nèt iets ouder als jij bent. Dus eh, kan prima dacht ik zo.
Maar het is wel lekker voorspelbaar om op hem te vallen. Geen originelere suggesties?
da's helemaal ergquote:Op zondag 22 mei 2005 01:14 schreef mother-mother het volgende:
[..]
![]()
Ach Troy is ook niet zo heel bijzonder. D'r zitten een paar leuke scènes in. Brad Pitt als afgetrainde hoofdpersoon. Goed gecast als superarrogante onoverwinnelijke Achilles. Orlando is daar het suffe broertje van Hector(Eric Bana), de held van Griekenland. Misschien nog wel een vermakelijker film dan Kingdom of Heaven...quote:Op zondag 22 mei 2005 01:11 schreef Shreever het volgende:
Ik heb Troy nog steeds niet gezien dus daar kan ik niets over zeggen![]()
Maar erg geloofwaardig kwam hij niet over, de hele film was vrij ongeloofwaardig. Er liep een zwakke verhaallijn door en het laatste gedeelte van de film hadden ze net zo goed weg kunnen laten. Toen ben ik me maar gaan verdiepen in het mannelijk schoon
Al met al toch een leuke avond gehad, en daar draait het natuurlijk om
ER lopen veel halfnaakte, gebruinde mannen in die film heb ik gehoordquote:Op zondag 22 mei 2005 01:18 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ach Troy is ook niet zo heel bijzonder. D'r zitten een paar leuke scènes in. Brad Pitt als afgetrainde hoofdpersoon. Goed gecast als superarrogante onoverwinnelijke Achilles. Orlando is daar het suffe broertje van Hector(Eric Bana), de held van Griekenland. Misschien nog wel een vermakelijker film dan Kingdom of Heaven...
Dat is ook een standaard lekkertje voor vrouwen ja... Gek eigenlijk dat 'ie geen grotere Hollywood projecten heeft gescoord. Misschien iets te Brits?quote:Op zondag 22 mei 2005 01:14 schreef mother-mother het volgende:
![]()
Ik ben moe en ga over niet al te lange tijd slapenquote:
Aha.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben moe en ga over niet al te lange tijd slapen![]()
Dat staat hier de hele dag door aan inderdaad, tenzij ik slaapquote:Op zondag 22 mei 2005 01:22 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Aha.
En je luistert natuurlijk naar muziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |