Ja maar... Hoe kan ik nou positief commentaar geven over kerels die zo overduidelijk ver beneden mijn niveau staan. Dat is echt heel moeilijk hoor...quote:Op zondag 22 mei 2005 01:28 schreef Shreever het volgende:
Ik vind dat Texaanse geknauw wel charmant.. zo'n lekker eplatte texaanse boer
Maar volgens mij geef jij niet zo snel positief commentaar over iemand van hetzelfde geslacht tenzij dat het natuurlijk over een zeker meneer A. Shock zou gaan. Correct me if I 'm wrong![]()

Nope, hij is enorm tikkende....quote:Op zondag 22 mei 2005 01:34 schreef Shreever het volgende:
[..]
Het is wel erg stil aan die kant vind je ook niet?![]()

Daar zeg je zowat... Ik heb me dus gewoon voor de gek laten houden?!?quote:

Dat jij het niet bent geworden in Hollywood is een fucking shame!quote:Op zondag 22 mei 2005 01:34 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ja maar... Hoe kan ik nou positief commentaar geven over kerels die zo overduidelijk ver beneden mijn niveau staan. Dat is echt heel moeilijk hoor...
Maar okee.Ik heb gewoon niet zoveel respect voor sommige over het paard getilde Hollywoodsterren. Ik zou veel begenadigder acteurs een hoop succes toewensen... En ik word wel eens moe van dat geafgood van die standaard hunks.
Maareh, had je nog complimentjes naar mij toe dan?

Hee! Schermafdruk.quote:

Pit ze...quote:

quote:Op zondag 22 mei 2005 01:37 schreef AMD64 het volgende:
Vlammetjes
Maar helaas heb ik een uur geleden poffertjes op

quote:

quote:Op zondag 22 mei 2005 01:39 schreef mother-mother het volgende:
[..]
jij was aan de lijn
(poffertjes
)

Ik heb het ook niet over respect voor de betreffende acteurs.. het gaat gewoon om de eetbaarheidsfactor in deze gevallenquote:Op zondag 22 mei 2005 01:34 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ja maar... Hoe kan ik nou positief commentaar geven over kerels die zo overduidelijk ver beneden mijn niveau staan. Dat is echt heel moeilijk hoor...
Maar okee.Ik heb gewoon niet zoveel respect voor sommige over het paard getilde Hollywoodsterren. Ik zou veel begenadigder acteurs een hoop succes toewensen... En ik word wel eens moe van dat geafgood van die standaard hunks.
Meer complimentjes? Ik kan geen complimenten geven als ik iets nog nooit aanschouwt hebquote:Maareh, had je nog complimentjes naar mij toe dan?

Ben lief!quote:

Dudequote:Op zondag 22 mei 2005 01:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hoi
Ging best goed met die trommel vond ik![]()

Tja. Als je nog helemaal niets hebt gegeten, dan maakt het echt niet uit hoor hoe laat het dan isquote:

Cholesterolgewijs een positief bericht. Ga zo doorquote:Op zondag 22 mei 2005 01:37 schreef AMD64 het volgende:
Vlammetjes
Maar helaas heb ik een uur geleden poffertjes op

ikquote:Op zondag 22 mei 2005 01:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat jij het niet bent geworden in Hollywood is een fucking shame!
Belangrijker: wie wil er vlammetjes?![]()

Ach, was weer is lekker. Tijd lang geen poffertjes meer opgehad.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Cholesterolgewijs een positief bericht. Ga zo door![]()

mja als je veel gaat verbranden vannacht dan kan t geen kwaadquote:Op zondag 22 mei 2005 01:41 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Tja. Als je nog helemaal niets hebt gegeten, dan maakt het echt niet uit hoor hoe laat het dan is
Ik heb trouwens wel honger![]()

De trommeloma bij het EurovisieSongfestivalquote:Op zondag 22 mei 2005 01:40 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dude
Het ritme beviel wel?
Ik heb geen idee waar je het over hebt

Daar zijn de meningen vast over verdeeldquote:Op zondag 22 mei 2005 01:40 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ben lief!
Nou ja... Wat daarvoor door moet gaan...
Maar jij begon. Met je username enzo.![]()

Ga morgen weer om 7 uur opstaan en vervolgens lekker hardlopen!quote:Op zondag 22 mei 2005 01:42 schreef mother-mother het volgende:
[..]
mja als je veel gaat verbranden vannacht dan kan t geen kwaad![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |