Ik kan ook niet meer zonder.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat staat hier de hele dag door aan inderdaad, tenzij ik slaap![]()

Ai.quote:

Muziek is gewoon ontspannend en gezelligquote:Op zondag 22 mei 2005 01:24 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik kan ook niet meer zonder.
Als ik thuis kom, gaat Winamp op![]()

quote:Op zondag 22 mei 2005 01:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Muziek is gewoon ontspannend en gezellig![]()

Jij hebt gewoon iets tegen hemquote:Op zondag 22 mei 2005 01:24 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ai.
Heb je z'n Texaanse geknauw wel goed gehoord? En dan die ont-zet-tend foute gladde smile die hij altijd weet op te zetten... Brr. Een heel redelijk acteur hoor in bepaalde rollen, maar een hot item?

Dat klopt. Héél veel.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:19 schreef Shreever het volgende:
ER lopen veel halfnaakte, gebruinde mannen in die film heb ik gehoord![]()

Ik vind dat Texaanse geknauw wel charmant.. zo'n lekker eplatte texaanse boerquote:Op zondag 22 mei 2005 01:24 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ai.
Heb je z'n Texaanse geknauw wel goed gehoord? En dan die ont-zet-tend foute gladde smile die hij altijd weet op te zetten... Brr. Een heel redelijk acteur hoor in bepaalde rollen, maar een hot item?

Ik heb geen camera gezien daarquote:Op zondag 22 mei 2005 01:27 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dat klopt. Héél veel.
De zon schijnt nogal in die regio, dus ja. De meeste oorloggaande kerels hebben zoiets van: ik kleed me maar niet te zwaar...
Het kan ook zijn dat de aanwezige camera enigszins van invloed is geweest.

Ja, de lul! Hij lijkt tè veel op mij.quote:

Doe je goedquote:Op zondag 22 mei 2005 01:28 schreef AMD64 het volgende:
En weet je wat Stuart. Elke maand heb ik weer 3 nieuwe cd's gekocht! Dus ik raak nooit uitgeluisterd

quote:Op zondag 22 mei 2005 01:28 schreef Shreever het volgende:
[..]
Ik vind dat Texaanse geknauw wel charmant.. zo'n lekker eplatte texaanse boer
Maar volgens mij geef jij niet zo snel positief commentaar over iemand van hetzelfde geslacht tenzij dat het natuurlijk over een zeker meneer A. Shock zou gaan. Correct me if I 'm wrong![]()

quote:Op zondag 22 mei 2005 01:29 schreef AMD64 het volgende:
Hey mensen, ik ga even wat drinken pakken,
wan't some?

Het is wel erg stil aan die kant vind je ook niet?quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |