Dank je wel, ik was het helemaal vergetenquote:Op zondag 22 mei 2005 13:13 schreef BVO het volgende:
Dizer, je kan tot dinsdag nog stemmen in het tournament!
ja hallo, ik kom net binnenfietsen en jij vertrekt spontaan weer....quote:
Maar nu ben ik er. Ik heb je al twee dagen niet gesproken. Ik mis jequote:Op zondag 22 mei 2005 15:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja hallo, ik kom net binnenfietsen en jij vertrekt spontaan weer....
dan kan ik 't ook niet helpen hoor....
mja da's wel logisch, ik zou mij ook gaan missen na 2 dagen...quote:Op zondag 22 mei 2005 15:14 schreef Dizer het volgende:
Maar nu ben ik er. Ik heb je al twee dagen niet gesproken. Ik mis je![]()
Heb ik je bezopen gemist... damn daar ging weer een sexbeurt voorbijquote:Op zondag 22 mei 2005 15:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja da's wel logisch, ik zou mij ook gaan missen na 2 dagen...
ik was hier gisteravond nog even, maar toen was ik dus de enige...
en ik was nog wel in beschonken toestand![]()
Wow wat een eer inderdaadquote:Op zondag 22 mei 2005 15:24 schreef babette21 het volgende:
nou zeg...alsof ik in elke dronken bui met iemand 't nest in duik
ik ben heel braaf enzo hoor.... zo'n actie is één keer voor gekomen: met jou!! [ wat een eer he]
Zij is de enige grappige belspelletjes presentatricequote:Op zondag 22 mei 2005 16:16 schreef mark_03 het volgende:
Morgen jarig
[afbeelding]
Omdat 't zo stil is maar ff een Wytske post(lang niet gedaan trouwens
)
JAquote:Op zondag 22 mei 2005 16:37 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Zij is de enige grappige belspelletjes presentatrice![]()
Eensch!!quote:Op zondag 22 mei 2005 16:43 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik ook
Griekenland was de terechte winnaar
En Zweden was uiteraard![]()
Ik vond alle nummers opelkaar lijkenquote:Op zondag 22 mei 2005 16:43 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik ook
Griekenland was de terechte winnaar
En Zweden was uiteraard![]()
Noorwegen vond ik leukquote:Op zondag 22 mei 2005 16:44 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik vond alle nummers opelkaar lijkenVond het maar weinig muzikaal... met als dieptepunt Noorwegen (Wimwham ofzo?) Bleh
.
Die heb ik gemist... heb 't wel gehoord bij het commentaar bij de puntentellingquote:Op zondag 22 mei 2005 16:45 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Noorwegen vond ik leuk
Net als Moldavie (met die oma in die stoel)
Daar ben ik ook nog langsgezaptquote:Op zondag 22 mei 2005 16:46 schreef Svensational het volgende:
Ik heb Laat ze maar Lachen gekeken en daarna Stille Nacht. Mooie film
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |