Kutnaam.quote:
Nou.....tja....ik dacht meer aan een vriendschap. Het komt me nou wel rauw op mijn dak vallen he. Zo’n internet trouwerij daar moet je toch wel even goed over nadenken. Daar stap je niet even in om er vervolgens na drie kinderen weer uit te stappen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:48 schreef Christine het volgende:
Maar Dada, wil je nog wel met me trouwen?
Of er zijn wel vrouwen die op jou vallen maardat je het gewoon niet zietquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Die vrouwen vallen niet op mij, ik wel op hen. Das het probleem..
Jij kort Inso ook af, dusquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Kutnaam.. Als zelfs een niet-SC'er als Inso me zo gaat noemen, is het wel heel treurig he.
.
Ik heet BVO.. Dus.
.
Ja da's waar.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:54 schreef Dada het volgende:
[..]
Nou.....tja....ik dacht meer aan een vriendschap. Het komt me nou wel rauw op mijn dak vallen he. Zo’n internet trouwerij daar moet je toch wel even goed over nadenken. Daar stap je niet even in om er vervolgens na drie kinderen weer uit te stappen.
Gewoon rondhangen na een concert van Jan Smit BVO, wedden dat je ballen blauw kleuren van zaadarmoedequote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Of er zijn wel vrouwen die op jou vallen maardat je het gewoon niet ziet
Precies, vooral niet haastenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:55 schreef Christine het volgende:
Ja da's waar.
Dan denken we er nog even over na toch?
Ja! We hebben zelfs gekletst!quote:
Dag dag, ik ga ook straks uit.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:40 schreef karoltje het volgende:
Ik ga uut! Tschuss!
eenschquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |