quote:
Ik heb wel Paint Shop Pro op deze computer maar wil ik dat opstarten ben ik een half uur verderquote:
Toen was ik er nog gewoon hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:43 schreef Christine het volgende:
Ik ging niet vreemd, jij was ineens weg
Hm...de liefde niet maar als jij het eenmaal op je heupen krijgt dan is liefde maar een leeg woordquote:En de liefde is nooit verdwenen...
Die foto's heb ik gelukkig nog opgeslagen
Niet op fokquote:
Nou, liefde is een groot woord idd...quote:Hm...de liefde niet maar als jij het eenmaal op je heupen krijgt dan is liefde maar een leeg woord
Wel waarquote:
Ja hoorquote:Nou, liefde is een groot woord idd...
Maar ik mag je wel leuk vinden toch?
Zoek het anders ff op in een woordenboek.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Verliefd wat is verliefd ?
Is dat je overgeven aan een ander persoon?
Is het voor gek lopen op straat?
Ik ken geen liefde
Ik deed gewoon Arnold telefoonboek grunberg naquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zoek het anders ff op in een woordenboek.
Oh, ik dacht eerder aan een imitatie van Orginial.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik deed gewoon Arnold telefoonboek grunberg na![]()
Ja het laatste regeltjequote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, ik dacht eerder aan een imitatie van Orginial.
quote:
Ja hoor, maar verliefd...neuh....daarvoor ben jij te loopsquote:
Ik ben niet loopsquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:36 schreef Dada het volgende:
[..]
Ja hoor, maar verliefd...neuh....daarvoor ben jij te loops![]()
My biggest fanquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:35 schreef Dada het volgende:
[..]Buup
![]()
Zeker weer een "grap" al die smilies. Staan zeker ook nog eens in een "grappige" volgorde
Nou, bij hem komt het niet verder dan een paar centimeterquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:38 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ben niet loops
Maar daar kom je vanzelf wel achter dan. Misschien moet de liefde nog groeien he 8;
Oeh, jij hebt plannenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:38 schreef Christine het volgende:
Ik ben niet loops
Maar daar kom je vanzelf wel achter dan. Misschien moet de liefde nog groeien he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |