Puik plan. Ik ben door mn films heen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:21 schreef Duiveltja het volgende:
Hey ik ga trouwens die ene film voor je opzoeken
Die heb ik in Australië eens gehad. Vies was het niet, maar heel speciaal vond ik het ook weer niet. Geef mij maar een rosse koekquote:
Drum 'n bass niks voor mij.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:27 schreef timbob het volgende:
[afbeelding]
lala
rotterdam
Peri! kom je ook?
Opslaan als, bij bestandsnaam intikken: tralala.jpgquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:33 schreef Svensational het volgende:
Zeg, hoe krijg ik .jpg bestanden in m'n Paint?
slepen?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:33 schreef Svensational het volgende:
Zeg, hoe krijg ik .jpg bestanden in m'n Paint?
Ja, die truc ken ik alquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:34 schreef PeRi het volgende:
[..]
Opslaan als, bij bestandsnaam intikken: tralala.jpg
Niet alleen tralala.
Jaaaaaaaa.....waterdicht bewijs nog welquote:
Filetypes; All files aanklikken!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, die truc ken ik alMaar ik ben in Paint en wil em openen. Maar hij zegt dat ie alleen .bmp kan openen
Je kunt het .jpg bestand openen, dan ALT + prt scr , daarna open je paint en klik je op CTRL V.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:36 schreef Svensational het volgende:
Ja, die truc ken ik alMaar ik ben in Paint en wil em openen. Maar hij zegt dat ie alleen .bmp kan openen
Betekent dit dat jij niet verliefd bent op mij?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:37 schreef Dada het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa.....waterdicht bewijs nog wel![]()
Als jij je gewoon houdt aan je "dagelijkse" routine dan zul je er wel achterkomen
Héquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:39 schreef Christine het volgende:
Betekent dit dat jij niet verliefd bent op mij?
Vreemdquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:39 schreef Svensational het volgende:
Oh, bij openen bedoel jeJa, dan krijg ik em wel te zien maar dan komt daarna dus die melding dat het niet kan.
Heb je mijn oplossing al geprobeerd?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:39 schreef Svensational het volgende:
Oh, bij openen bedoel jeJa, dan krijg ik em wel te zien maar dan komt daarna dus die melding dat het niet kan.
Ik ging niet vreemd, jij was ineens wegquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:41 schreef Dada het volgende:
[..]
Héjij ging vreemd met jan en alleman he. Dat ben ik niet vergeten
![]()
Maar heb jij het nu over de foto’s? Die zijn, ik dacht, al een week weg hoor
Daar gaat het al misquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |