abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27743807
Nee, ik verander niet elke keer m'n instellingen, maar als je het spel voor t eerst draait is het wel handig om eventjes te kijken hoe hij het best draait denk je ook niet ?!
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Escape doet het idd niet meer, maar ligt niet aan mn toetsenbord !
  woensdag 8 juni 2005 @ 21:54:24 #152
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_27757009
Edge geeft Boiling Point een:

Boiling Point 2/10
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_27759040
2/10 is wel erg laag...

heb net een grenade launcher gekocht.. even aan die gasten met die shotguns in de gevangenis uitleggen dat ze niet grappig zijn
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

nog maar een keer gaan zoeken naar die jerminez
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  zondag 12 juni 2005 @ 14:04:49 #154
103503 McDBigMac
Supersized
pi_27855699
Is iedereen dr al klaar mee? Nou ik nog niet
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
En trouwens, de nieuwe EU1.1 patch is uit.
"Did I ever tell you my father's famous last words?"
"'Careful son, the safety's off'"
"I mean, before that!!!"
pi_27869927
Ik ben ook nog niet klaar !
pi_27963991
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 14:59 schreef McDBigMac het volgende:
ik doe t maar in een spoiler:
SPOILER2 links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ik gewoon de truck op de verkeerde plaats neergezet op de basis waar deze naartoe gebracht moest worden. Een paar meter verder en de missie was wel volbracht!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_27964892
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 22:43 schreef LoggedIn het volgende:
2/10 is wel erg laag...

heb net een grenade launcher gekocht.. even aan die gasten met die shotguns in de gevangenis uitleggen dat ze niet grappig zijn
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

nog maar een keer gaan zoeken naar die jerminez
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
SPOILER2 links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_27965078
Kan iemand mij in een spoiler het volgende even uitleggen:
SPOILER2 links
pi_28135212
Gieling, ik weet niet of je dit topic wel eens leest maar anders moet Steeven t maar even doorgeven aan je.

Ik had gereageerd op je nieuwsberichtje over patch1.1 met de boodschap dat ie al even uit was. Later zag ik ergens anders dat Atari nu ook voor de US patch1.1 heeft uitgebracht. Ik kan me begrijpen dat je daarin gestonken ben, als je het spel niet op de voet volgt, want eerlijk gezegd kan ik er ook niet bij dat ze verschillende patches loslaten op de US en EU versies. Het zij zo.
"I mean, before that!!!"
  woensdag 22 juni 2005 @ 16:01:47 #160
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_28135926
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 15:37 schreef McDBigMac het volgende:
Gieling, ik weet niet of je dit topic wel eens leest maar anders moet Steeven t maar even doorgeven aan je.

Ik had gereageerd op je nieuwsberichtje over patch1.1 met de boodschap dat ie al even uit was. Later zag ik ergens anders dat Atari nu ook voor de US patch1.1 heeft uitgebracht. Ik kan me begrijpen dat je daarin gestonken ben, als je het spel niet op de voet volgt, want eerlijk gezegd kan ik er ook niet bij dat ze verschillende patches loslaten op de US en EU versies. Het zij zo.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Lekker is dat inderdaad. Ik had het bericht gewist omdat Giebel dat vroeg omdat hij schijnbaar oud was
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_29579995
Is er nog iemand die dit speelt met de laatste patch 2.0 (behalve ik dan)?
"I mean, before that!!!"
pi_30940957
nou, ik ben et weer es aan het spelen..
ga nou 'denk ik' vrijwilligerswerk doen, ga voor een guerrila zijn wapen zoeken die is gestolen op zijn kazerne..
pi_30944046
Draait het spel nu ook wat beter met die nieuwe patch?
pi_30944834
quote:
Op maandag 26 september 2005 14:57 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Draait het spel nu ook wat beter met die nieuwe patch?
nee, het draait schokkerig op een pc met 2 6800 ultra's
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
het is gewoon een baggerspel
pi_31025500
Het speelt niet schokkerig op mijn systeem met maar 1 6800GT. Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ik t spel al een tijd niet meer heb aangeraakt (maar nog wel met patch2 geinstalleerd en ff bekeken).

Ten eerste, waarschijnlijk heb je nog geen SLI profile voor Boiling Point? Dus dan is t heel wel mogelijk dat er maar 1 kaart wordt gebruikt.

Ten tweede, een heel belangrijke factor is voldoende systeem geheugen. Ik heb 2Gb en draait t (behoorlijk) soepel. Ik neem eigelijk aan dat als je twee 6800 Ultras in je systeem hebt zitten dat je dan ook niet beknibbelt op t werkgeheugen maar goed..

Ben t in ieder geval volmondig met je eens dat het spel absoluut niet optimaal is geprogrammeerd.

Dat was alleen niet de reden waarom ik t niet meer speel. Dat komt omdat sinds de laatste patch het rijgedrag van de auto's is aangepast, sommigen vinden het verbeterd maar ik kan er helemaal niet meer overweg en kan mn auto nauwelijks op de weg houden. Daarom zou ik weer terug moeten naar een patch1 versie maar dan heb ik niet alle goodies meer die verder in patch 2 zitten. Dat was voor mij de druppel. t ligt nu in een hoekje te verstoffen. Als iemand er nog wat euro's voor over heeft dan kan ie zich melden.
"I mean, before that!!!"
pi_31046786
ag die auto bug is cool
Heb al es meegemaakt dat ik dus me Auto in de Hoek van een gebouw neerzette
in het eerste stadje ( in een soort Hoek aan de linker kant van die Sigarreten verkoper) (gebouw ziet er uit als een soort van toren )
ik accept een missie en om niet te riskeren om wat granaten op me dak te krijgen maar even een taxi gepakt
ik kom trug de stad in
Wil me auto ophalen
Volgens mijn Radar Stond mijn Auto op de Toren/in het gebouw
aangezien in op de plek stond van waar ik mijn auto geparkeerd had
en de radar 25 meter naar boven aangaf ?? Righht
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Dit was met patch dus dat auto probleem is niet echt gefixed lijkt me
maar ach heb toen maar een nieuwe auto gekocht bij de dealer en Tegenwoordig laat ik ze gewoon staan en koop ik wel weer een ander als ze verdwenen zijn

et enige jammere eraan was dat me kofferbak vol zat met heavy Guns lol
Rpg's
Ak
Assault Rifle's
Genoeg kogels om iedereen in et spel 90x om te leggen
Zooi Dynamiet
Paar miljoen peso's dus
Sindsdien store ik niks meer in auto's
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
SPOILER2 links
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop