abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27449133
quote:
Op zondag 29 mei 2005 12:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Met alle respect, zou het niet zo zijn dat je hardware nogal aan de oude kant is?
het is niet het nieuwste, maar om nou te zeggen dat het zo slecht is.. die videokaart is eigenlijk zelfs nog vrij niew
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
de meeste games draaien ook gewoon goed hoor

ik wil er nog wel 512Mb geheugen bijprikken, denk alleen dat BP daar niet echt mee geholpen wordt
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_27451932
quote:
Boiling Point: Road to Hell by Deep Shadows - US retail patch 1

Changes in this patch are as follows:

- Occasionally, the game would crash following the attempted load of a save
game.
- Occasionally, an NPC would not appear visible though they could be selected
an interacted with.
- With the watch out, if the user attempted to bring up the cell phone, the
previous weapon would instead appear.
- Under certain conditions, the mission to get the young man accepted by
Commandante Ricardo was completed prematurely.
- Occasionally, with 0% technical aptitude, the user's character would succeed
at using level 4 weapon upgrades.
- The NPC Simon (in Pueblo Faro), needed for the completion of a mission, would
run away and disappear if he was wounded and not killed.
- With the mission to kill the betrayer for Commandante Raul, if the enemies
were killed and the user left the area and returned, the enemies would be
respawned and could be killed again.
- During the game's final mission objective, if the user's character died in
the process of completing the objective, the ending cutscene would play with no
graphics visible.
- The options to drive and access the trunk of Taxis were removed.
- The entrance to Don Pedro's villa located at the river was inaccessible due
to the game positioning the character in the water when exiting a boat. A
ladder was added.
- Occasionally, during the course of gameplay, the character's car would
disappear after leaving it somewhere and later returning.
- During the police mission to kill the gang leaders, if the user's character
shot at one of the bandits from an elevated position, he would run through mid
air.
- The user's character was able to engage enemy civilian NPC's in conversation
while they were still shooting at him.
- Occasionally, when answering the cell phone, the message would remain on the
screen after the call was completed.
- There existed a location in Puerto Sombra where a car could get stuck.
- The police station in Puerto Sombra could be destroyed with a single crossbow
bolt.
- The main menu behaved unpredictably if the user pressed escape while the
menus were transitioning from one to another.
- Grenades thrown at cars would have no effect on their drivers.
- In the mission to destroy the government planes for Mr. Botanist, the user's
character was not given enough missiles to destroy all the necessary planes.
- If the mission to persuade the suicide jumper to not jump was failed, the
mission remained on the objectives list.
- In the government mission to destroy the mafia transport helicopters, if the
user's character died in the helicopter, the mission could not be repeated.
- It was impossible to drop less than the entire quantity of any item that was
stacked.
- Debug information appeared when holding the = key.
Mirrors: http://www.3dgamers.com/d...a_retail-update1.exe.html

Dit is de eerste update, tweede is ook al in de maak volgens mij.
  zondag 29 mei 2005 @ 16:32:29 #78
103503 McDBigMac
Supersized
pi_27455631
Dit is een patch voor de US version. Doet ie t ook voor de EU versie? ik heb m er nog niet op los gelaten. Jij wel?
"Did I ever tell you my father's famous last words?"
"'Careful son, the safety's off'"
"I mean, before that!!!"
pi_27458454
Ja doet het ook voor de EU versie, werkt prima al blijven er nog wat bugs over om te fixen.
  maandag 30 mei 2005 @ 10:55:49 #80
115209 NASDAQbastardo
Slaafzwepende blasfemie
pi_27475569
Sorry voor de late reactie maar deze ini gebruik ik dus:

http://rapidshare.de/files/2062390/GAME.INI.html

Scroll naar benee, klik op Free en wacht effe op de download. Deze GAME.INI plaats je gewoon in de map waar het origineel staat. (Hernaam je originele GAME.INI naar OriginalGAME.ini ofzo, anders overschrijft ie hem). Bij mij doet ie het redelijk goed nou, maar ja.. de bugs...
|: Emadd9 | Am6 :|
An amateur practices something until he can play it right, a pro practices it until he can't play it wrong
  maandag 30 mei 2005 @ 11:18:37 #81
103503 McDBigMac
Supersized
pi_27476216
Waar blijft die Fok!Games review nou van Boiling Point?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ik wil wel s een expert opinion horen. Zelf vind ik m nog steeds heel leuk maar ik zie heel wat negatieve reacties op t net. De gameplay is inderdaad wel wat traag en soms repetitief maar de sfeer en vrijheid vergoeden wat mij betreft veel.

Ik zie veel geklaag over de graphics, maar ik vind ze redelijk en zeker goeg genoeg voor de gameplay. Wat ik niet in de Fok!Game preview zag was het dag/nacht ritme in de game en ik vind dat dat netjes door de engine wordt afgehandeld. Nog niet eerder gezien in een game. (t kan natuurlijk altijd beter, dr zitten nogal wat foutjes in de dynamic shadowing).

Overal score voor mij: een 8+, een 8.5 zou aan de hoge kant zijn. Als de nodige bugs nog worden aangepakt dan kan ie wel stijgen richting de 9- wat mij betreft. Maar goed, ik hoef alleen maar een cijfer voor mezelf te geven, een reviewer probeert in te schatten hoe t spel zal vallen bij zn doelgroep (want die doelgroep vertrouwt op de expert opinion).

Als ik klaar ben met t spel dan typ ik wel s een user review (als ik zin en tijd heb).
"I mean, before that!!!"
  maandag 30 mei 2005 @ 20:27:49 #82
34169 Pecker
Ronduit de vierkantste
pi_27491892
*installing*

From the North to the South, i'm going to my boiling point!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Toevallig vandaag ook een upgrade gekocht voor battlefield 2
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Specs nu:

AMD Athlon XP2500+
1024 MB DDR 333 (512 erbij sinds vandaag)
Leadtek Geforce 6600GT (ook sinds vandaag), voorheen een 5900XT

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
[b]Even after they pay the money, i'm still gonna melt every city on the planet with liquid hot Magma![/b] [br]Je vraagt je weleens af: op de dag van de bruiloft gooien Chinezen rijst, gooien Koreanen dan Loempia's???
pi_27492524
quote:
Op maandag 30 mei 2005 10:55 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Sorry voor de late reactie maar deze ini gebruik ik dus:

http://rapidshare.de/files/2062390/GAME.INI.html

Scroll naar benee, klik op Free en wacht effe op de download. Deze GAME.INI plaats je gewoon in de map waar het origineel staat. (Hernaam je originele GAME.INI naar OriginalGAME.ini ofzo, anders overschrijft ie hem). Bij mij doet ie het redelijk goed nou, maar ja.. de bugs...
hmm.. als ik die file doorkijk zitten er nog wel dingen in die het wat sneller zouden kunnen maken..

ik heb alleen het id dat de grafische kwaliteit niet het probleem is, meer de hoeveelheid textures/objects (?) die die in geheugen wil zetten, wat dat continue swappen veroorzaakt.. dat is wat het zo traag maakt.. en daar valt gewoon niks/weinig aan te veranderen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  maandag 30 mei 2005 @ 21:49:13 #84
115209 NASDAQbastardo
Slaafzwepende blasfemie
pi_27494654
Mja, ik denk zelf dat het aan de engine ligt. Voorbeeld: als je alles op High zet loopt ie beter dan alles op Low
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
. Dus met een paar grote performance fixes in een patch zal ie wel net als Far Cry (of zelfs beter) moeten draaien. Nou ja, de tijd zal het leren
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Was vanavond ook weer doodgeschoten door een onzichtbare guerilla, gelukkig kan ik er nog om lachen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
An amateur practices something until he can play it right, a pro practices it until he can't play it wrong
  maandag 30 mei 2005 @ 23:04:48 #85
103503 McDBigMac
Supersized
pi_27497301
quote:
Op maandag 30 mei 2005 20:48 schreef LoggedIn het volgende:
ik heb alleen het id dat de grafische kwaliteit niet het probleem is, meer de hoeveelheid textures/objects (?) die die in geheugen wil zetten, wat dat continue swappen veroorzaakt.. dat is wat het zo traag maakt.. en daar valt gewoon niks/weinig aan te veranderen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Met 2Gb geheugen draait ie behoorlijk goed hoor...
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
en daarbij een 256Mb videokaart (is ook wel handig voor al die textures).

[ Bericht 6% gewijzigd door McDBigMac op 31-05-2005 10:23:03 ]
"I mean, before that!!!"
  dinsdag 31 mei 2005 @ 10:21:40 #86
103503 McDBigMac
Supersized
pi_27505025
SPOILER2 links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"I mean, before that!!!"
pi_27519286
quote:
Op maandag 30 mei 2005 23:04 schreef McDBigMac het volgende:

[..]

Met 2Gb geheugen draait ie behoorlijk goed hoor...
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
en daarbij een 256Mb videokaart (is ook wel handig voor al die textures).
hoe draait ie met 1Gb geheugen?
  dinsdag 31 mei 2005 @ 21:15:13 #88
115209 NASDAQbastardo
Slaafzwepende blasfemie
pi_27525264
T spel gebruikt ongeveer 500 mb ram zag ik in taakbeheer dus 2 gig is ook een beetje overdrijven. 1 gig doet ie het goed, maar ik zou eerst maar wachten op een patch ofzo voordat je geld gaat uitgeven aan je pc. Dat kan je veel beter besteden namelijk
pi_27534852
quote:
T spel gebruikt ongeveer 500 mb ram zag ik in taakbeheer dus 2 gig is ook een beetje overdrijven.
Ik koop eens per 3 a 4 jaar een nieuw systeem en heb de gewoonte dat wat over te dimensioneren kwa geheugen, dat bevalt me prima. Ik neem dus aan dat t ook best zal draaien in 1gig, maar er zijn een behoorlijk aantal opties met betrekking tot performance (zoals wat de zichtreikbaarheid is bv en als je die fors opvoert dan zal t geheugen gebruik rap toenemen). Of iemand zn geld beter kan besteden is verder ieder's eigen zaak, daar heb ik geen advies voor nodig van anderen en ik ben ook wat terughoudend om anderen kwa geld uitgeven te adviseren (maar zo ben ik nou eenmaal).

Even wat anders, weinig talk hier over t spel zelf (bv nog steeds geen antwoord op mijn vraag; misschien stel ik domme vragen maar dan wil ik dat ook best horen hoor). Wordt t nog wel veel gespeeld of zijn mensen er alweer op uitgekeken?

Ik had nog een vraag over mn bootje, kan je die ergens laten repareren? tank bijvullen weet ik al, maar nog geen boot garage gevonden.

Verder was mn (gekochte) auto weg toen ik terug kwam van Pedro, dat was nogal balen, dit terwijl ik de (US) patch al geinstalleerd heb. Ik kan me trouwens voorstellen dat auto's gewoon gejat kunnen worden door anderen dus ik vroeg me af of dit nou een bug is, of dat dit gewoon gebeurd als je je auto te lang ergens laat staan. Als t bij de gameplay hoort, is het dan mogelijk om je auto ergens veilig te stallen?
"I mean, before that!!!"
  woensdag 1 juni 2005 @ 15:16:19 #90
118600 Ondergrond
Fruityloops Owns U.
pi_27545767
Zow.. dit speelt voor geen bal.. Zelfs niet alles op low
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.

(Heb een centrino 2mb 1.6, 512 MB, 64 Mb
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
)
Wie er nu nog over mijn avatar begint, is officieel een mongool. (Artikel 29.c)
  woensdag 1 juni 2005 @ 16:40:02 #91
8369 speknek
Another day another slay
pi_27548402
quote:
Op maandag 30 mei 2005 11:18 schreef McDBigMac het volgende:
Ik wil wel s een expert opinion horen.
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=59379
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_27550812
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 21:15 schreef NASDAQbastardo het volgende:
T spel gebruikt ongeveer 500 mb ram zag ik in taakbeheer dus 2 gig is ook een beetje overdrijven. 1 gig doet ie het goed, maar ik zou eerst maar wachten op een patch ofzo voordat je geld gaat uitgeven aan je pc. Dat kan je veel beter besteden namelijk
mn vader gaat nieuw geheugen kopen voor een van zijn systemen, dus kan ik het ouwe geheugen eruit krijgen, dan heb ik 1Gb geheugen erin zitten
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_27560291
btw.. ik heb net les genomen om in een vliegtuig te vliegen en in bootjes te varen.. nu kan ik het - leuk.. maar kan je zon ding nog ergens vandaan halen voor eigen vervoer? of is dat weer alleen voor in de missies
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

was irritant trouwens.. eerste keer dat ik die vliegles deed kwam ik bij de brug, en toen verdween die ineens, samen met wat andere stukken van de map.. beetje lastig onderdoor vliegen zo
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  donderdag 2 juni 2005 @ 14:23:22 #94
80850 Paran0id_Andr0id
www.casemodders.net
pi_27576933
Er komt deze week of volgende week een Patch vooruit..
Ik draai het spel goed..

specs :
amd athlon 64 3200
1 gb ram
geforce 6600GT

draait lekker...
Typ fouten voorbehouden.Comentaar ook graag voor je houden!
pi_27577074
Heb hem uitgespeeld.
----
  donderdag 2 juni 2005 @ 14:35:25 #96
80850 Paran0id_Andr0id
www.casemodders.net
pi_27577362
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 14:27 schreef KingLysandus het volgende:
Heb hem uitgespeeld.
beter.. Hoe veel uur?
Typ fouten voorbehouden.Comentaar ook graag voor je houden!
pi_27579022
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 14:35 schreef Paran0id_Andr0id het volgende:

[..]

beter.. Hoe veel uur?
Een week lang een paar uurtjes per dag. 20 ofzo.

Ik vind het eind wel een anti climax.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
----
pi_27579149
Draait hier matig tot slecht, leuk concept maar niet goed uitgewerkt (bugs...)
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_27579546
het geluid van de wapens en het spreken doet het bij mij niet, net zoals ik eerst in Vice city had..
  donderdag 2 juni 2005 @ 15:37:29 #100
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_27579588
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 15:36 schreef Floepsje het volgende:
het geluid van de wapens en het spreken doet het bij mij niet, net zoals ik eerst in Vice city had..
Geluid van het wapens had ik opgelost door in Windows de Dolby Surround instellingen uit te schakelen, en over te zetten naar een 2 speakermode. Maar de dialogen blijven rampzalig.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop