het is niet het nieuwste, maar om nou te zeggen dat het zo slecht is.. die videokaart is eigenlijk zelfs nog vrij niewquote:Op zondag 29 mei 2005 12:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Met alle respect, zou het niet zo zijn dat je hardware nogal aan de oude kant is?
Mirrors: http://www.3dgamers.com/d...a_retail-update1.exe.htmlquote:Boiling Point: Road to Hell by Deep Shadows - US retail patch 1
Changes in this patch are as follows:
- Occasionally, the game would crash following the attempted load of a save
game.
- Occasionally, an NPC would not appear visible though they could be selected
an interacted with.
- With the watch out, if the user attempted to bring up the cell phone, the
previous weapon would instead appear.
- Under certain conditions, the mission to get the young man accepted by
Commandante Ricardo was completed prematurely.
- Occasionally, with 0% technical aptitude, the user's character would succeed
at using level 4 weapon upgrades.
- The NPC Simon (in Pueblo Faro), needed for the completion of a mission, would
run away and disappear if he was wounded and not killed.
- With the mission to kill the betrayer for Commandante Raul, if the enemies
were killed and the user left the area and returned, the enemies would be
respawned and could be killed again.
- During the game's final mission objective, if the user's character died in
the process of completing the objective, the ending cutscene would play with no
graphics visible.
- The options to drive and access the trunk of Taxis were removed.
- The entrance to Don Pedro's villa located at the river was inaccessible due
to the game positioning the character in the water when exiting a boat. A
ladder was added.
- Occasionally, during the course of gameplay, the character's car would
disappear after leaving it somewhere and later returning.
- During the police mission to kill the gang leaders, if the user's character
shot at one of the bandits from an elevated position, he would run through mid
air.
- The user's character was able to engage enemy civilian NPC's in conversation
while they were still shooting at him.
- Occasionally, when answering the cell phone, the message would remain on the
screen after the call was completed.
- There existed a location in Puerto Sombra where a car could get stuck.
- The police station in Puerto Sombra could be destroyed with a single crossbow
bolt.
- The main menu behaved unpredictably if the user pressed escape while the
menus were transitioning from one to another.
- Grenades thrown at cars would have no effect on their drivers.
- In the mission to destroy the government planes for Mr. Botanist, the user's
character was not given enough missiles to destroy all the necessary planes.
- If the mission to persuade the suicide jumper to not jump was failed, the
mission remained on the objectives list.
- In the government mission to destroy the mafia transport helicopters, if the
user's character died in the helicopter, the mission could not be repeated.
- It was impossible to drop less than the entire quantity of any item that was
stacked.
- Debug information appeared when holding the = key.
hmm.. als ik die file doorkijk zitten er nog wel dingen in die het wat sneller zouden kunnen maken..quote:Op maandag 30 mei 2005 10:55 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Sorry voor de late reactie maar deze ini gebruik ik dus:
http://rapidshare.de/files/2062390/GAME.INI.html
Scroll naar benee, klik op Free en wacht effe op de download. Deze GAME.INI plaats je gewoon in de map waar het origineel staat. (Hernaam je originele GAME.INI naar OriginalGAME.ini ofzo, anders overschrijft ie hem). Bij mij doet ie het redelijk goed nou, maar ja.. de bugs...
Met 2Gb geheugen draait ie behoorlijk goed hoor...quote:Op maandag 30 mei 2005 20:48 schreef LoggedIn het volgende:
ik heb alleen het id dat de grafische kwaliteit niet het probleem is, meer de hoeveelheid textures/objects (?) die die in geheugen wil zetten, wat dat continue swappen veroorzaakt.. dat is wat het zo traag maakt.. en daar valt gewoon niks/weinig aan te veranderenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe draait ie met 1Gb geheugen?quote:Op maandag 30 mei 2005 23:04 schreef McDBigMac het volgende:
[..]
Met 2Gb geheugen draait ie behoorlijk goed hoor...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.en daarbij een 256Mb videokaart (is ook wel handig voor al die textures).Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik koop eens per 3 a 4 jaar een nieuw systeem en heb de gewoonte dat wat over te dimensioneren kwa geheugen, dat bevalt me prima. Ik neem dus aan dat t ook best zal draaien in 1gig, maar er zijn een behoorlijk aantal opties met betrekking tot performance (zoals wat de zichtreikbaarheid is bv en als je die fors opvoert dan zal t geheugen gebruik rap toenemen). Of iemand zn geld beter kan besteden is verder ieder's eigen zaak, daar heb ik geen advies voor nodig van anderen en ik ben ook wat terughoudend om anderen kwa geld uitgeven te adviseren (maar zo ben ik nou eenmaal).quote:T spel gebruikt ongeveer 500 mb ram zag ik in taakbeheer dus 2 gig is ook een beetje overdrijven.
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=59379quote:Op maandag 30 mei 2005 11:18 schreef McDBigMac het volgende:
Ik wil wel s een expert opinion horen.
mn vader gaat nieuw geheugen kopen voor een van zijn systemen, dus kan ik het ouwe geheugen eruit krijgen, dan heb ik 1Gb geheugen erin zittenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:15 schreef NASDAQbastardo het volgende:
T spel gebruikt ongeveer 500 mb ram zag ik in taakbeheer dus 2 gig is ook een beetje overdrijven. 1 gig doet ie het goed, maar ik zou eerst maar wachten op een patch ofzo voordat je geld gaat uitgeven aan je pc. Dat kan je veel beter besteden namelijk
beter.. Hoe veel uur?quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:27 schreef KingLysandus het volgende:
Heb hem uitgespeeld.
Een week lang een paar uurtjes per dag. 20 ofzo.quote:
Geluid van het wapens had ik opgelost door in Windows de Dolby Surround instellingen uit te schakelen, en over te zetten naar een 2 speakermode. Maar de dialogen blijven rampzalig.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:36 schreef Floepsje het volgende:
het geluid van de wapens en het spreken doet het bij mij niet, net zoals ik eerst in Vice city had..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop