Nee.quote:Op maandag 23 mei 2005 23:26 schreef speedfreakssj het volgende:
hoe gaat het op een P4 3,0
1024 HTT 800 mhz
EN6600GT 128MB DDR3?
deno ergens?
Binnenkortquote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:16 schreef McDBigMac het volgende:
Wanneer komt de review, Steeven? Is zeker nogal wat werk, man dit spel is groot...
Jullie zijn allebei opgelicht want je hoeft helemaal niet te betalen.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:06 schreef McDBigMac het volgende:
t zal mijn gespierde uiterlijk wel wezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stop s ff in een spoilertje hoe je dat dan voor elkaar gekregen hebt? (of ICQ is ook goed).quote:Op dinsdag 24 mei 2005 04:27 schreef KOCAX het volgende:
Jullie zijn allebei opgelicht want je hoeft helemaal niet te betalen.
pussys![]()
Liever een spoilertje dan.. ik heb t nu toch al betaaldquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:19 schreef McDBigMac het volgende:
[..]
Stop s ff in een spoilertje hoe je dat dan voor elkaar gekregen hebt? (of ICQ is ook goed).
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:19 schreef McDBigMac het volgende:
[..]
Stop s ff in een spoilertje hoe je dat dan voor elkaar gekregen hebt? (of ICQ is ook goed).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoop voornamelijk dat de performance voor uit zal gaan en dat ze tevens de laad en sounds bug verhelpen in de patch. Maar goed ze zijn er iig mee bezig.quote:The game is out in Europe and soon will appear on the shelves of Russian & USA.
We are working on the patch right now and it will be available online really soon. All bugs met for now concerning problems of running the game are about setting up drivers correctly.
The description of such problems and their solution will be published today on www.deep-shadows.com in form of Troubleshooting FAQ.
Als je je inventory opent dan zie links en rechtsonderin een aantal vakjes staan. Een stuk of 3 aan de linkerkant en 10 ofzo aan de rechterkant. aan de rechterkant kan je je geweren etc in een vakje doen, hetzelfde geldt voor een camara (bij mij staat deze op 9) en dat geluidsopname apparatuur, dit doe je door te slepen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:57 schreef Fillipe het volgende:
En dan heb ik nog een vraag hoe pak ik in godsnaam spullen uit m'n rugzak? Zoals dus de camera/tnt etc..? Bij inventory staan ze netjes op een rijtje alleen hoe kan ik ze gebruiken? Heb vrij veel opties geprobeerd maar 't wil nog niet echt.
Ik vroeg me af of dat is wat Fillipe bedoelde. Rechtsonder zijn in ieder geval de quickkeys 1 tm 0.quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:18 schreef Rayyvin het volgende:
[..]
Als je je inventory opent dan zie links en rechtsonderin een aantal vakjes staan. Een stuk of 3 aan de linkerkant en 10 ofzo aan de rechterkant. aan de rechterkant kan je je geweren etc in een vakje doen, hetzelfde geldt voor een camara (bij mij staat deze op 9) en dat geluidsopname apparatuur, dit doe je door te slepen.
Aan de linkerkant kan je bijvoorbeeld je armor kwijt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Did I ever tell you my father's famous last words?"
"'Careful son, the safety's off'"
"I mean, before that!!!"
quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:31 schreef McDBigMac het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of dat is wat Fillipe bedoelde. Rechtsonder zijn in ieder geval de quickkeys 1 tm 0.
Je armor kan je ook aandoen door drag en drop naar je lichaam. Daarna zie je t linksonder inderdaad staan dat je t aanhebt.Ja het is gelukt inmiddels bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje onduidelijk en snel getypt, anyway mochten er vragen zijn dan horen we het wel![]()
Die kun je verkopen in het dorp waar je begint.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:00 schreef speert.flies het volgende:
wat een gruwelijk leuk spel dit..
heb gisteravond een indianendorpje van een jaguar af moeten helpen, kreeg als beloning een of andere vaag indiaans rommeltje, geen idee wat ik er mee moet.
moet wel zeggen dat ik de besturing van de auto's een beetje jammer vind en als je nieuwe banden erop laat zetten, zijn ze in no-time weer versleten
quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:00 schreef speert.flies het volgende:
wat een gruwelijk leuk spel dit..
heb gisteravond een indianendorpje van een jaguar af moeten helpen, kreeg als beloning een of andere vaag indiaans rommeltje, geen idee wat ik er mee moet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat ligt dan misshcien aan je rijstijl?quote:moet wel zeggen dat ik de besturing van de auto's een beetje jammer vind en als je nieuwe banden erop laat zetten, zijn ze in no-time weer versleten
"Did I ever tell you my father's famous last words?"
"'Careful son, the safety's off'"
"I mean, before that!!!"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |