Hopelijk snap je jezelf nog? Ik niet namelijk, maar dat hoeft ook niet. Ik ga namelijk slapenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:33 schreef newsman het volgende:
Ga dan lekker weg: gekke_sandra
lol, ik zit eigenlijk maar wat te dollen. neem niet alles even serieus.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:34 schreef Waxxer het volgende:
Dus Zoalshetis is overgevoelig voor vastgeplakte Wehkampgidsen?Ja ik lees maar half hoor....
Waar gáát het nu over??
slaap zacht. droom mooi.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:34 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Hopelijk snap je jezelf nog? Ik niet namelijk, maar dat hoeft ook niet. Ik ga namelijk slapendoei doei! Welterusten allen!
jij pist binnen 4 minuten, dat is ook snel. handen gewassen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:42 schreef newsman het volgende:
Fok, is gelukklig weer snel.
je gaat me toch niet vertellen dat jij je handen niet wast na het gebruik van de wehkamp?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:47 schreef Waxxer het volgende:
Bacterie-toetsenbord....Bactierie-Wehkamp...
Pas maar op voor De Smaakpolitie!!
Ik heb nooit de Wehkampgids!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je gaat me toch niet vertellen dat jij je handen niet wast na het gebruik van de wehkamp?
smetvrees?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb nooit de Wehkampgids!Maar gewoon, een vastgeplakte Wehkamp....
TOEN, jazeker, toen ik nog op kamers zat, lagen er ook altijd bladen op de plee, maar die pakte ik al nooit aan vanwege buiklooprisico
Oftewel: mijd al het bladenbloot dat in sanitaire voorzieningen ligt!
Maar natuurlijk!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
smetvrees?
maar je wast je handen toch wel na het plassen?
oh jee, en dat nadat ik zo hard was over u2. het zit je niet mee op fok, somsquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maar natuurlijk!Zo'n verpakt slurfje is minder hygiënisch dan menig kerel denkt!
Over slurfjes gesproken, nog even en ik heb ruzie met een Michael Jackson-fan, ik geloof dat ik maar 's moet gaan slapen
Och Zoalshetis, ik ken de dalen, de putten, de zijlijnen, de fokschavotten, mijn digitale huid is zo dik als die van een wezenlijke olifant...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
oh jee, en dat nadat ik zo hard was over u2. het zit je niet mee op fok, soms![]()
ghehehequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Och Zoalshetis, ik ken de dalen, de putten, de zijlijnen, de fokschavotten, mijn digitale huid is zo dik als die van een wezenlijke olifant...![]()
Naja. Had een tekstje in een opwelling geschrevenquote:
slaap zoals ik hiervoor al had omschreven. je mag natuurlijk nog altijd ff lurkenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Naja. Had een tekstje in een opwelling geschrevenIn ieder geval, ik laat de Wehkampgids voor wat 'ie is!
trusten!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |