Vertel me nou maar gewoon even waarom je dacht te constateren dat ik een eetprobleem heb?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:00 schreef zoalshetis het volgende:
sommigen houden van poeplucht tijdens de daad...
ghehehe dat dacht ik dus omdat ik hsp heb in ernstige mate. maak je niet dik...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:04 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Vertel me nou maar gewoon even waarom je dacht te constateren dat ik een eetprobleem heb?![]()
Waarom staat er ja dusquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:04 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Vertel me nou maar gewoon even waarom je dacht te constateren dat ik een eetprobleem heb?![]()
dikquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:05 schreef zoalshetis het volgende:
ghehehe dat dacht ik dus omdat ik hsp heb in ernstige mate. maak je niet dik...
ik dacht dat het wel iets toe zou voegen aan dit forum.quote:
je weet toch nog wel aan welk topic je in dit topic refereert? kusje hoor verder. ik zit je ook maar wat te pesten. ik denk dat ik net zo hsp ben als de gemiddelde nederlanderquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:07 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
dikik wou net zeggen.. ik ben vrij dun, ja, maar ik eet dus echt als een malle
hsp, hoogsensitief bedoel je?
Een beetje denken te constateren dat ik een eetprobleem heb. Ík.. met mijn goddelijke lijf...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:10 schreef zoalshetis het volgende:
je weet toch nog wel aan welk topic je in dit topic refereert? kusje hoor verder. ik zit je ook maar wat te pesten. ik denk dat ik net zo hsp ben als de gemiddelde nederlander![]()
gehehe i love labels. en ze zijn ook zo waar.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:12 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Een beetje denken te constateren dat ik een eetprobleem heb, met mijn goddelijke lijf![]()
Zeg het nou maar, je wil gewoon een naampje! Jij, vuile, etiketten... lover! Ha!![]()
Dat hoeft natuurlijk niet als het al langer geleden isquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:16 schreef gekke_sandra het volgende:
rekt er tussen beide pagina's iets mee?
Irc doe ik niet aan, idd.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:15 schreef newsman het volgende:
Is deze Sandra niet onbekend met irc
hangt ook van de tijdspanne af. een dichtgeslagen dik boek blijft erg lang vochtig voordat het echt sticky, met als laatste stadium hard, gaat worden. noem het ervaring.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:16 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik vind trouwens dat TS dat wel erg goed doet. Snot op de badmode sectie. Wel toevallig, hè. Snot en Sperm zijn wel wat anders. Als je het nou openslaat hè.. blijft het dan plakken en moet je zo'n beetje scheuren om het los te krijgen óf trek je en springt er iets verhards uit/rekt er tussen beide pagina's iets mee?
Ja, maar de Wehkamp heeft dunne blaadjes. Van die cheap ass blaadjes, daar moet je wel rekening mee houden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:19 schreef zoalshetis het volgende:
hangt ook van de tijdspanne af. een dichtgeslagen dik boek blijft erg lang vochtig voordat het echt sticy, met als laatste stadium hard, gaat worden. noem het ervaring.
ja snot zal zich heel anders gedragen dan de minder slijmerige sperma. (dat laatste hoop ik tenminste voor ts)quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:20 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Ja, maar de Wehkamp heeft dunne blaadjes. Van die cheap ass blaadjes, daar moet je wel rekening mee houden.
ja dat droogt heel anders op dan je t shirt vorgespoten (ipv gesnoten) in een ludieke bui.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:21 schreef gekke_sandra het volgende:
Vroeger had je ook van die kinderen die continue met snotneuzen liepen en het dan aan hun mouw af gingen smeren.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |