abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27211280
Ik kan een heleoel dingen die ik mis nu ik geen relatie heb ook wel gewoon met vrienden doen, maar dat is toch anders dan wanneer je het met je partner doet
pi_27211347
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 11:56 schreef Sylvana het volgende:
Ik kan een heleoel dingen die ik mis nu ik geen relatie heb ook wel gewoon met vrienden doen, maar dat is toch anders dan wanneer je het met je partner doet
Sex bijvoorbeeld
  zaterdag 21 mei 2005 @ 11:58:33 #53
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_27211357
Naar aanleiding van het verhaal van Sabrina de volgende stelling...

Uit verveling sms of spreek je afentoe af met mensen waar je eigenlijk niks mee hebt

Ik herken mezelf hier echt helemaal in. Ik heb afentoe geen zin om uit te gaan, maar ook weer geen zin om me in mn eentje te vervelen. Dan gaak altijd in mn tel lijst kijken en zoek ik iemand uit waarvan ik weet dat ik er geen moeite voor hoef te doen. Eigenlijk is het een hele slechte eigenschap want je gebruikt dan mensen tegen je eigen verveling zonder dat je het boeit wat de ander voelt.
Als vrijgezel had ik ook vaak dat ik zin had in sex en dan een meisje smste waarvan ik wist dat ik dr na een uur gewoon weer naar huis kon sturen...

Verder vind ik het altijd opvallend dat meisjes t toch altijd weer pikken. Ookal zegt Sabrina indirect dat het een eikel is houdt ze toch contact met hm... Ik had hm allang uit mn tel en msn gegooid...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_27211462
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 11:58 schreef JoeyT het volgende:

Uit verveling sms of spreek je afentoe af met mensen waar je eigenlijk niks mee hebt

Ik herken mezelf hier echt helemaal in. Ik heb afentoe geen zin om uit te gaan, maar ook weer geen zin om me in mn eentje te vervelen. Dan gaak altijd in mn tel lijst kijken en zoek ik iemand uit waarvan ik weet dat ik er geen moeite voor hoef te doen. Eigenlijk is het een hele slechte eigenschap want je gebruikt dan mensen tegen je eigen verveling zonder dat je het boeit wat de ander voelt.
Als vrijgezel had ik ook vaak dat ik zin had in sex en dan een meisje smste waarvan ik wist dat ik dr na een uur gewoon weer naar huis kon sturen...

Verder vind ik het altijd opvallend dat meisjes t toch altijd weer pikken. Ookal zegt Sabrina indirect dat het een eikel is houdt ze toch contact met hm... Ik had hm allang uit mn tel en msn gegooid...
MIsschien wilde dat meisje ook alleen maar sex?
pi_27211468
Waarom niet meer in R&P ?
pi_27211508
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 12:02 schreef MaRySe het volgende:
Waarom niet meer in R&P ?
Zo dienstmededeling:

Na overleg van het trio mods, is besloten dat er voorlopig geen ruimte is voor een singlestopic. De meeste aspecten zijn uit den treure besproken. En omdat er te weinig nieuwe mensen komen en de discussies daarom in rondjes lopen, hebben we besloten het topic een tijdje op slot te zetten. Misschien tot over een tijdje.

Het is dus niet de bedoeling een nieuw singlestopic te openen
pi_27211522
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 11:58 schreef JoeyT het volgende:

Nee, dat doe ik niet Als ik vrijgezel ben dan spreek ik wel eens af met mensen van internet, maar dat is in eerste instantie gewoon vriendschappelijk en als er meer gebeurt is het mooi meegenomen

Maar spreek niet puur voor de sex met iemand af om hem dan na een uur ofzo weer weg te sturen
  zaterdag 21 mei 2005 @ 12:08:21 #58
88139 JoeyT
pi_27211666
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 12:02 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

MIsschien wilde dat meisje ook alleen maar sex?
Er zijn idd genoeg meisjes die het ook alleen daar voor doen. Maar ik heb het meer over de meisjes/jongens waar je een bepaalde macht over hebt. Die weten dat ze gebruikt worden en dat eigenlijk niet willen maar het toch toelaten in de hoop dat de ander toch nog die vonk krijgt...
pi_27211761
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 12:08 schreef JoeyT het volgende:

Maar ik heb het meer over de meisjes/jongens waar je een bepaalde macht over hebt. Die weten dat ze gebruikt worden en dat eigenlijk niet willen maar het toch toelaten in de hoop dat de ander toch nog die vonk krijgt...
nooit

valse hoop geven is echt not done
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_27211791
Ik vind het ook nogal bot!
Neem dr dan 1 die ook gewoon sex wil
pi_27211807
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 12:11 schreef petitlapin het volgende:

[..]

nooit

Ben ik het echt helemaal mee eens

Een vriend van mij is verliefd op me, al 2 jaar, maar ik ben niet verliefd op hem en ben daar ook heel duidelijk in, want valse hoop geven heb ik echt een hekel aan
  zaterdag 21 mei 2005 @ 12:19:32 #62
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_27211990
Ik vind dit topic eigenlijk niet in GC passen, maar goed, het kan niet anders zolang R&P met een megalomane moderator opgescheept zit.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 12:20:31 #63
88139 JoeyT
pi_27212007
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 12:11 schreef petitlapin het volgende:

[..]

nooit

En dat is het dus, je geeft geen valse hoop...

Ik ben sowieso altijd eerlijk in mijn bijbedoelingen, dus als t alleen voor sex is maak ik dat ook altijd duidelijk... Het gaat er meer om dat het me opvalt hoe anderen er soms mee omgaan. Zich gewoon laten gebruiken in de hoop dat...

Van mezelf weet ik bv dat als iemand mij zo behandelt ik gewoon niet meer reageer... Ik zou bv ook nooit meer dan 1 sms versturen als de ander niets van zich heeft laten horen hoe graag ik het ook zou willen...
  zaterdag 21 mei 2005 @ 12:21:55 #64
88139 JoeyT
pi_27212050
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 12:12 schreef Godlike02 het volgende:
Ik vind het ook nogal bot!
Neem dr dan 1 die ook gewoon sex wil
dan nog 1:

Moet je andere mensen in bescherming nemen tegen hun verliefdheid ookal ben je zelf heel duidelijk
pi_27212110
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 12:20 schreef JoeyT het volgende:

[..]

En dat is het dus, je geeft geen valse hoop...

Ik ben sowieso altijd eerlijk in mijn bijbedoelingen, dus als t alleen voor sex is maak ik dat ook altijd duidelijk... Het gaat er meer om dat het me opvalt hoe anderen er soms mee omgaan. Zich gewoon laten gebruiken in de hoop dat...

Van mezelf weet ik bv dat als iemand mij zo behandelt ik gewoon niet meer reageer... Ik zou bv ook nooit meer dan 1 sms versturen als de ander niets van zich heeft laten horen hoe graag ik het ook zou willen...
als je echt weet dat iemand verliefd op je is, dan hou je het contact gewoon minimaal

zeggen: het is alleen voor de sex, ik voel niets voor jou, vind ik pure bull shit, al zeg je het 100 maal, ik voel niets, door je acties voed je steeds weer de hoop. Actions speak louder than words. Je zegt zelf dat de anderen toch meedoen omdat ze hopen, DOE HET DAN GEWOON NIET
pi_27212133
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 12:21 schreef JoeyT het volgende:

dan nog 1:

Moet je andere mensen in bescherming nemen tegen hun verliefdheid ookal ben je zelf heel duidelijk
ja
pi_27212157
quote:

[..]

dan nog 1:

Ja
Komen we weer terug bij valse hoop.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 12:28:06 #68
88139 JoeyT
pi_27212225
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 12:23 schreef petitlapin het volgende:

[..]

als je echt weet dat iemand verliefd op je is, dan hou je het contact gewoon minimaal

zeggen: het is alleen voor de sex, ik voel niets voor jou, vind ik pure bull shit, al zeg je het 100 maal, ik voel niets, door je acties voed je steeds weer de hoop. Actions speak louder than words. Je zegt zelf dat de anderen toch meedoen omdat ze hopen, DOE HET DAN GEWOON NIET
Tsja ik geloof erin dat iemand voor zichzelf sterk genoeg moet om dat besluit te nemen. Waarom zou het bij mij liggen. Als ik verliefd op iemand ben waarvan ik weet dat de ander het niet op mij is dan maak ik ook voor mezelf een keuze...
Ik heb het dus niet over meisjes/jongens waar je goed bevriend mee bent, maar die je bv met uitgaan hebt ontmoet...
pi_27212230
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 12:19 schreef Plato1980 het volgende:
Ik vind dit topic eigenlijk niet in GC passen, maar goed, het kan niet anders zolang R&P met een megalomane moderator opgescheept zit.
inderdaad, wat een mislukt dictatoriaal schepsel der natuur, die Frenkie
  zaterdag 21 mei 2005 @ 12:30:23 #70
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_27212304
quote:

[..]

dan nog 1:

Nee als je duidelijk bent geweest dan heb je meer dan genoeg gedaan om die persoon aan te geven dat het niks gaat worden. Die ander is er toch zelf bij? Bovendien moet naiviteit toch een keer afgeleerd worden.
pi_27212307
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 12:28 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Tsja ik geloof erin dat iemand voor zichzelf sterk genoeg moet om dat besluit te nemen. Waarom zou het bij mij liggen. Als ik verliefd op iemand ben waarvan ik weet dat de ander het niet op mij is dan maak ik ook voor mezelf een keuze...
Ik heb het dus niet over meisjes/jongens waar je goed bevriend mee bent, maar die je bv met uitgaan hebt ontmoet...
dus een vriendin ga je wel beschermen, een redelijk vreemd persoon niet ... ergens wel ok ...

ik vind een goede vriend jaren achter je aan laten lopen, en nog even gezellig de hoop doorvoeden echt not done ...
pi_27212357
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 12:30 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

Nee als je duidelijk bent geweest dan heb je meer dan genoeg gedaan om die persoon aan te geven dat het niks gaat worden. Die ander is er toch zelf bij? Bovendien moet naiviteit toch een keer afgeleerd worden.
nogmaals, ik vind duidelijk zijn in je bewoordingen, maar wel intensief contact behouden en er het bed mee induiken uiteindelijk niet meer 'duidelijk'
  zaterdag 21 mei 2005 @ 12:33:24 #73
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_27212400
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 12:28 schreef petitlapin het volgende:

[..]

inderdaad, wat een mislukt dictatoriaal schepsel der natuur, die Frenkie
Ach ja, het brengt ons als users wel dichter bij elkaar.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 12:33:47 #74
88139 JoeyT
pi_27212414
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 12:30 schreef petitlapin het volgende:

[..]

dus een vriendin ga je wel beschermen, een redelijk vreemd persoon niet ... ergens wel ok ...

ik vind een goede vriend jaren achter je aan laten lopen, en nog even gezellig de hoop doorvoeden echt not done ...
Ja dat zou ik dus ook echt nooit doen, vriendschap staat bij mij als nr 1 op het lijstje. Ik heb het idd over meisjes/jongens waar je geen vriendschap mee hebt.
Ik ben gewoon eerlijk met welke intenties ik het doe en dan moeten zij maar beslissen wat ze ermee doen...
  zaterdag 21 mei 2005 @ 12:34:09 #75
88139 JoeyT
pi_27212427
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 12:33 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Ach ja, het brengt ons als users wel dichter bij elkaar.
Idd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')