omdat er zich nog niets beters gepresenteerd heeft, deze avond gaat hij dan ook eens kijken wat er nog te verkrijgen is op de marktquote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:21 schreef nozem het volgende:
Als je niet tevreden bent over je relatie, waarom maak je het dan niet gewoon uit? Of bevalt de regelmatige seks je te goed?
Zo erg is t niet... Ben helemaal gek en helemaal verliefd op mn vriendinnetje...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:21 schreef nozem het volgende:
[..]
Als je niet tevreden bent over je relatie, waarom maak je het dan niet gewoon uit? Of bevalt de regelmatige seks je te goed?
Om dat ik niets anders wilquote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:33 schreef petitlapin het volgende:
[..]
omdat er zich nog niets beters gepresenteerd heeft, deze avond gaat hij dan ook eens kijken wat er nog te verkrijgen is op de markt
Problemen logisch? Praat er eens over zou ik zeggen!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
We hebben wat problemen maar dat is logisch en we komen er wel doorheen
Ik denk eerder dat ze of gelijkwaardig zijn, of dat het een beetje andersom is...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:15 schreef petitlapin het volgende:
[..]
idd, volgens mij is het vriendinnetje helemaal niet zo enthousiast over JoeyT dan omgekeerd. Dan heeft hij vet gelijk dat hij iemand anders zoekt
*afmeldt*quote:Op zondag 22 mei 2005 10:18 schreef Twisted_fok het volgende:
![]()
Ik wil een man die voor mij het huishouden gaat doen, NU!
Zie ik zo vaak....................... aan het wasrek hangen.quote:
die had je al geregeldquote:Op zondag 22 mei 2005 10:18 schreef Twisted_fok het volgende:
![]()
Ik zoek een soortgelijke vrouwquote:Op zondag 22 mei 2005 10:18 schreef Twisted_fok het volgende:
![]()
Wat voor een vrouw?quote:Op zondag 22 mei 2005 11:00 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ga NU met een vrouw naar de kinderboerderij!
Zonder kind overigens
Ga je haar thuisbrengen?quote:Op zondag 22 mei 2005 11:00 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ga NU met een vrouw naar de kinderboerderij!
Zonder kind overigens
En niet te vergeten:quote:Op zondag 22 mei 2005 11:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat voor een vrouw?
Blind date?
Opgepikt in de kroeg?
Vaste relatie?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |