Of dood gaan, en das ook niet alles...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:14 schreef FRaGMaN het volgende:
medicijnen slikken de rest van je leven net als me pa.
AFSTERVEN?! Christ, ik ben nog maar 20....quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:13 schreef Aurelium het volgende:
Je hartkleppen zijn aan het afsterven. (...)
Ow helemaal niets, maar mijn huisarts zit in Nederland, terwijl ik nu in België ben en hier de gang van zaken niet ken van huisartsen enzo. Ik zal de komende tijd ook niet in Nederland komen vrees ik..quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:15 schreef fiat126 het volgende:
En wat is er mis met gewoon je huisarts bellen?
Wees blijquote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:18 schreef pseudovlaming het volgende:
[..]
Ow helemaal niets, maar mijn huisarts zit in Nederland, terwijl ik nu in België ben en hier de gang van zaken niet ken van huisartsen enzo. Ik zal de komende tijd ook niet in Nederland komen vrees ik..
woon je nu in belgie? en ben je ziekenfonds verzekerd in Nl?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:18 schreef pseudovlaming het volgende:
[..]
Ow helemaal niets, maar mijn huisarts zit in Nederland, terwijl ik nu in België ben en hier de gang van zaken niet ken van huisartsen enzo. Ik zal de komende tijd ook niet in Nederland komen vrees ik..
Valt wel mee, hoor, je hart kan een hele hoop hebben....quote:Op zaterdag 21 mei 2005 03:52 schreef MarkjuhG het volgende:
Tja, je hartslag hoort gewoon regelmatig te zijn, en alleen bij extra opwinding/spanning kan hij stijgen, maar toch hoort hij regelmatig te zijn.. Als dit niet het geval is adviseer ik je toch ff contact op te nemen met je huisartsJe hartkleppen zijn niet gebouwd voor harde bonzen, zo sterk zijn die dingetjes ook weer niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |