TS begint:
Punt is, op dit idee kwam ik in de bus, een opeenstapeling van waargebeurde feiten die op waarheden berusten.
1. Er is iets in de buurt wat Parnassia heet, een psycho medisch centrum voor niet gevaarlijke, edoch soms flink gestoorde mensen.
Deze mensen zijn vaak vrij, en worden de stad (Den Haag) ingeschopt.
Heerlijk
![]()
Anyweg, vandaag, 23.00 jongstleden zat ik in de busen er drukt er 1 op stop, en de bus stopt netjes bij de halte Parnassia.
Tot zover niks mis.
Loopt er 1 naar buiten, en zo gauw ie 2 van de 2 voeten buiten heeft staan sprint ie weer terug de bus in, en zeggend van nee sorry ik moet naar Parnassia.
Iedereen
![]()
dit is toch parnassia-denken
![]()
En even 30 tellen later, weer een stop signaal, stopt de bus, loopt ie naar de deur, en zegt ie sorry, ik moet naar Parnassia.
Buschaffeur: ja hallo meneer, ik ben geen taxi chaffeur, met de korte achternaam!?
die vent: ja sorry ik kan niks zien in het donker
Buschaffeur: blablabla
Geweldig,
Enfin, niks meer van gehoord, zal wel ergens in een greppel eindigen.
Wat ik dus denk, kunnen die prettig gestoorden dan geen piepertje meekrijgen dat als ze vlakbij zijn, dat dat ding gaat piepen? eventjes?
zeg maar als ze tussen de 550 meter en de 500 meter grens zijn?
En ten tweede, wat doet zo'n klant van Parnassia zo laat? Overigens vraag ik mij dat vaker af, waarom ze zo laat pas terug hoeven te zijn....
t zijn geen studenten ofzo.
2. Ik stap uit die bus in, jawel, Westland!
![]()
en nog geen 2 tellen later hoor ik een puch met open uitlaat geluid maar dan net niet.
Een sjonniebak dus.
Das altijd lache geblazen, en jahoor. Ik sta 3 meter naast een uitrit achtige constructie, die bak komt aanknorren, kgggggggggchchchhctt! over die drempel heen
ik
![]()
even voorbij de drempel draait ie naar links richting den haag, en weer dat geluid eruit, echt puur bagger!
![]()
T was 1 of andere mislukte ford escrot, met spoilers en al. wit.
![]()
Alleen in het westland?