abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27203889
Er zijn altijd dingen waarvan je denkt van allemachtig, dat kan alleen in [insert eigen woonplaats].
Daar, om die dingen gaat het in dit topic. over je woon/geboorteplaats.
-
pi_27203896
TS begint:
Punt is, op dit idee kwam ik in de bus, een opeenstapeling van waargebeurde feiten die op waarheden berusten.

1. Er is iets in de buurt wat Parnassia heet, een psycho medisch centrum voor niet gevaarlijke, edoch soms flink gestoorde mensen.
Deze mensen zijn vaak vrij, en worden de stad (Den Haag) ingeschopt.
Heerlijk

Anyweg, vandaag, 23.00 jongstleden zat ik in de busen er drukt er 1 op stop, en de bus stopt netjes bij de halte Parnassia.
Tot zover niks mis.
Loopt er 1 naar buiten, en zo gauw ie 2 van de 2 voeten buiten heeft staan sprint ie weer terug de bus in, en zeggend van nee sorry ik moet naar Parnassia.

Iedereen dit is toch parnassia-denken

En even 30 tellen later, weer een stop signaal, stopt de bus, loopt ie naar de deur, en zegt ie sorry, ik moet naar Parnassia.
Buschaffeur: ja hallo meneer, ik ben geen taxi chaffeur, met de korte achternaam!?
die vent: ja sorry ik kan niks zien in het donker
Buschaffeur: blablabla

Geweldig,
Enfin, niks meer van gehoord, zal wel ergens in een greppel eindigen.
Wat ik dus denk, kunnen die prettig gestoorden dan geen piepertje meekrijgen dat als ze vlakbij zijn, dat dat ding gaat piepen? eventjes?
zeg maar als ze tussen de 550 meter en de 500 meter grens zijn?

En ten tweede, wat doet zo'n klant van Parnassia zo laat? Overigens vraag ik mij dat vaker af, waarom ze zo laat pas terug hoeven te zijn....
t zijn geen studenten ofzo.

2. Ik stap uit die bus in, jawel, Westland! en nog geen 2 tellen later hoor ik een puch met open uitlaat geluid maar dan net niet.
Een sjonniebak dus.
Das altijd lache geblazen, en jahoor. Ik sta 3 meter naast een uitrit achtige constructie, die bak komt aanknorren, kgggggggggchchchhctt! over die drempel heen
ik
even voorbij de drempel draait ie naar links richting den haag, en weer dat geluid eruit, echt puur bagger!
T was 1 of andere mislukte ford escrot, met spoilers en al. wit.

Alleen in het westland?
-
  Moderator zaterdag 21 mei 2005 @ 00:22:23 #3
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_27203968
iemand???? samenvatting?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_27203992
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:19 schreef mechatronics het volgende:
Er zijn altijd dingen waarvan je denkt van allemachtig, dat kan alleen in [insert eigen woonplaats].
Daar, om die dingen gaat het in dit topic. over je woon/geboorteplaats.

[... OP aangepast]
-
  zaterdag 21 mei 2005 @ 00:23:18 #5
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_27203993
Dominoday is hier iets om bij thuis te blijven.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_27204030
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:23 schreef cerror het volgende:
Dominoday is hier iets om bij thuis te blijven.
Ik bedoel maar, dat soort dingen bedoel ik

Denk wel, het gras is altijd groener bij de buurman! enzovoorts
-
pi_27204050
Dit kan alleen op fok!
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_27204309
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:25 schreef FritsVanEgters het volgende:
Dit kan alleen op fok!
Goede post
-
  Moderator zaterdag 21 mei 2005 @ 00:38:58 #9
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_27204350
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_27204389
Hier doen ze onbetamelijke dingen in een auto.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 00:41:02 #11
119091 Glesse
Nachtbakker
pi_27204402
pi_27204403
Het westland, daar heb ik ervaringen mee ja.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 00:41:24 #13
3767 Herald
Come get some
pi_27204409
Ik woon er niet, maar er is een mythische plek hier in Nederland, een plaats waar de meest wilde avonturen gebeuren die nergens anders zullen gebeuren. Ja, mien jong, ik zal vertellen over:

DE LEGENDE VAN BAAK!

Het begon allemaal op eerste pinksterdag
een zondag, zoals elk jaar eigenlijk
deze keer was het een speciale dag, een unieke dag
de supermarkt was namelijk gewoon open
en niet zomaar een een supermarkt, nee een heuse Albert Heijn!
Een bijzondere Albert Heijn, want geen enkele instantie beaamt het bestaan van deze Appie.
En in dit filliaal, al bijzonder omdat ie nagenoeg onvindbaar is, gebeurde een raar spektakel
Een vader was er aan het winkelen met zijn kind. En toen ze bij de vriesproducten stonden gebeurde het. Het joch vroeg om een snoepje, en omdat Pa dat niet toestond begon het kind te zeuren, en te whinen. En net toen ie huilie gedrag begon te vertonen sloeg de vader met platte hand recht in het gezicht van het naar snoepjesverlangende mensenkind. En alsof dat nog niet genoeg was bleef de vader die des duivels was door slaan op het kind en schuwde hij zelfs een stomp in de maag niet. Omstanders stonden geschokt te kijken, niemand die wat deed. Enkel blikken van verontwaardiging.

Ja mensen, zoiets kan enkel en alleen in een gehucht als Baak gebeuren.
Wees gewaarschuwd!
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_27204524
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:41 schreef Herald het volgende:
Ik woon er niet, maar er is een mythische plek hier in Nederland, een plaats waar de meest wilde avonturen gebeuren die nergens anders zullen gebeuren. Ja, mien jong, ik zal vertellen over:

DE LEGENDE VAN BAAK!

Een bijzondere Albert Heijn, want geen enkele instantie beaamt het bestaan van deze Appie.
En in dit filliaal, al bijzonder omdat ie nagenoeg onvindbaar is, gebeurde een raar spektakel
Een vader was er aan het winkelen met zijn kind. En toen ze bij de vriesproducten stonden gebeurde het. Het joch vroeg om een snoepje, en omdat Pa dat niet toestond begon het kind te zeuren, en te whinen. En net toen ie huilie gedrag begon te vertonen sloeg de vader met platte hand recht in het gezicht van het naar snoepjesverlangende mensenkind. En alsof dat nog niet genoeg was bleef de vader die des duivels was door slaan op het kind en schuwde hij zelfs een stomp in de maag niet. Omstanders stonden geschokt te kijken, niemand die wat deed. Enkel blikken van verontwaardiging.

Wees gewaarschuwd!
het is een complot !
-
  dinsdag 31 januari 2006 @ 04:11:35 #15
119091 Glesse
Nachtbakker
pi_34638519
dit is een super topic.
pi_34638529
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:41 schreef Herald het volgende:

DE LEGENDE VAN BAAK!

Wees gewaarschuwd!
Ik woon bij Baak in de buurt
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 04:31:43 #17
119091 Glesse
Nachtbakker
pi_34638572
In Baak is het niet in de haak
  dinsdag 31 januari 2006 @ 10:25:33 #18
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_34641060
Jezelf de tering blowen tijdens dauwtrappen..
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_34641820
Stormlooptopic.
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 11:05:51 #20
40777 Aparteling
Niet eens grappig op internet.
pi_34641911
Wij hebben tegenover ons studentenhuis een tapijt/gordijnhandelaar zitten waar regelmatig mensen naar binnen gaan maar om een of andere reden nooit weer buiten komen. Achter de tapijt/gordijnhandel zit een grote fabriekshal waar vermoedelijk de bewuste mensen vermalen worden tot frikandellen die ze weer verkopen in het tankstation dat ernaast zit.

Kan alleen in den bosch...
pi_34641955
de dolle muziek dagen hier op hetmoment
  dinsdag 31 januari 2006 @ 11:13:13 #22
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_34642061
hier in emmen komen de boeren vers van de trekker de kroeg in
Starbucks, waar blijf je
  dinsdag 31 januari 2006 @ 12:40:08 #23
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_34644231
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 11:13 schreef doctor.starbucks het volgende:
hier in emmen komen de boeren vers van de trekker de kroeg in
He bah doet ze hier nog niet eens
  dinsdag 31 januari 2006 @ 13:11:14 #24
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_34644816
Ik woon in Ede. Genoeg te beleven in veldhuizen...

Bij het station word ik altijd lastig gevallen door een dronken zwerver die er maar zijn huis van heeft gemaakt. Een reden om verder niet meer veel op het station te zijn. Behoorlijk irritant als je om 8 uur 's ochtends met je duffe halfstonede kop naar Arnhem voor je werk moet en er dan een onwelriekend persoon zijn nachtescapades tegen je gaat vertellen.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')