Andrea Corrquote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:55 schreef pyl het volgende:
Is het zo'n meisje van The Corrs?
Lekkere mannen (hè get, wat een term) mogen anders best blijven, hoor Berkery!quote:
wist dat het je zou storenquote:
jaquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:00 schreef Tokay het volgende:
Is dat Paul Newman?
Kan niet eens zeggen dat ik er een plaat van ken. Foto's daarentegen....quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:00 schreef Tokay het volgende:
Ik hou niet van The Corrs.
Vreselijk ellendige muziek.
Ach, het gaat erom wie de laatste is....quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:01 schreef pos het volgende:
jamn eerste liefde...of was dat peter tettero...
Neem van mij aan: zeikmuziek.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:01 schreef pyl het volgende:
Kan niet eens zeggen dat ik er een plaat van ken. Foto's daarentegen....![]()
truste pylquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:05 schreef pyl het volgende:
Dames
Ik ga u welterusten zeggen....
Morgen een zware dag.....![]()
Ken je het fenomeen 'buurtfietstocht met kunsttuinbezoek en aansluitend etentje'?quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:08 schreef pyl het volgende:
[..]
Ken je het fenomeen 'buurtfietstocht met kunsttuinbezoek en aansluitend etentje'?
Gelukkig niet!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:08 schreef pyl het volgende:
Ken je het fenomeen 'buurtfietstocht met kunsttuinbezoek en aansluitend etentje'?
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:09 schreef pos het volgende:
en dan ben ik raar omdat ik het weekend naar de camping ga
Ja, hallo, kom jij even roet in het eten gooien!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:26 schreef Treinhomo het volgende:
Charlie Sheen.
Aaah Tokay wees lief...we zien hem al zo weingquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:27 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ja, hallo, kom jij even roet in het eten gooien!
Charlie Sheen is goed, maar dit was even een onderonsje tussen pos en mij hoor!
dan weet je m meteenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 09:04 schreef pos het volgende:
het wordt alleen maar moelijker...een ouder plaatje misschien?
Dag possie,je bent vroeg vandaag.....quote:
ga straks naar de campingquote:Op zaterdag 21 mei 2005 09:09 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Dag possie,je bent vroeg vandaag.....
In welke contreien?quote:
in de buurt van hilversumquote:
kan wel via weesp rijdenquote:
Het Franse kamp,toevallig?quote:
nee maar dat ken ik wel, vroeger tegen gehandbalt...mooi zooitje daarquote:
Hmmmmm....vroegah hadden we daar een tuinhuisje,wel mooie herinneringen aan......quote:Op zaterdag 21 mei 2005 09:14 schreef pos het volgende:
[..]
nee maar dat ken ik wel, vroeger tegen gehandbalt...mooi zooitje daar
ik ben er een paar jaar geleden nog geweest een caravan zoeken voor mijn moeder.....er staan echt "mooie" types daarquote:Op zaterdag 21 mei 2005 09:16 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Hmmmmm....vroegah hadden we daar een tuinhuisje,wel mooie herinneringen aan......
Naja,neem iig je zonnebank mee,voor het geval dat...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 09:17 schreef pos het volgende:
[..]
ik ben er een paar jaar geleden nog geweest een caravan zoeken voor mijn moeder.....er staan echt "mooie" types daar
ach...anders maandag maar weer zonnebankenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 09:19 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Naja,neem iig je zonnebank mee,voor het geval dat...![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 09:38 schreef pyl het volgende:
Hey, mijn favoriete fokkertjes in de duochat!![]()
Mogguhquote:Op zaterdag 21 mei 2005 09:38 schreef pyl het volgende:
Hey, mijn favoriete fokkertjes in de duochat!![]()
op de fiets he...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 09:39 schreef pyl het volgende:
Geef eens een enorme hint, foto - ik moet zo weer weg.
quote:
C'est l'histoire d'une trÛvequote:Op zaterdag 21 mei 2005 09:39 schreef pos het volgende:
was het nou een frans liedje of niet foto?
watte?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 09:42 schreef fotoloog het volgende:
[..]
C'est l'histoire d'une trÛve
Que j'avais demandÚe
Ach,ga weg........quote:Op zaterdag 21 mei 2005 09:39 schreef pyl het volgende:
Geef eens een enorme hint, foto - ik moet zo weer weg.
zie je die bedoel ik dus ...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 09:43 schreef pyl het volgende:
Dat lijkt wel iets van Les Poppys.
Ja, lag klaar wakker me verheugend op de FA-cup finale. Ach dan meer opstaan en vanaf 14.00 uur naar de BBC kijkenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:34 schreef fotoloog het volgende:
Wat ben jij a-sociaal vroeg.......
Voor de "kenners" zou dat geen probleem moeten zijn.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:12 schreef Tokay het volgende:
Oei, da's wel héél klein.
Nope. Twee Amerikanen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:24 schreef fotoloog het volgende:
Zie ik daar Adje Roland?
Ja, Ja. Niet Netscape.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:33 schreef Tokay het volgende:
De oprichters van... Netscape?
Steve Jobs en nog iemand dusquote:
Wozniak & Jobs, beiden heten ze Steve.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:30 schreef Bullpit het volgende:
[..]
Steve Jobs en nog iemand dus, is een oh ja geval
Yep! De zanger van de Tröckener Keks !quote:Op zondag 22 mei 2005 00:16 schreef fotoloog het volgende:
Rick de Leeuw?
quote:Op zondag 22 mei 2005 09:21 schreef fotoloog het volgende:
Kapelaan Odekerke
Mogguhquote:
quote:Op zondag 22 mei 2005 10:00 schreef Modus het volgende:
Jason Priestly?
Ben E. King?quote:Op zondag 22 mei 2005 10:52 schreef fotoloog het volgende:
Geen Barry,de B is wel goed...
Tjonge, het gaat wel moeizaam hè.quote:Op zondag 22 mei 2005 10:59 schreef fotoloog het volgende:
Geen Ben,Bo............
Die ken ik niet...quote:
quote:Op zondag 22 mei 2005 11:06 schreef Tokay het volgende:
[..]
Die ken ik niet...
Het is maar goed dat je het antwoord gaf, want ik wilde juist Bo-bby Farrell van Bo-ney M gaan typen!
Eeehm....de rechter?quote:
Goedemorgen, pyl.quote:Op zondag 22 mei 2005 11:21 schreef pyl het volgende:
Ja, die ken ik wel, dwz hij is een tijdje terug nog door pos als 'hunk' hier geplaatst. Een acteur met een onmogelijke naam, da's het enige wat ik nog weet.
Goedemorgen, overigens.
Ja, die zonder bikini.quote:Op zondag 22 mei 2005 11:15 schreef fotoloog het volgende:
Eeehm....de rechter?
Spierpijn? Neuh....eitje. Wel herstellende van een hoofdpijntje....quote:
Ik zal hier niet het reddende antwoord kunnen geven, vrees ik...quote:Meneer is een Amerikaanse acteur. Hij heeft veel verschillende gezichten, en inderdaad niet zo'n makkelijke naam.
Hier is 'ie nog een keer:
[afbeelding]
quote:
Uhmmm...Tokay....quote:Op zondag 22 mei 2005 11:35 schreef Tokay het volgende:
Schitterend dat je het door die aanwijzing wel opeens wist!![]()
Je komt te vaak bij de kapper, pyl!
Ja ja.quote:Op zondag 22 mei 2005 11:38 schreef pyl het volgende:
Uhmmm...Tokay....deze had ik opgezocht. Met alleen Foto en ik hier, moet je weten, heeft zo'n plaatje van een hunk geen schijn van kans geraden te worden. Is jammer voor dat plaatje, maar ook voor de plaatser....Met andere woorden: ik bewees je een dienst.
![]()
FF naar de bios geweest met de kids...quote:Op zondag 22 mei 2005 16:09 schreef Tokay het volgende:
Iedereen weer wakker van het middagdutje?
Graham Nash?
Moet je maar eerder opstaan,luiwammes !quote:
quote:
Volgende plaat beter dan........quote:
Wat een vrouw!quote:Op zondag 22 mei 2005 17:17 schreef pos het volgende:
...nog nooit star wars gezien nl
Posje!quote:
het werd frisser dus maar weer lekker naar huisquote:Op zondag 22 mei 2005 17:37 schreef pyl het volgende:
[..]
Posje!![]()
Moet jij niet voor de caravan zitten?
Geeft niets,we hebben genoten vanmiddag!quote:
Mmmmmm.....Klein land, verschillend weer......ik heb net een kip op de barbecue gelegd...quote:Op zondag 22 mei 2005 17:38 schreef pos het volgende:
het werd frisser dus maar weer lekker naar huis
Whoa! Je bent vanmiddag echt naar de nieuwe Star Wars geweest?quote:Op zondag 22 mei 2005 17:39 schreef fotoloog het volgende:
Geeft niets,we hebben genoten vanmiddag!
klikt lekkerquote:Op zondag 22 mei 2005 17:40 schreef pyl het volgende:
[..]
Mmmmmm.....Klein land, verschillend weer......ik heb net een kip op de barbecue gelegd...![]()
Tuuk,een echte die-hard ,en de beide junioren wouden ook heel graag....quote:Op zondag 22 mei 2005 17:41 schreef pyl het volgende:
[..]
Whoa! Je bent vanmiddag echt naar de nieuwe Star Wars geweest?![]()
Ja, het wordt een Jamie Oliver kip, met Jamie Oliver gepofte aardappelen. Jij houdt ook van kokkerellen, meen ik?quote:
dan meen je idd goedquote:Op zondag 22 mei 2005 17:43 schreef pyl het volgende:
[..]
Ja, het wordt een Jamie Oliver kip, met Jamie Oliver gepofte aardappelen. Jij houdt ook van kokkerellen, meen ik?
Hoeft niet. Die moet er tot 18.30 uur opliggen, zonder dat ik er naar om hoef te kijken. Weleens gebarbecued met een Weber?quote:
Nee kijk er wel altijd naar als ik ze zie staan, mooie dingen...quote:Op zondag 22 mei 2005 17:51 schreef pyl het volgende:
[..]
Hoeft niet. Die moet er tot 18.30 uur opliggen, zonder dat ik er naar om hoef te kijken. Weleens gebarbecued met een Weber?
quote:
Ik kan het je zeer aanbevelen; de mogelijkheden, de smaak - alles is zo anders dan gewoon grillen.quote:Op zondag 22 mei 2005 17:51 schreef pos het volgende:
Nee kijk er wel altijd naar als ik ze zie staan, mooie dingen...
Amsterdams bluffertje hè ?quote:Op zondag 22 mei 2005 17:54 schreef pos het volgende:
[..]
heb ik wel eens gesproken...onaardig type..
vreselijke arrogante ...quote:
jaaquote:
Kipzequote:
ik zie het net maar ken haar nietquote:
Nu wel goedquote:
Hij was ook voor jouquote:
nee Thquote:Op zondag 22 mei 2005 19:29 schreef Treinhomo het volgende:
Harpo Marx.
quote:Op zondag 22 mei 2005 19:59 schreef tong80 het volgende:
Staat met z'n linkerbeen naar de bal Nesta ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |